Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Αθήνα
  • Ο Σέργιος Μαζαράκης ως business coach πέρα του ότι είναι γνώστης και έχει εμπειρία σε αυτό που κάνει, δραστηριοποιείται σε έναν τομέα που τον αγαπάει με όλη την σημασία της λέξης, η δουλειά του έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο και φυσικά παραδίδει πάντα υπηρεσίες με αποτέλεσμα για την επιχείρηση. Εκείνος προσωπικά και η επιχείρηση του γενικότερα είναι δύο οντότητες που με σιγουριά προτείνω και συνιστώ.
    Γιώργος Αλεξίου
    Διαχειριστής, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – Γ. Αλεξίου Μ. ΕΠΕ
  • Sergio has helped me in many occasions organize conferences and seminars in Greece. He is a great consultant who truly cares for his clients. It has always been a pleasure to work with him and I totally appreciate his professionalism. I have never had a client in my seminars who was not happy with Sergio. I strongly recommend Sergio and whoever is concerned should feel free to contact me for more data at patrick@m2-tec.com.
    Patrick Valtin
    Owner, M2-TEC USA
  • Με την συμβουλευτική καθοδήγηση του Σέργιου κατάλαβα ποιες είναι οι σωστές τεχνικές αποτελεσματικής προώθησης μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης στο internet για να αυξήσει το πελατολόγιο και τις πωλήσεις της. Το πρόγραμμα συμβούλευσης του ήταν πολύ ενδιαφέρον, συγκεκριμένο και προσαρμοσμένο στις δικές μου ανάγκες. Μου έδειξε έξυπνους τρόπους και στρατηγικές marketing σε δύσκολες περιόδους κρίσης για να βελτιώσω όχι μόνο ποιοτικά αλλά και ποσοτικά την προβολή της επιχείρησής μου.
    Ευαγγελία Βενετσίανου
    Ιδιοκτήτρια ξενοδοχείων Αμφιτρίτη, Belvedere και Palazzo
  • Sergio was hired to provide his expertise, knowledge and support as a business coach. And he possessed all three, with a great emphasis on the supportive part. He can create a strong passion and motive to his students' for their businesses, the exact one he carries for his own, while provides them with the right managerial and marketing tools, in order for them to begin to experience the management of their business with only one side, the positive one. I loved my business before meeting Sergio, now I know how to make my customers feel the same way about it. 
    Elina Zambounis
    Owner at www.sunnyside.gr

Σεμινάριο εξυπηρέτησης πελατών: η πηγή του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της επιχείρησής σας

“Η εξυπηρέτηση πελατών δε θα πρέπει να αφορά απλώς ένα τμήμα της επιχείρησης, αλλά την επιχείρηση συνολικά ”, Tony Hsieh, CEO Zappos.com

Η Business Coaching Lab σε συνεργασία με την AMT Consultants και την Coaching Leaders σας προσκαλούν σε ένα μοναδικό σεμινάριο για την εξυπηρέτηση πελατών με θέμα: «Η πηγή του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της επιχείρησής σας». Θα διεξαχθεί το Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017, στο ξενοδοχείο Wyndham, για πρώτη φορά στην Ελλάδα με τον διεθνούς φήμης business coach, κο Patrick Valtin.

ΣΚΟΠΟΙ:
  • Να σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε την καθοριστική σημασία της άριστης και ποιοτικής εξυπηρέτησης προς τον πελάτη.
  • Να μοιραστούμε μαζί σας, τι είναι αυτό που χρειάζεται προκειμένου να γίνει κάποιος επιτυχημένος ηγέτης, δημιουργώντας μια επιχείρηση που θα αριστεύει στην εξυπηρέτηση πελατών, εξασφαλίζοντας την εξάπλωσή της ενώ ταυτόχρονα θα προωθεί τη διασκέδαση και το υψηλό ηθικό της ομάδας.
  • Να εξασφαλίσουμε ότι κάθε μέλος της ομάδας γνωρίζει τα βασικά εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιεί καθημερινά για να κάνει τη δουλειά του ευκολότερη, πιο διασκεδαστική και πιο παραγωγική -  και ότι θα αναπτύξει την προθυμία να ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ με επιτυχία τα εργαλεία αυτά σε καθημερινή βάση.
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: PATRICK VALTIN
Ο Patrick Valtin είναι διεθνούς φήμης σύμβουλος και εκπαιδευτής που ειδικεύεται στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των επιχειρήσεων και στην αξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικού. Έχει εκπαιδεύσει περισσότερα από 125.000 άτομα σε 35 χώρες σε όλο τον κόσμο και έχει επιβλέψει την αξιολόγηση 25.000 υποψηφίων για 5.000 πελάτες.
Έχει συμβουλεύσει και εκπαιδεύσει ιδιοκτήτες επιχειρήσεων σε θέματα πωλήσεων, διοίκησης, στρατηγικών Marketing, επιχειρησιακών στρατηγικών, προσλήψεων, οικονομικής ευημερίας και οργάνωσης.
 
ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΝ:
  • Εξυπηρέτηση πελατών: τα σημεία της επιχείρησης όπου η αξία συναντά την ποιότητα.
  • Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: τι είναι και από πού ξεκινάει;
  • Γιατί ΟΛΟΙ εμπλέκονται στη δημιουργία – ή στην καταστροφή του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος;
  • Ποια είναι τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά των επιχειρήσεων που παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών;
  • Ποια είναι η ΠΗΓΗ της ανταγωνιστικότητας και γιατί λίγοι μόνοι οργανισμοί γνωρίζουν τη δύναμή της;
  • Πώς μπορείτε να καλλιεργείτε την πηγή της ανταγωνιστικότητας σε καθημερινή βάση – για χάρη τόσο της προσωπικής σας ικανοποίησης… όσο και της επιβίωσης της επιχείρησης;
  • Η ΜΑΓΙΚΗ φόρμουλα των σχέσεων στην εργασία: πώς μπορείτε να αναπτύξετε και να διατηρείτε καθημερινά το πιο ελκυστικό, το πιο παραγωγικό περιβάλλον εργασίας, που θα αποτελεί πηγή έμπνευσης.
  • Οι μυστικοί νόμοι της επιτυχίας στην εργασία– πώς κάποιες εξαιρετικά επιτυχημένες εταιρείες τους έχουν αξιοποιήσει για να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό
  • Με ποιους τρόπους θα διασφαλίσετε ότι ο πελάτης θα επιστρέψει ξανά στην επιχείρηση;
  • Ποια είναι τα σημαντικότερα λάθη στην εξυπηρέτηση πελατών και πώς να τα αποφύγετε.
  • Τι απαιτείται για να διατηρηθεί το καλύτερο δυνατό ομαδικό πνεύμα στον οργανισμό σας, το οποίο είναι απαραίτητο για να μάχεστε ΚΑΙ να κερδίζετε μέσα σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά;
  • Αποτελεσματικός χειρισμός δύσκολων πελατών και παραπόνων.
  • Πώς μπορείτε να εξασφαλίσετε το μέλλον σας ως μέλος της ομάδας μιας επιχείρησης, ανεξάρτητα από το τι συμβαίνει στην αγορά;
Πληροφορίες:
  1. Ημερομηνία: Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017
  2. Τόπος: Wyndham Hotel, Μ. Αλεξάνδρου 2, Αθήνα
  3. Διάρκεια:  09:30' - 16:30'
  4. Ώρα προσέλευσης: 09:00'
  5. Κόστος: 190,00 ευρώ (δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.)
  6. Early Booking: 160,00 ευρώ μέχρι τις 31/10/2017 (δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.)
  7. Στο κόστος περιλαμβάνεται διάλειμμα για καφέ, light lunch και πιστοποιητικό παρακολούθησης.
  8. Περιορισμένος αριθμός θέσεων.

Φόρμα Κράτησης

Αποστολή
  •  

15 Συμβουλές για την κρίση

15 πολύτιμες συμβουλές από τον διεθνούς φήμης σύμβουλο και εκπαιδευτή κο. Patrick Valtin, που πρέπει να γνωρίζετε εσείς και το προσωπικό σας για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά την κρίση.
Λήψη αρχείου
Παρακαλούμε συμπληρώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.





Η Business Coaching Lab δεν κοινοποιεί email διευθύνσεις και προσωπικά δεδομένα σε τρίτους. Διαβάστε τους όρους σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα εδώ.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Business Coaching Lab
Ζησιμοπούλου 68, Παλαιό Φάληρο, 17564, Αθήνα
Τηλ: (+30) 211 0119586
Κιν: (+30) 6945 381141
Email: info@businesscoachinglab.gr
Web: www.businesscoachinglab.gr