Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Αθήνα
  • Sergio has helped me in many occasions organize conferences and seminars in Greece. He is a great consultant who truly cares for his clients. It has always been a pleasure to work with him and I totally appreciate his professionalism. I have never had a client in my seminars who was not happy with Sergio. I strongly recommend Sergio and whoever is concerned should feel free to contact me for more data at [email protected]
    Patrick Valtin
    Owner, M2-TEC USA
  • Ο Σέργιος Μαζαράκης ως business coach πέρα του ότι είναι γνώστης και έχει εμπειρία σε αυτό που κάνει, δραστηριοποιείται σε έναν τομέα που τον αγαπάει με όλη την σημασία της λέξης, η δουλειά του έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο και φυσικά παραδίδει πάντα υπηρεσίες με αποτέλεσμα για την επιχείρηση. Εκείνος προσωπικά και η επιχείρηση του γενικότερα είναι δύο οντότητες που με σιγουριά προτείνω και συνιστώ.
    Γιώργος Αλεξίου
    Διαχειριστής, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – Γ. Αλεξίου Μ. ΕΠΕ
  • Με την συμβουλευτική καθοδήγηση του Σέργιου κατάλαβα ποιες είναι οι σωστές τεχνικές αποτελεσματικής προώθησης μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης στο internet για να αυξήσει το πελατολόγιο και τις πωλήσεις της. Το πρόγραμμα συμβούλευσης του ήταν πολύ ενδιαφέρον, συγκεκριμένο και προσαρμοσμένο στις δικές μου ανάγκες. Μου έδειξε έξυπνους τρόπους και στρατηγικές marketing σε δύσκολες περιόδους κρίσης για να βελτιώσω όχι μόνο ποιοτικά αλλά και ποσοτικά την προβολή της επιχείρησής μου.
    Ευαγγελία Βενετσίανου
    Ιδιοκτήτρια ξενοδοχείων Αμφιτρίτη, Belvedere και Palazzo
  • Sergio was hired to provide his expertise, knowledge and support as a business coach. And he possessed all three, with a great emphasis on the supportive part. He can create a strong passion and motive to his students' for their businesses, the exact one he carries for his own, while provides them with the right managerial and marketing tools, in order for them to begin to experience the management of their business with only one side, the positive one. I loved my business before meeting Sergio, now I know how to make my customers feel the same way about it. 
    Elina Zambounis
    Owner at www.sunnyside.gr
Χρειάζεστε έναν εύκολο και πρακτικό τρόπο για να σχεδιάσετε τον οικονομικό προγραμματισμό της επιχείρησής σας;
Συμπληρώστε σήμερα την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας. 
 
Αποστολή
  •  

Πληρώνετε ανάγκες ή αποτελέσματα στην επιχείρησή σας;

Από: Σέργιος Μαζαράκης

Ένας επιχειρηματίας χρειάζεται να έχει άριστο έλεγχο στα οικονομικά του για να οδηγήσει την επιχείρησή του σε ανάπτυξη και κερδοφορία. Την περίοδο αυτή δυστυχώς “φυτρώνουν” συνεχώς νέοι λογαριασμοί που απαιτείται να πληρωθούν. Είναι επιτακτική ανάγκη να σχεδιάζει έναν έξυπνο οικονομικό προγραμματισμό καθώς και να καθορίζει μια σωστά σχεδιασμένη εισοδηματική πολιτική η οποία θα δημιουργεί εισόδημα όχι μόνο από τις υφιστάμενες πηγές της επιχείρησης, αλλά κι από νέες, οι οποίες θα συμβάλλουν ενεργά στη σταθερότητα, στην αύξηση του μεριδίου αγοράς καθώς και στην ανάπτυξη.
 
Είναι γεγονός ότι όλα τα τμήματα μιας επιχείρησης έχουν την ανάγκη να χρηματοδοτηθούν. Όλα τα άτομα σε αυτή χρειάζεται να απορροφήσουν όλο και περισσότερα χρήματα για να μπορέσουν να λειτουργήσουν. Το φαινόμενο που παρατηρείται είναι ότι, όταν μια επιχείρηση βγάζει περισσότερα χρήματα όλοι ζητούν περισσότερα. Ξαφνικά προκύπτουν νέες ανάγκες. Η λύση σε αυτή την κατάσταση είναι να μην χρηματοδοτούνται τμήματα και προσωπικό της επιχείρησης κατά την υλοποίηση του οικονομικού προγραμματισμού. Δίνοντας χρήματα σε όποιον μέσα σε μια επιχείρηση έχει ανάγκη, ο επιχειρηματίας καταλήγει με μαθηματική ακρίβεια να "χρειάζεται μια τράπεζα" για να καλυφθεί οικονομικά.
 
Το μυστικό λοιπόν είναι να χρηματοδοτεί τμήματα και άτομα στην επιχείρηση τα οποία θα του φέρουν περισσότερα και όχι λιγότερα από όσα αρχικά προγραμμάτισε. Αυτό αποτελεί πρωταρχικό κανόνα για να ακμάσει μια επιχείρηση. Το ερώτημα είναι πόσο επιτυχημένα εφαρμόζεται στην καθημερινότητα. Ιδιαίτερα στην συγκεκριμένη περίοδο κατά την οποία όλα τα τμήματα προβάλλουν αυξημένες οικονομικές απαιτήσεις, ο επιχειρηματίας θα πρέπει να λειτουργήσει έξυπνα και να προβεί σε σωστή κατανομή των διαθέσιμων πόρων.
 
