Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Αθήνα
  • Sergio has helped me in many occasions organize conferences and seminars in Greece. He is a great consultant who truly cares for his clients. It has always been a pleasure to work with him and I totally appreciate his professionalism. I have never had a client in my seminars who was not happy with Sergio. I strongly recommend Sergio and whoever is concerned should feel free to contact me for more data at [email protected]
    Patrick Valtin
    Owner, M2-TEC USA
  • Ο Σέργιος Μαζαράκης ως business coach πέρα του ότι είναι γνώστης και έχει εμπειρία σε αυτό που κάνει, δραστηριοποιείται σε έναν τομέα που τον αγαπάει με όλη την σημασία της λέξης, η δουλειά του έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο και φυσικά παραδίδει πάντα υπηρεσίες με αποτέλεσμα για την επιχείρηση. Εκείνος προσωπικά και η επιχείρηση του γενικότερα είναι δύο οντότητες που με σιγουριά προτείνω και συνιστώ.
    Γιώργος Αλεξίου
    Διαχειριστής, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – Γ. Αλεξίου Μ. ΕΠΕ
  • Με την συμβουλευτική καθοδήγηση του Σέργιου κατάλαβα ποιες είναι οι σωστές τεχνικές αποτελεσματικής προώθησης μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης στο internet για να αυξήσει το πελατολόγιο και τις πωλήσεις της. Το πρόγραμμα συμβούλευσης του ήταν πολύ ενδιαφέρον, συγκεκριμένο και προσαρμοσμένο στις δικές μου ανάγκες. Μου έδειξε έξυπνους τρόπους και στρατηγικές marketing σε δύσκολες περιόδους κρίσης για να βελτιώσω όχι μόνο ποιοτικά αλλά και ποσοτικά την προβολή της επιχείρησής μου.
    Ευαγγελία Βενετσίανου
    Ιδιοκτήτρια ξενοδοχείων Αμφιτρίτη, Belvedere και Palazzo
  • Sergio was hired to provide his expertise, knowledge and support as a business coach. And he possessed all three, with a great emphasis on the supportive part. He can create a strong passion and motive to his students' for their businesses, the exact one he carries for his own, while provides them with the right managerial and marketing tools, in order for them to begin to experience the management of their business with only one side, the positive one. I loved my business before meeting Sergio, now I know how to make my customers feel the same way about it. 
    Elina Zambounis
    Owner at www.sunnyside.gr
Θέλετε να μάθετε κι άλλους τρόπους για να προσεγγίσετε υποψήφιους πελάτες στο διαδίκτυο;
Συμπληρώστε σήμερα την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Αποστολή
  •  

8 βήματα για να προσεγγίσετε αποτελεσματικά υποψήφιους πελάτες στο διαδίκτυο

Από: Σέργιος Μαζαράκης

Ποιος επιχειρηματίας δεν θέλει περισσότερους πελάτες για την επιχείρησή του; Παλιά, τις “καλές” εκείνες εποχές τον έβρισκαν οι πελάτες. Τώρα, πρέπει να τους βρει αυτός.
 
Η ιστοσελίδα σας ή το blog σας, τα social media, το χρήσιμο και στοχευμένο περιεχόμενο που δημιουργείτε για τις διαφορετικές ομάδες πελατών σας, το email marketing, οι στοχευμένες διαφημίσεις στη Google όπως και στα κοινωνικά δίκτυα, σας επιτρέπουν να το καταφέρετε. Όμως, υπάρχουν κι άλλοι τρόποι.
 
Σε αυτή λοιπόν τη συμβουλή θα σας παρουσιάσουμε έναν από αυτούς. Ποια βήματα πρέπει να κάνετε ώστε να εντοπίσετε και να προσεγγίσετε υποψήφιο πελατολόγιο στο διαδίκτυο.
 
Πριν ξεκινήσετε, να είστε σίγουροι ότι η διαδικασία αυτή παίρνει χρόνο. Ξέρουμε ότι αυτό σε κάποιους μπορεί να μην ακούγεται ιδιαίτερα ελκυστικό όμως χρειάζεται έρευνα και προετοιμασία για να γίνει αποτελεσματικά και πετυχημένα ο εντοπισμός του πελατολογίου σας. Οπότε, αφιερώστε κάποιες ώρες την ημέρα από το βαρύ πρόγραμμά σας, στην αρχή τουλάχιστον, για να κάνετε την έρευνά σας. Στην πορεία θα δείτε ότι δεν απαιτείται τόσος πολύς χρόνος.
 
