Εντυπώσεις από το ενδοεταιρικό σεμινάριο “Αποτελεσματικές πωλήσεις σε περίοδο κρίσης” στις 20/05/2012 στο βιβλιοχαρτοπωλείο ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ.

Εντυπώσεις

“Τόνωση της ανάγκης να σκεφτούμε και να προβληματιστούμε για το ποιος είναι ο ρόλος μας ως πωλητές.”
Ν.Λ.

“Με βοήθησε να αντιληφθώ την μέθοδο και τις τακτικές της σωστής πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών. Είναι ιδιαίτερα χρήσιμη η τακτική προσέγγισης των πελατών καθώς και ο τρόπος απαντήσεων στις ερωτήσεις, τους προβληματισμούς και τις αντιρρήσεις τους.”
Κ.Μ.

“Το σεμινάριο μου φάνηκε χρήσιμο και αποδοτικό. Αυτό που με εντυπωσίασε είναι ο τρόπος που μπορούμε να αντιμετωπίσουμε ένα πελάτη όταν είναι αρνητικός.”
Σ.Π.

“Με αυτό το σεμινάριο θεωρώ πως έβαλα σε τάξη όλα αυτά που μέχρι σήμερα έκανα πράξη. Έμαθα νέα πράγματα τα οποία σίγουρα θα με βοηθήσουν ακόμα περισσότερο στην πώληση.”
Μ.Δ.

“Αναλυτική παρουσίαση των χαρακτηριστικών και των σταδίων της διαδικασίας της πώλησης. Ήταν καλά δομημένο και σαφέστατο ώστε να κατανοηθούν τα μοντέλα επικοινωνίας και δημιουργίας σχέσεων με τον κάθε πελάτη, προκειμένου να φτάσουμε στην πώληση. Τέλος, περιλάμβανε απτές εφαρμόσιμες τεχνικές, ώστε να διατηρήσουμε την επαφή μας μαζί του.”
Α.Λ.

“Πιστεύω ότι θα με βοηθήσει αρκετά αναφορικά με τον τρόπο που θα αντιμετωπίζω τους πελάτες.”
Σ.Σ.

“Αυτό το σεμινάριο πωλήσεων με βοήθησε να βρω τους σωστούς τρόπους ώστε να αντιμετωπίζω τις αντιρρήσεις των πελατών.”
Β.Λ.

“Με βοήθησε να κατανοήσω καλύτερα πως προσεγγίζω ένα πελάτη και τι ελιγμούς μπορώ να κάνω ώστε να πετύχω τον στόχο μου. Σημαντικό θέμα είναι ο τρόπος διαχείρισης των αντιρρήσεων και η περαιτέρω συλλογή πληροφοριών για κάθε άτομο ξεχωριστά. Άλλωστε ο κάθε πελάτης είναι μοναδικός.”
Ζ.Μ.

“Με εντυπωσίασε ο τρόπος με τον οποίο μπορούμε να προσπερνάμε την πρώτη αντίρρηση του πελάτη, καθώς εγώ γνώριζα ότι οφείλουμε να σεβόμαστε την άποψή του και να μην επιμένουμε.”
Μ.Λ.

“Πιστεύω ότι καθετί που είπωθηκε σήμερα στο σεμινάριο πωλήσεων ήταν πάρα πολύ ενημερωτικό και δημιουργικό. Εμπλούτισα τις γνώσεις μου για να γίνω καλύτερη πωλήτρια και σαν υπεύθυνη πωλήσεων να μπορώ να ελέγχω αποτελεσματικά και τους πωλητές μου.”
Μ.Λ.

“Ενίσχυσα τις γνώσεις σε αυτά που ήδη γνώριζα και έμαθα πολλά σχετικά με τον χειρισμό των αντιρρήσεων ενός πελάτη.”
Ρ.Ζ.

Πώς μπορεί να βοηθήσει εσάς και την επιχείρησή σας το Business Coaching;
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Ενδοεταιρική εκπαίδευση Τεχνολογίας Μελέτης | Alianthos Garden

Η τεχνολογία μελέτης είναι το σπουδαιότερο εφόδιο που έχω προσφέρει στον εαυτό μου. Επιτέλους, στα 50 μου χρόνια ανακάλυψα ότι υπάρχει τρόπος να...

Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Alianthos Garden

Γράφοντας σε χαρτί τα θετικά μου και τα αρνητικά μου σημεία ανακάλυψα ότι μόνο γράφοντας κατανοείς πόσα και ποια είναι. Με το θέμα κοινωνικά και...

Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Tsakalidis Labs

Η εκπαίδευση λειτούργησε σωστά ως προς την ενημέρωση πάνω στη συνεργασία και στα συναισθήματα καθώς και τη λειτουργική επικοινωνία μεταξύ εμού και...

Μάνος Β.

Το πρόγραμμα συμβούλευσης της Business Coaching Lab με βοήθησε να κατανοήσω καλύτερα τη λειτουργία της επιχείρησής μου, τον τρόπο και τα βήματα με...

Μάκης Μ.

Αγαπητέ Σέργιε, με τις ακόλουθες γραμμές θα ήθελα, παρόλο το νεαρό της γνωριμίας και συνεργασίας μας, να σε ευχαριστήσω με πραγματική ειλικρίνεια...