Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Αθήνα
  • Sergio has helped me in many occasions organize conferences and seminars in Greece. He is a great consultant who truly cares for his clients. It has always been a pleasure to work with him and I totally appreciate his professionalism. I have never had a client in my seminars who was not happy with Sergio. I strongly recommend Sergio and whoever is concerned should feel free to contact me for more data at [email protected]
    Patrick Valtin
    Owner, M2-TEC USA
  • Ο Σέργιος Μαζαράκης ως business coach πέρα του ότι είναι γνώστης και έχει εμπειρία σε αυτό που κάνει, δραστηριοποιείται σε έναν τομέα που τον αγαπάει με όλη την σημασία της λέξης, η δουλειά του έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο και φυσικά παραδίδει πάντα υπηρεσίες με αποτέλεσμα για την επιχείρηση. Εκείνος προσωπικά και η επιχείρηση του γενικότερα είναι δύο οντότητες που με σιγουριά προτείνω και συνιστώ.
    Γιώργος Αλεξίου
    Διαχειριστής, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – Γ. Αλεξίου Μ. ΕΠΕ
  • Με την συμβουλευτική καθοδήγηση του Σέργιου κατάλαβα ποιες είναι οι σωστές τεχνικές αποτελεσματικής προώθησης μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης στο internet για να αυξήσει το πελατολόγιο και τις πωλήσεις της. Το πρόγραμμα συμβούλευσης του ήταν πολύ ενδιαφέρον, συγκεκριμένο και προσαρμοσμένο στις δικές μου ανάγκες. Μου έδειξε έξυπνους τρόπους και στρατηγικές marketing σε δύσκολες περιόδους κρίσης για να βελτιώσω όχι μόνο ποιοτικά αλλά και ποσοτικά την προβολή της επιχείρησής μου.
    Ευαγγελία Βενετσίανου
    Ιδιοκτήτρια ξενοδοχείων Αμφιτρίτη, Belvedere και Palazzo
  • Sergio was hired to provide his expertise, knowledge and support as a business coach. And he possessed all three, with a great emphasis on the supportive part. He can create a strong passion and motive to his students' for their businesses, the exact one he carries for his own, while provides them with the right managerial and marketing tools, in order for them to begin to experience the management of their business with only one side, the positive one. I loved my business before meeting Sergio, now I know how to make my customers feel the same way about it. 
    Elina Zambounis
    Owner at www.sunnyside.gr
Πώς θα κάνετε επιτυχημένο inbound marketing στην επιχείρησή σας;
Συμπληρώστε σήμερα την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Αποστολή
  •  

Τι είναι το inbound marketing;

Από: Σέργιος Μαζαράκης

Ας ξεκινήσουμε με τον ορισμό. Inbound σημαίνει εισερχόμενο. Όσο για το marketing; Υπάρχουν πολλοί ορισμοί, όμως, θα σας δώσουμε αυτόν που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα τον τρόπο που θα πρέπει να κάνετε από δω και στο εξής marketing στο διαδίκτυο. Marketing είναι η εκτέλεση ενεργειών οι οποίες επιδιώκουν την επίτευξη των στόχων ενός οργανισμού, προβλέποντας τις ανάγκες των αγοραστών ή πελατών και κατευθύνοντας τα κατάλληλα αγαθά και υπηρεσίες που θα τις ικανοποιήσουν από τον παραγωγό στον αγοραστή ή τον πελάτη.
 
Στην περίπτωσή μας λοιπόν, μιλάμε για εισερχόμενο marketing. Για τις ενέργειες, δηλαδή, που κάνουμε μέσω της ιστοσελίδας μας, του blog, των social media, του email marketing κ.λπ. ώστε να προσελκύσουμε τους πελάτες να έρθουν κοντά μας. Για να δούμε πώς γίνεται και γιατί από δω και στο εξής, θα πρέπει να τον υιοθετήσουμε και να τον εφαρμόζουμε πιστά.
 
Αναμφισβήτητα, τα τελευταία χρόνια έχει γίνει μια μεγάλη αλλαγή στο online marketing. Παλιά, μια επιχείρηση έστελνε επικοινωνίες προς τα έξω είτε σε υφιστάμενους πελάτες είτε σε υποψήφιους με σκοπό να κάνει τον πελάτη να αγοράσει. Πλήρωνε διαφημίσεις και καταχωρήσεις. Πρόβαλλε τα προτερήματά της. Όλη η επικοινωνία της εστίαζε σε κείνη και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που πουλούσε. Με λίγα λόγια, σταμάταγε στο ποια είναι και τι κάνει.
 
Τι συμβαίνει σήμερα; Το διαδίκτυο αναπτύχθηκε. Οι ιστοσελίδες που κατασκευάστηκαν, αμέτρητες. Δεδομένου του ανταγωνισμού και της πληθώρας των επιλογών που έχει ένας πελάτης, του ελάχιστου χρόνου στη διάθεσή του, της αποστροφής του σε πρακτικές πίεσης για να αγοράσει και μαζί με αυτά βεβαίως, της οικονομικής δυσκολίας που αντιμετωπίζει, μια επιχείρηση πλέον, θέλει να έρχεται σε αυτήν πιο «έτοιμος».
 