  1. Αποφασίστε καταρχήν ποια προϊόντα ή υπηρεσίες θέλετε να προωθήσετε.
  2. Αναγνωρίστε ποιους πελάτες θέλετε να προσεγγίσετε για να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες αυτές. Ξεχωρίστε τα χαρακτηριστικά τους και τις ιδιότητές τους. Έτσι θα στοχεύσετε με μεγαλύτερη επιτυχία.
  3. Εντοπίστε πού βρίσκεται διαδικτυακά το πελατολόγιο αυτό. Σε ποια μέρη δηλαδή, ιστοσελίδες, blogs, social media κ.λπ., “συχνάζει”. Ποια sites επιλέγει να διαβάζει και να ενημερώνεται. Σε ποια forums γράφει την άποψή του ή ακόμη καλύτερα γράφει τις εντυπώσεις του από προϊόντα ή υπηρεσίες που αγόρασε;
  4. Ποια είναι τα άτομα (οι προσωπικότητες) που επηρεάζουν το κοινό των συγκεκριμένων διαδικτυακών μέσων; Ποιοι με λίγα λόγια είναι οι καθοδηγητές της κοινής γνώμης για τα συγκεκριμένα blogs, sites, social media; Ποιοι έχουν τα περισσότερα σχόλια στις αναρτήσεις τους; Ποιοι είναι οι «διάσημοι» στα μέσα αυτά;
  5. Προσεγγίστε τα συγκεκριμένα άτομα, π.χ. fashion/beauty bloggers αν έχετε επιχείρηση που ασχολείται με προϊόντα που απευθύνονται σε γυναικείο αγοραστικό κοινό (καλλυντικά, ένδυση, υπόδηση κ.λπ.). Μέσω email, μηνυμάτων, σχολίων κ.λπ. Θέλετε να αρχίσουν να σας προσέχουν. Στείλτε τους πληροφορίες για εσάς. Χτίστε σχέσεις μαζί τους. Μπορείτε να τους στείλετε προϊόντα για να δοκιμάσουν ή να τους καλέσετε να λάβουν μια δωρεάν υπηρεσία σας. Ενημερώστε τους.
  6. Προσοχή. Μην τους φορτώσετε με πληροφορίες ή προϊόντα. Εφόσον έχετε ξεκαθαρίσει από το πρώτο βήμα, τι ακριβώς είναι αυτό που θέλετε να προωθήσετε, προσφέρετέ τους μόνο αυτό. Μην τους μπερδέψετε.
  7. Εντοπίστε ποιο είναι το αγοραστικό σας κοινό που ΔΕΝ χρησιμοποιεί τα προϊόντα/υπηρεσίες σας. Κατανοήστε τους λόγους για τους οποίους δεν αγοράζει από σας. Τι αγοράζει; Με ποια κριτήρια; Όταν κατανοήσετε γιατί δεν αγοράζει, δείξτε τους να καταλάβουν πως αυτό που πουλάτε θα τους βοηθήσει. Για παράδειγμα, το να ξεκινήσετε να προσφέρετε δωρεάν δείγματα δεν είναι ό,τι καλύτερο. Πρώτα καταλάβετε γιατί δεν αγοράζουν και μετά, επικεντρωθείτε με στοχευμένη ενημέρωση και χρήσιμες συμβουλές στο να αντιληφθούν τα οφέλη και την αξία των δικών σας προϊόντων ή υπηρεσιών.
  8. Όταν στείλετε τα δείγματα μην παραλείψετε να ζητήσετε την άποψή τους και τις εντυπώσεις για αυτά. Επιμείνετε σε αυτό το βήμα. Δε φτάνει να μείνουν μόνο αυτά τα άτομα ικανοποιημένα. Θέλετε να το επικοινωνήσουν σε άλλους, μα πάνω από όλα, να δημοσιεύσουν τα σχόλιά τους στο διαδίκτυο ώστε να τα διαβάσουν και άλλοι και να επηρεαστούν θετικά από αυτά.
 
Η στόχευση πελατολογίου στο διαδίκτυο μπορεί να φαίνεται στην αρχή δύσκολη για αρκετούς από τους επιχειρηματίες που είχαν συνηθίσει σε άλλους τρόπους. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν αρκετά εργαλεία που θα σας κάνουν τη ζωή πιο εύκολη. Αρκεί να ξέρετε πώς να τα χρησιμοποιήσετε. Κι όσο για τους υποψήφιους πελάτες σας; Κυκλοφορούν και συχνάζουν στο διαδίκτυο. Το μόνο που χρειάζεται είναι να πάτε να τους βρείτε και να τους τραβήξετε την προσοχή και να καλλιεργήσετε μια ποιοτική διαδικτυακή σχέση μαζί τους. Όσο για τα υπόλοιπα; Είμαστε σίγουροι ότι θα μείνουν ευχαριστημένοι από την αγορά του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρετε.
 
Καλές πωλήσεις!

Δεν είστε ικανοποιημένοι από τις πωλήσεις της επιχείρησής σας και θέλετε να μάθετε τι μπορείτε να κάνετε για να το αλλάξετε; Συμπληρώστε σήμερα το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας και θα σας πούμε τους τρόπους για να το πετύχετε.

15 Συμβουλές για την κρίση

15 πολύτιμες συμβουλές από τον διεθνούς φήμης σύμβουλο και εκπαιδευτή κο. Patrick Valtin, που πρέπει να γνωρίζετε εσείς και το προσωπικό σας για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά την κρίση.
Λήψη αρχείου
Παρακαλούμε συμπληρώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.





Η Business Coaching Lab δεν κοινοποιεί email διευθύνσεις και προσωπικά δεδομένα σε τρίτους. Διαβάστε τους όρους σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα εδώ.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Business Coaching Lab
Λεωφόρος Αμφιθέας 109, Παλαιό Φάληρο, 17563, Αθήνα
Τηλ: (+30) 211 0119586
Κιν: (+30) 6945 381141
Email: [email protected]
Web: www.businesscoachinglab.gr