Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Αθήνα
  • Sergio has helped me in many occasions organize conferences and seminars in Greece. He is a great consultant who truly cares for his clients. It has always been a pleasure to work with him and I totally appreciate his professionalism. I have never had a client in my seminars who was not happy with Sergio. I strongly recommend Sergio and whoever is concerned should feel free to contact me for more data at [email protected]
    Patrick Valtin
    Owner, M2-TEC USA
  • Ο Σέργιος Μαζαράκης ως business coach πέρα του ότι είναι γνώστης και έχει εμπειρία σε αυτό που κάνει, δραστηριοποιείται σε έναν τομέα που τον αγαπάει με όλη την σημασία της λέξης, η δουλειά του έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο και φυσικά παραδίδει πάντα υπηρεσίες με αποτέλεσμα για την επιχείρηση. Εκείνος προσωπικά και η επιχείρηση του γενικότερα είναι δύο οντότητες που με σιγουριά προτείνω και συνιστώ.
    Γιώργος Αλεξίου
    Διαχειριστής, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – Γ. Αλεξίου Μ. ΕΠΕ
  • Με την συμβουλευτική καθοδήγηση του Σέργιου κατάλαβα ποιες είναι οι σωστές τεχνικές αποτελεσματικής προώθησης μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης στο internet για να αυξήσει το πελατολόγιο και τις πωλήσεις της. Το πρόγραμμα συμβούλευσης του ήταν πολύ ενδιαφέρον, συγκεκριμένο και προσαρμοσμένο στις δικές μου ανάγκες. Μου έδειξε έξυπνους τρόπους και στρατηγικές marketing σε δύσκολες περιόδους κρίσης για να βελτιώσω όχι μόνο ποιοτικά αλλά και ποσοτικά την προβολή της επιχείρησής μου.
    Ευαγγελία Βενετσίανου
    Ιδιοκτήτρια ξενοδοχείων Αμφιτρίτη, Belvedere και Palazzo
  • Sergio was hired to provide his expertise, knowledge and support as a business coach. And he possessed all three, with a great emphasis on the supportive part. He can create a strong passion and motive to his students' for their businesses, the exact one he carries for his own, while provides them with the right managerial and marketing tools, in order for them to begin to experience the management of their business with only one side, the positive one. I loved my business before meeting Sergio, now I know how to make my customers feel the same way about it. 
    Elina Zambounis
    Owner at www.sunnyside.gr
Θέλετε να μάθετε πώς θα προσεγγίσετε το target group που σας ενδιαφέρει μέσω του LinkedIn;
Συμπληρώσετε σήμερα την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Αποστολή
  •  

Lead Generation μέσω LinkedIn - Εργαλεία στα χέρια σας!

Το άρθρο αυτό γράφτηκε από την Έθελ Αγγελάτου. Η Έθελ Αγγελάτου δραστηριοποιείται ως Σύμβουλος και Εισηγήτρια LinkedIn, αναδεικνύοντας το personal & corporate branding των χρηστών της πλατφόρμας. Παράλληλα, απασχολείται ως Σύμβουλος HR & Αναζήτησης Εργασίας, καθώς και ως Υπεύθυνη Σύνταξης συμβουλευτικών άρθρων (έντυπο/ηλεκτρονικό τύπο), καλύπτοντας θέματα αντιμετώπισης της ανεργίας, personal branding, Social Media και επιχειρηματικότητας (kariera.gr, hominumopus.gr, businesscoachinglab.gr, HR Professional, Οδηγός Καριέρας). Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας έχει εργαστεί τόσο σε εταιρείες μαζικής στελέχωσης προσωπικού, όσο και σε διευθύνσεις ανθρώπινου δυναμικού, στους τομείς στελέχωσης, προσλήψεων, επικοινωνίας και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Είναι κάτοχος MSc in Human Resources Management του Cardiff, University of Wales, BSc in Business Administration του DEREE - The American College of Greece και πιστοποιημένη Social Media Professional από την STAREGISTER_Intl.

