9+1 εύκολοι τρόποι για να μην σας βαρεθούν οι πελάτες σας

Οκτ 1, 2016 | Management, Συμβουλές

«Ό,τι δεν με συναρπάζει με σκοτώνει» Λόρδος Βύρωνας

Στ’ αλήθεια, κανένας επιχειρηματίας δεν θέλει να συμβεί αυτό στους πελάτες του. Είναι καθήκον του, να φροντίζει κάθε φορά να τους συναρπάζει και να διατηρεί αμείωτο το ενδιαφέρον τους ως προς την επιχείρησή του, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που πουλάει.

Πώς μπορεί λοιπόν να το πετύχει;

  1. Δημιουργήστε ενδιαφέρον περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας καθώς και στα social media.
  2. Κατά τη φάση της αξιολόγησης ενός πελάτη ή ακόμη και κατά τη διαδικασία πώλησης να θέτετε πάντα ερωτήσεις διαφορετικές, μοναδικές, με λίγα λόγια ερωτήσεις που θα αυξήσουν την περιέργεια για το τι θα επακολουθήσει και να ανυπομονεί ο πελάτης να ακούσει τι πρόκειται να προτείνετε.
  3. Βελτιώστε την παρουσία σας στα social media. Πόσο συναρπαστική μπορεί να είναι μια facebook page της οποίας το χρονολόγιο είναι γεμάτο αναρτήσεις με προϊόντα σε προσφορά; Βρείτε κι άλλους λόγους για να κάνετε τον επισκέπτη της να την ξαναεπισκεφθεί.
  4. Παρουσιάστε μια άλλη προσωπικότητα στους πελάτες σας. Μη φοβάστε να γίνετε πιο «ανθρώπινοι» ως εταιρεία. Για να το διασκεδάσουμε και λίγο, ποιος βρίσκει συναρπαστικό να ακούει έναν ακόμη σύμβουλο επιχειρήσεων να μιλάει για προστιθέμενη αξία, για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και για σχέση ποιότητας και τιμής. Εμείς πάντως, όχι.
  5. Βάλτε περισσότερη προσοχή για να μάθετε τι ενδιαφέρει τους πελάτες σας και παρουσιάστε το με ένα ξεχωριστό τρόπο. Ποιος δεν βαριέται να παρακολουθεί παρουσιάσεις σε powerpoint, γεμάτες κείμενο δίχως καμία εικόνα;
  6. Παρουσιάστε διαφορετικά την εταιρεία σας. Αντί να μιλάτε για το τι κάνετε, αρχίστε την παρουσίασή της με το γιατί το κάνετε…Το ίδιο ισχύει και για το πώς παρουσιάζετε το προσωπικό σας, τους συνεργάτες σας και βεβαίως, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
  7. Αλλάξτε την ιστοσελίδα σας. Ρίξτε μια ματιά σε αυτή και αναρωτηθείτε από τι συναρπάζεται ο επισκέπτης της. Αν την βλέπατε για πρώτη φορά τι θα ήταν αυτό που θα σας έμενε στο νου; Αν δεν υπάρχει κάτι, τότε είναι καιρός για να προχωρήσετε σε ανακατασκευή της.
  8. Εντυπωσιάστε τους πελάτες σας αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες. Εικόνες, video κ.λπ. Αργά ή γρήγορα, όλα θα καταλήξουν εκεί οπότε είναι καλό να ξεκινήσετε από νωρίς.
  9. Ζητήστε από το προσωπικό σας να σας δώσουν νέες ιδέες. Κι εκείνοι κυκλοφορούν, ενημερώνονται και μπορούν να έχουν στο νου τους κάτι που ίσως να μην το έχετε σκεφτεί ακόμη, το οποίο θα έκανε τους πελάτες να σας συμπαθήσουν ακόμη περισσότερο.
  10. Καινοτομήστε. Αλλάξτε, βελτιώστε τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες σας. Ή αλλάξτε τον τρόπο με τον οποίο κάνετε μια διαδικασία στην επιχείρησή σας, την οποία έχουν συνηθίσει οι πελάτες σας.

Η δημιουργικότητα δεν έχει όρια. Πόσο μάλλον αν το επάγγελμά σας μπορεί να θεωρείται ότι είναι «βαρετό» από τους άλλους. Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να βρείτε τρόπους για να τους τραβήξετε την προσοχή και να σας διαφοροποιήσουν από τους άλλους ανταγωνιστές σας. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα εταιρειών που το κατάφεραν. Το ενδιαφέρον σημείο εδώ είναι πώς γίνεται αυτές που ξεχωρίζουν να τα πηγαίνουν πολύ καλά είτε υπάρχει κρίση είτε όχι. Σκεφτείτε το και δράστε προς αυτήν την κατεύθυνση.

Καλή σας επιτυχία!

Κάντε το πρώτο βήμα για να αλλάξετε την πορεία της επιχείρησής σας. Συμπληρώστε σήμερα το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας και θα σας πούμε συγκεκριμένους τρόπους για να το καταφέρετε!

 
Θέλετε να μάθετε κι άλλους τρόπους για να μην σας βαρεθούν οι πελάτες σας;
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Ενδοεταιρική εκπαίδευση Τεχνολογίας Μελέτης | Alianthos Garden

Η τεχνολογία μελέτης είναι το σπουδαιότερο εφόδιο που έχω προσφέρει στον εαυτό μου. Επιτέλους, στα 50 μου χρόνια ανακάλυψα ότι υπάρχει τρόπος να...

Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Alianthos Garden

Γράφοντας σε χαρτί τα θετικά μου και τα αρνητικά μου σημεία ανακάλυψα ότι μόνο γράφοντας κατανοείς πόσα και ποια είναι. Με το θέμα κοινωνικά και...

Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Tsakalidis Labs

Η εκπαίδευση λειτούργησε σωστά ως προς την ενημέρωση πάνω στη συνεργασία και στα συναισθήματα καθώς και τη λειτουργική επικοινωνία μεταξύ εμού και...

Μάνος Β.

Το πρόγραμμα συμβούλευσης της Business Coaching Lab με βοήθησε να κατανοήσω καλύτερα τη λειτουργία της επιχείρησής μου, τον τρόπο και τα βήματα με...

Μάκης Μ.

Αγαπητέ Σέργιε, με τις ακόλουθες γραμμές θα ήθελα, παρόλο το νεαρό της γνωριμίας και συνεργασίας μας, να σε ευχαριστήσω με πραγματική ειλικρίνεια...