Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Αθήνα
  • Ο Σέργιος Μαζαράκης ως business coach πέρα του ότι είναι γνώστης και έχει εμπειρία σε αυτό που κάνει, δραστηριοποιείται σε έναν τομέα που τον αγαπάει με όλη την σημασία της λέξης, η δουλειά του έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο και φυσικά παραδίδει πάντα υπηρεσίες με αποτέλεσμα για την επιχείρηση. Εκείνος προσωπικά και η επιχείρηση του γενικότερα είναι δύο οντότητες που με σιγουριά προτείνω και συνιστώ.
    Γιώργος Αλεξίου
    Διαχειριστής, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – Γ. Αλεξίου Μ. ΕΠΕ
  • Sergio has helped me in many occasions organize conferences and seminars in Greece. He is a great consultant who truly cares for his clients. It has always been a pleasure to work with him and I totally appreciate his professionalism. I have never had a client in my seminars who was not happy with Sergio. I strongly recommend Sergio and whoever is concerned should feel free to contact me for more data at patrick@m2-tec.com.
    Patrick Valtin
    Owner, M2-TEC USA
  • Με την συμβουλευτική καθοδήγηση του Σέργιου κατάλαβα ποιες είναι οι σωστές τεχνικές αποτελεσματικής προώθησης μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης στο internet για να αυξήσει το πελατολόγιο και τις πωλήσεις της. Το πρόγραμμα συμβούλευσης του ήταν πολύ ενδιαφέρον, συγκεκριμένο και προσαρμοσμένο στις δικές μου ανάγκες. Μου έδειξε έξυπνους τρόπους και στρατηγικές marketing σε δύσκολες περιόδους κρίσης για να βελτιώσω όχι μόνο ποιοτικά αλλά και ποσοτικά την προβολή της επιχείρησής μου.
    Ευαγγελία Βενετσίανου
    Ιδιοκτήτρια ξενοδοχείων Αμφιτρίτη, Belvedere και Palazzo
  • Sergio was hired to provide his expertise, knowledge and support as a business coach. And he possessed all three, with a great emphasis on the supportive part. He can create a strong passion and motive to his students' for their businesses, the exact one he carries for his own, while provides them with the right managerial and marketing tools, in order for them to begin to experience the management of their business with only one side, the positive one. I loved my business before meeting Sergio, now I know how to make my customers feel the same way about it. 
    Elina Zambounis
    Owner at www.sunnyside.gr
Πώς θα προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες δίχως να ξοδέψετε μια περιουσία;
Συμπληρώστε σήμερα την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Αποστολή
  •  

40+1 επιθετικοί τρόποι για να επιβιώσετε στην κρίση

Από: Σέργιος Μαζαράκης

Υπάρχει μια συγκεκριμένη τακτική που μπορεί να οδηγήσει μια επιχείρηση να βγει νικήτρια από μια δύσκολη οικονομική περίοδο όπως η σημερινή. Αυτή είναι η επίθεση. Αυτό που δεν κάνουν οι πολλοί και εφαρμόζουν οι λίγοι, με πολύ καλά αποτελέσματα. Όταν οι περισσότερες επιχειρήσεις κρατούν μια αμυντική στάση, τότε εκείνες που λειτουργούν επιθετικά κερδίζουν. Κερδίζουν μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά, κερδίζουν περισσότερους πελάτες, “πλασάρονται” καλύτερα και πετυχαίνουν τους στόχους τους. Για τις υπόλοιπες, η μοίρα επιφυλάσσει μία αργή και βασανιστική πορεία προς το κλείσιμο. Αυτή είναι η αλήθεια. Σε κάθε περίοδο κρίσης που έχουμε βιώσει, όσοι τόλμησαν και έπαιξαν επιθετικά, όχι μόνο άντεξαν τα χτυπήματα της κρίσης, αλλά σημείωσαν καλύτερα αποτελέσματα από όλους τους άλλους που ήταν απλοί παρατηρητές της κατάστασης.
 