Όσο λιγότερα είναι τα διαθέσιμα, τόσο περισσότερο κρίνεται αναγκαία μια σωστή, έξυπνη και δίκαιη κατανομή, η οποία θα αποβλέπει στο συμφέρον και την επιβίωση της επιχείρησης. Κάθε κατανομή χρημάτων θα πρέπει να εξασφαλίζει περισσότερα. Εξετάστε προσεκτικά τον προορισμό των χρημάτων που διαθέτετε, έχοντας σαν κριτήριο πόσα χρήματα επιστρέφονται και αν είναι περισσότερα. Αν δεν συμβαίνει αυτό, πιθανόν να σπαταλάτε σημαντικά κεφάλαια, τα οποία σε άλλους τομείς θα είχαν μεγαλύτερες αποδόσεις.
 
Μην πληρώνετε τις ανάγκες αλλά τα αποτελέσματα.

Το παραπάνω δεν ισχύει μόνο για μισθούς, επιδόματα, bonus αλλά και για κάθε μέσο ή τρόπο που επιλέγετε για το marketing της επιχείρησής σας, για την οργάνωση της, τον εξοπλισμό της, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που πουλάτε και παραδίδετε, το ενοίκιο της επιχείρησής σας και ούτω καθ' εξής. Οπουδήποτε, οτιδήποτε ή οποιονδήποτε πληρώνετε, θα πρέπει να υπολογίσετε προσεκτικά αν σας επιστρέφει παραπάνω. Αυτή είναι η αρχή που εφαρμόζεται για ένα οικονομικό προγραμματισμό με σύνεση.
 
Τα καθήκοντα ενός επιχειρηματία δεν είναι μόνο η πληρωμή των αναγκών του προσωπικού του, αλλά η συνεχόμενη επιβολή και απαίτηση για αποτελέσματα και ολοκληρωμένες ενέργειες από το προσωπικό και τους συνεργάτες του. Θέλει να ακούει και να βλέπει αποτελέσματα και όχι να είναι αποδέκτης των δικαιολογιών για αποτυχίες ή για τους λόγους για τους οποίους δεν γίνεται να υλοποιηθεί κάτι. Όπου παραβιάζεται ο κανόνας της πληρωμής αποτελεσμάτων και ολοκληρωμένης εργασίας και επενδύονται χρήματα σε ανάγκες που προκύπτουν, η επιχείρηση οδηγείται στην κατασπατάληση των πόρων της.
 
Είστε ιδιοκτήτης μιας μικρής ή μεγάλης επιχείρησης. Ξεκινήστε να πληρώνετε μόνο την παραγωγή του προσωπικού σας. Όχι τις ανάγκες του. Στον οποιονδήποτε σας ζητάει χρήματα, απαντάτε ότι θα τους τα δώσετε μόνο όταν σας παρουσιάσουν μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική η οποία θα σας πείσει για το αποτέλεσμά της. Διαφορετικά δεν θα πρέπει να δώσετε ούτε ευρώ παραπάνω πέραν των απολύτως αναγκαίων που χρειάζονται για να λειτουργήσουν. Επενδύστε τα κεφάλαιά σας εκεί όπου αποδεδειγμένα θα έχετε μεγαλύτερα κέρδη. Αν δεν νιώθετε σίγουροι ότι αυτό που σας παρουσιάζουν θα γίνει, μην το κάνετε. Βάλτε τους να κάνουν την έρευνά τους και να δουλέψουν πάνω σε αυτό που σας προτείνουν, ώστε να το εγκρίνετε. Σίγουρα θα σας κοστίσει λιγότερο απ’ ότι να τους δίνατε τα χρήματα εξαρχής.
 
Αν ένας επιχειρηματίας επιδιώκει να προσελκύσει περισσότερους πελάτες στην επιχείρησή του, θα πετύχει μόνο όταν φροντίζει να γίνεται σωστή κατανομή των διαθέσιμων χρημάτων είτε αυτά είναι πολλά είτε λίγα, ώστε να τοποθετούνται εκεί που χρειάζεται συγκεκριμένα κι όχι εκεί που υπάρχει ανάγκη γενικώς.

Μάθετε σήμερα πως μπορείτε να σχεδιάζετε ένα αποτελεσματικό οικονομικό προγραμματισμό που θα σας επιτρέψει να αναπτύξετε την επιχείρησή σας!

15 Συμβουλές για την κρίση

15 πολύτιμες συμβουλές από τον διεθνούς φήμης σύμβουλο και εκπαιδευτή κο. Patrick Valtin, που πρέπει να γνωρίζετε εσείς και το προσωπικό σας για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά την κρίση.
Λήψη αρχείου
Παρακαλούμε συμπληρώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.





Η Business Coaching Lab δεν κοινοποιεί email διευθύνσεις και προσωπικά δεδομένα σε τρίτους. Διαβάστε τους όρους σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα εδώ.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Business Coaching Lab
Λεωφόρος Αμφιθέας 109, Παλαιό Φάληρο, 17563, Αθήνα
Τηλ: (+30) 211 0119586
Κιν: (+30) 6945 381141
Email: [email protected]
Web: www.businesscoachinglab.gr