Να έχει κάνει την προεργασία και την έρευνά του, να έχει καταλάβει από πριν πώς μπορούμε να τον εξυπηρετήσουμε, να είναι εν ολίγοις περισσότερο εκπαιδευμένος. Στόχος μας να τον προσελκύσουμε αντί να τον πιέζουμε. Δεν θέλουμε να τον πείσουμε για κάτι αλλά να το αντιλαμβάνεται ξεκάθαρα από μόνος του. Θέλουμε να τον εκπαιδεύουμε αντί να του πουλάμε. Να μας βλέπει και να μας βρίσκει όποτε επιθυμεί εκείνος και όχι να τον διακόπτουμε από αυτό που κάνει, βλέποντας, για παράδειγμα, μια διαφήμισή μας. Να είμαστε δίπλα του, σε όλη τη διάρκεια της έρευνάς του για να πάρει μια απόφαση, δίνοντας του χρήσιμες λύσεις και συμβουλές. Να τον διασκεδάζουμε κάποιες φορές. Να δημιουργήσουμε και να αναπτύξουμε μια σχέση μαζί του που θα βασίζεται σε εμπιστοσύνη. Και αυτή να διατηρηθεί με το πέρασμα του χρόνου. Και όλα αυτά στο διαδίκτυο. Και κάθε φορά που διαβάζει κάτι, να διακρίνει και να αντιλαμβάνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα οφέλη μιας πιθανής συνεργασίας μαζί μας.
 
Αν σας φαίνονται τα παραπάνω πολύ θεωρητικά, ας δούμε με ποιο τρόπο υλοποιείται όλη αυτή η διαδικασία στο διαδίκτυο. Δημιουργήστε ποιοτικό περιεχομένο που θα κάνει τον πελάτη να έρθει πιο κοντά, σε αυτόν που το έγραψε, στην εταιρεία του, στο προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάει, στη φιλοσοφία της, στις αξίες της κ.λπ.
 
Το μυστικό είναι η δημιουργία κατάλληλου περιεχομένου που θα ταιριάζει με τον κάθε επισκέπτη/υποψήφιο πελάτη ξεχωριστά.
Μη γράφετε γενικά αλλά για συγκεκριμένες αγορές στόχους. Μιλήστε στον πελάτη, τις ανάγκες του, τις ανεπιθύμητες καταστάσεις που πρέπει να αντιμετωπίσει. Μιλήστε για αυτόν και για το πώς μπορεί να βρει λύση. Και στη συνέχεια, αφού δημοσιεύσετε το περιεχόμενο, μοιραστείτε το μέσω των social media, email, ιστοσελίδας και του blog ώστε να μπορεί να το βρει εύκολα, τη στιγμή που θα ψάξει για αυτό.
 
Αυτός είναι ο τρόπος για να δημιουργήσετε χημεία και διαδικτυακή εμπιστοσύνη. Μην προσπαθείτε να τον πείσετε για το πόσο καλύτεροι είστε. Βοηθήστε τον να το καταλάβει μόνος του από το περιεχόμενο που δημοσιεύετε.
 
Βοηθήστε τον να σας βρίσκει πιο εύκολα στο διαδίκτυο, κρατήστε του τα στοιχεία του όταν σας βρει και μετατρέψτε τον σε πελάτη με τις κατάλληλες τεχνικές και εργαλεία. Χτίστε σχέσεις εμπιστοσύνης με τον καθένα από αυτούς ξεχωριστά. Στείλτε του το περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει.
 
Κερδίζοντας την εμπιστοσύνη του πελάτη, θα κερδίσετε και τα χρήματά του. Το inbound marketing είναι μια εντελώς διαφορετική νοοτροπία και εταιρική κουλτούρα. Δεν υλοποιείται μόνο από ένα άτομο. Απαιτεί πολλές φορές και τη συμμετοχή των υπολοίπων μελών της ομάδας σας. Είναι μακροπρόθεσμο, δεν είναι βεβιασμένες τακτικές αλλά στρατηγική η οποία αλλάζει τη βάση λειτουργίας σας. Δε στοχεύει στην απόκτηση του οποιοδήποτε πελάτη αλλά του πελάτη που ταιριάζει με την επιχείρησή σας.
 
Αν είχατε συνηθίσει να κάνετε στο παρελθόν άλλες ενέργειες marketing στο διαδίκτυο, ίσως στην αρχή να σας φανεί βουνό. ‘Οταν όλη η αγορά στρέφεται προς αυτό τον νέο τρόπο εφαρμογής του online marketing, όσοι από τους επιχειρηματίες δεν αποφασίσουν να τον υιοθετήσουν άμεσα, θα ξεπεραστούν και θα καταλήξουν να ξοδεύουν τα χρήματά τους σε αναποτελεσματικές μεθόδους.

Αλλάξτε τον τρόπο που κάνετε online marketing. Πώς; Συμπληρώστε το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας και θα σας δώσουμε έξυπνες συμβουλές για να εφαρμόσετε πετυχημένο inbound marketing!
 

15 Συμβουλές για την κρίση

15 πολύτιμες συμβουλές από τον διεθνούς φήμης σύμβουλο και εκπαιδευτή κο. Patrick Valtin, που πρέπει να γνωρίζετε εσείς και το προσωπικό σας για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά την κρίση.
Λήψη αρχείου
Παρακαλούμε συμπληρώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.





Η Business Coaching Lab δεν κοινοποιεί email διευθύνσεις και προσωπικά δεδομένα σε τρίτους. Διαβάστε τους όρους σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα εδώ.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Business Coaching Lab
Λεωφόρος Αμφιθέας 109, Παλαιό Φάληρο, 17563, Αθήνα
Τηλ: (+30) 211 0119586
Κιν: (+30) 6945 381141
Email: [email protected]
Web: www.businesscoachinglab.gr