Σας παραθέτουμε λοιπόν 40+1 τρόπους για να λειτουργήσετε πιο επιθετικά στη σημερινή κρίση.
  • Αυξήστε τις ενέργειες του marketing. Διαφημίστε το προϊόν και την υπηρεσία σας σε υπερβολικό βαθμό. Μπορεί το χρήμα που κυκλοφορεί να είναι λιγότερο, όμως ο κόσμος εξακολουθεί να έχει ανάγκες.
  • Φροντίστε τους καλύτερους πελάτες σας. Αφιερώστε τους ακόμα περισσότερο χρόνο και δείτε πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε στα προβλήματα που βιώνουν την περίοδο αυτή.
  • Απαλλαχθείτε άμεσα από τα άτομα που δεν δουλεύουν για σας, αλλά εργάζονται εναντίον σας. Μην περιμένετε άλλο.
  • Μειώστε τα περιττά έξοδα στα απολύτως απαραίτητα, αφήνοντας ανέγγιχτες τις δαπάνες διαφήμισης και μάρκετινγκ. Αυτές ενισχύστε τις ακόμη περισσότερο! Μειώστε τα έξοδα αυτά που δεν θα επηρεάσουν την ποιότητα του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας.
  • Δώστε περισσότερη αξία στο προϊόν και την υπηρεσία σας. Μην μειώνετε τις τιμές τους.
  • Επωφεληθείτε από τα επιδοτούμενα προγράμματα που είναι σε ισχύ αυτήν την περίοδο.
  • Ξεκινήστε συνεργασίες με άλλες επιχειρήσεις. Φροντίστε να προσφέρετε περισσότερες και πιο ολοκληρωμένες λύσεις στους πελάτες σας.
  • Απομακρύνετε από το περιβάλλον σας τα άτομα που σας “προσγειώνουν”, είτε αυτά βρίσκονται εντός ή εκτός της επιχείρησής σας. Τα άτομα, που όταν τους επικοινωνείτε μια καινούργια ιδέα σας ή ένα νέο πλάνο που θα ακολουθήσετε, σας λένε ότι δεν θα λειτουργήσει και ότι τα πράγματα είναι δύσκολα.
  • Επενδύστε στο προσωπικό σας. Εκπαιδεύστε τους να κάνουν τη δουλειά τους καλύτερα, πιο αποτελεσματικά και πιο γρήγορα.
  • Προσλάβετε ικανό προσωπικό που θα σας βοηθήσει στις πωλήσεις και στο marketing. Υπάρχουν πολλά ικανά άτομα στην αγορά που θα εργαστούν στην επιχείρησή σας. Δείτε πώς μπορούν να ξεκινήσουν να εργάζονται με ποσοστά, δίχως να επιβαρύνουν την επιχείρησή σας με έξτρα κόστη.
  • Βάλτε το προσωπικό σας να δουλέψει ακόμα περισσότερο και πιο στοχευμένα.
  • Αναθέστε στο προσωπικό σας περισσότερα δικά σας καθήκοντα και επενδύστε το χρόνο σας σε πιο επιθετικές ενέργειες ανάπτυξης της επιχείρησής σας.
  • Κυνηγήστε τα ανεξόφλητα υπόλοιπα πιο ενεργά. Ειδάλλως, κάποιοι άλλοι που τα κυνηγούν καλύτερα από σας, θα πληρωθούν πρώτοι.
  • Δημιουργήστε νέες πηγές εισοδήματος. Βρείτε ποιο νέο προϊόν ή υπηρεσία μπορείτε να πουλήσετε στους πελάτες σας.
  • Χρησιμοποιήστε την τεχνολογία. Είναι καιρός να ασχοληθείτε ουσιαστικά με το internet και τις πολυάριθμες εφαρμογές του όπως το facebook, twitter, το LinkedIn κ.λπ.
  • Μη συμβιβάζεστε. Αυτό είναι πολύ σημαντικό. Αυξήστε το ρυθμό παραγωγής. Αυξήστε τους στόχους παραγωγής. Θα πρέπει να διαφωνήσετε και όχι να συμφωνήσετε με την κατάσταση που επικρατεί.
  • Δώστε κίνητρα στους πελάτες σας να σας συστήσουν νέους πελάτες. Βρείτε τι είναι αυτό που θα ήθελαν και προσφέρετέ το.
  • Επικοινωνήστε με τις τράπεζες σήμερα και κάντε διακανονισμό. Μην αφήνετε το χρόνο να περνάει. Δεν θα καταφέρετε μόνο να διαπραγματευτείτε καλύτερα, αλλά θα απεγκλωβίσετε την προσοχή σας από τις συνεχείς τηλεφωνικές οχλήσεις για ανεξόφλητες δόσεις.
  • Φροντίστε ο πελάτης να φεύγει ευτυχισμένος από σας. Όχι απλά ικανοποιημένος. Θέλετε να μιλάει για σας και να είναι ο καλύτερός σας πρεσβευτής.
  • Μην περιμένετε να σας δώσουν παραγγελία. Ζητήστε την! Μην περιμένετε να αποφασίσει ο πελάτης. Δώστε του περισσότερα δεδομένα και πουλήστε του. Συμβουλέψτε τον όσο χρειάζεται για να αποφασίσει και να καταλήξει να αγοράσει από σας.
  • Διαπραγματευτείτε με όλες τις δημόσιες υπηρεσίες. Κάντε ό,τι χρειάζεται για να αποκτήσετε το διακανονισμό ή τη ρύθμιση που ταιριάζει με τις ανάγκες σας.
  • Μην ανέχεστε τη στάση κάποιων που εκμεταλλεύονται την κρίση για να βγάλουν κέρδος εις βάρος σας.
  • Ερευνήστε περισσότερο για το προϊόν ή την υπηρεσία που θα καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες σας. Μην ψάχνετε μόνο το φθηνό. Πολύ συχνά η χαμηλή τιμή κρύβει κόστη, τα οποία δεν είστε σε θέση να αντιληφθείτε με την πρώτη ματιά. Καλύτερα να πληρώσετε κάτι πιο ακριβά σήμερα, παρά να πληρώνετε πιο ακριβά το φθηνό αύριο.
  • Κάντε καλύτερες συμφωνίες με τους πελάτες σας. Δείτε πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε στην τιμή αλλάζοντας τους όρους πληρωμής ή τις υπηρεσίες που τους παρέχετε.
  • Μην ξεχνάτε τους πελάτες που σας στηρίζουν. Ευχαριστήστε τους εμπράκτως. Μην τους θεωρείτε δεδομένους, ιδιαίτερα αυτήν την περίοδο.
  • Αναγνωρίστε τη δουλειά του προσωπικού σας. Μπορεί να μην είστε σε θέση να δώσετε αύξηση, όμως μπορείτε να αναγνωρίσετε την εργασία και την αφοσίωσή τους με άλλους τρόπους.
  • Καταστρώστε μια αποτελεσματική εισοδηματική πολιτική. Δημιουργήστε πρώτα εισόδημα και μετά ξοδέψτε το.
  • Να είστε συνεπείς στις υποσχέσεις σας.
  • Αν σκέφτεστε να ξεκινήσετε μια νέα επιχείρηση κρατήστε τα κόστη σας χαμηλά. Δεν χρειάζεται να νοικιάσετε ακριβά γραφεία και εξοπλισμό. Επενδύστε σε αυτό που θα σας φέρει πραγματικά χρήματα δλδ. τον εαυτό σας και το προσωπικό σας.
  • Ενημερωθείτε σωστά. Συμβουλευθείτε κάποιον που να γνωρίζει το αντικείμενο της δραστηριότητάς σας, το λογιστή σας ή ένα σύμβουλο επιχειρήσεων.
  • Κάντε παρέα με θετικά άτομα στον ελεύθερό σας χρόνο. Μπορεί να είναι ελάχιστος, δεν χρειάζεται να τον απορροφούν αρνητικά άτομα.
  • Δημιουργήστε νέους τρόπους προσέλκυσης πελατών. Δικτυωθείτε!
  • Διαβάστε κάποιο σχετικό βιβλίο με αυτό που σας προβληματίζει. Δεν θα ενημερωθείτε από την κινδυνολογία των ΜΜΕ και από τα πολιτικά πάνελ.
  • Διώξτε τον πονοκέφαλο που σας προκαλούν οι κακοί πελάτες.
  • Φροντίστε να κάνετε εντύπωση στους πελάτες σας όταν σας βλέπουν, όταν μιλάτε μαζί τους στο τηλέφωνο, όταν παρουσιάζετε την επιχείρησή σας μέσω της ιστοσελίδας σας ή μέσω της στρατηγικής email marketing.
  • Εξυπηρετήστε πιο γρήγορα τους πελάτες σας.
  • Συνεννοηθείτε με το λογιστή σας για το πώς μπορείτε να πληρώσετε λιγότερα στην εφορία. Ποιες κινήσεις πρέπει να κάνετε για να μειώσετε τους φόρους σας.
  • Αλλάξτε τους συνεργάτες που δεν συμβαδίζουν με τους ρυθμούς σας. Έξω από την επιχείρησή σας γίνεται μάχη. Θα πρέπει όχι μόνο το προσωπικό, αλλά και οι συνεργάτες σας να σας στηρίζουν. Κυνηγήστε πελάτες και όχι συνεργάτες να κάνουν τη δουλειά τους.
  • Αλλάξτε τον τρόπο σκέψης σας σχετικά με την εύρεση πελατών. Οι εποχές που σας έβρισκαν οι πελάτες έχουν παρέλθει. Όσο παλιά εταιρεία κι αν έχετε, η σημερινή εποχή απαιτεί τη δική σας ενεργή συμμετοχή για να προσεγγίζετε όλο και μεγαλύτερο δυνητικό πελατολόγιο, απ΄οπουδήποτε αυτό είναι εφικτό! Πρέπει να κάνετε ό,τι χρειάζεται για να σας βρίσκουν πιο εύκολα.
  • Μεγιστοποιήστε την προβολή της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Αυτήν την περίοδο θα πρέπει όχι μόνο εσείς να έχετε μια ικανοποιητική παρουσία στο διαδίκτυο αλλά και η επιχείρησή σας. Αν η ιστοσελίδα σας δεν σας φέρνει πελάτες, δημιουργήστε μια νέα. Μην συμβιβάζεστε σε ό,τι έχει να κάνει με την εικόνα της. Σας περιμένει αρκετή δουλειά για να αυξήσετε την επισκεψιμότητά σας καθώς και το ποσοστό μετατροπής των επισκεπτών σας σε υποψήφιους πελάτες.
  • Ζητήστε από τους πελάτες σας να σας πουν τα παράπονά τους. Καλύτερα να τα λένε σε σας παρά να τα λένε σε τρίτους. Έτσι έχετε τη δυνατότητα να κάνετε κάτι και να τα διορθώσετε. Διαφορετικά δεν θα μάθετε ποτέ γιατί σταμάτησαν να συνεργάζονται μαζί σας και θα προσπαθείτε να βρείτε εσείς πιθανούς λόγους που απομακρύνθηκαν.

Είτε πιστεύετε ότι η κρίση σας επηρεάζει είτε όχι, θα πρέπει να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά τις δυσκολίες που αντικειμενικά υφίστανται με στόχο την επιβίωση και την ανάπτυξη. Αναμφίβολα, μια περίοδος κρίσης ευνοεί τους τολμηρούς επιχειρηματίες και αυτούς που λειτουργούν επιθετικά.
Υπάρχουν ευκαιρίες που μπορούν να ανεβάσουν την επιχείρησή σας σε υψηλότερα επίπεδα ανάπτυξης. Επιτεθείτε εκμεταλλευόμενοι τις ευκαιρίες που περιμένουν κάποιον να τις αξιοποιήσει.

Ξεκινήστε σήμερα την επίθεσή σας στην κρίση συμπληρώνοντας το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας και αντιμετωπίστε την αποτελεσματικά!

15 Συμβουλές για την κρίση

15 πολύτιμες συμβουλές από τον διεθνούς φήμης σύμβουλο και εκπαιδευτή κο. Patrick Valtin, που πρέπει να γνωρίζετε εσείς και το προσωπικό σας για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά την κρίση.
Λήψη αρχείου
Παρακαλούμε συμπληρώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.





Η Business Coaching Lab δεν κοινοποιεί email διευθύνσεις και προσωπικά δεδομένα σε τρίτους. Διαβάστε τους όρους σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα εδώ.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Business Coaching Lab
Ζησιμοπούλου 68, Παλαιό Φάληρο, 17564, Αθήνα
Τηλ: (+30) 211 0119586
Κιν: (+30) 6945 381141
Email: info@businesscoachinglab.gr
Web: www.businesscoachinglab.gr