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, όχι, το LinkedIn δεν θα γίνει το μαγικό ραβδάκι σας προκειμένου να εμφανίσετε λαγούς και πετραχήλια. Το μαγικό ραβδάκι το έχετε εσείς και το κινείτε στους ρυθμούς και τη συχνότητα που απαιτούν τα Social Media και ασφαλώς, τα τεκταινόμενα της επιχείρησής σας. Μην ξεχνάτε άλλωστε, τα Social Media κινούνται γενικότερα σε γρήγορους ρυθμούς και χρειάζεται συγχρονισμός από μέρους των εταιρειών, προκειμένου να είναι μέρος των εξελίξεων. Ας γίνω όμως λίγο πιο σαφής. Το LinkedIn αποτελεί ένα από τα πιο ιδανικά μέσα – εργαλεία αλλιώς – των δραστηριοτήτων της εταιρείας σας, των προβολών που θέλετε να προσεγγίσουν υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες σας και της διάδρασης (feedback) που θα χρειαστείτε, για να εκμαιεύσετε όσο πιο σαφή στατιστικά και πληροφορίες θα σας φέρουν πιο κοντά σε αυτούς.

Ας καταλάβουμε όμως πρώτα τι σημαίνει Company Page, Groups και Advertising μέσω LinkedIn. Τι απ’ όλα μας χρησιμεύει και γιατί. Γιατί στον επιχειρηματικό κόσμο θεωρείται πλέον επιτακτική ανάγκη, κάθε εταιρεία που σέβεται την εικόνα και τις δραστηριότητές της, να έχει παρουσία σε όσα αναφέραμε, μα και σωστή διαχείριση αυτών; Κατ’ αρχάς, είθισται να λέγεται: “Αν δεν το κάνεις εξαιρετικά, μην το κάνεις καθόλου” (Robert Townsend, Αμερικανός συγγραφέας & ηθοποιός). Συνεπώς, αν κατόπιν έρευνας ή ανάγκης που έχει προκύψει, αποφασίσετε να χτίσετε την εικόνα σας σ’ αυτό το μέσο επαγγελματικής δικτύωσης, τότε φροντίστε να γίνει συγκροτημένα και μεθοδικά, και ιδανικά να έχετε εκπαιδευτεί επαρκώς. Ας εξετάσουμε όμως μία-μία τις προβολές μας:

Company Page
Το σημείο αναφοράς σας. Μην ξεχνάτε πως το LinkedIn πολλάκις έχει χαρακτηριστεί ως το μεγαλύτερο ψηφιακό συνέδριο. Σκεφτείτε λοιπόν, πόσο εύκολα μπορείτε κι εσείς να εξασφαλίσετε όχι μόνο την παρουσία και δράση των στελεχών σας σε αυτό, μα και ένα “περίπτερο” της εταιρείας σας χωρίς χρέωση μέσα σε όλη αυτή την εκτενή ψηφιακή έκθεση, όπου θα μπορείτε να αξιοποιείτε συνεχώς ως σημείο αναφοράς και συλλογής ενδιαφέροντος (sales lead generation). Σε αυτό, θα έχετε τη δυνατότητα να εκθέτετε τα προϊόντα σας, να ενημερώνετε για τις δράσεις και προσφορές της εταιρείας, πόσο μάλλον να προβάλλετε την αίγλη και το brand σας.

Groups
Ένα εργαλείο συλλογής πληροφοριών και δεξαμενής υφιστάμενων και δυνητικών πελατών. Ουσιαστικά, και για χάρη ευκολίας, ας το βαφτίσουμε forum στο οποίο συνομιλούν οι παραπάνω. Εδώ, θα έχετε τη δυνατότητα να προσκαλείτε και να στρατολογείτε ως μέλη του, στελέχη της αγοράς που επιθυμείτε να απαρτίζουν την “κυψέλη” των πληροφοριών σας και fans/followers της εταιρείας σας. Μέσω εποικοδομητικών συζητήσεων που έχετε την ευκαιρία να ξεκινήσετε είτε εσείς ως Owner/Manager ή να ενθαρρύνετε τα στελέχη μέλη του Groups σας, σκεφτείτε τους διαλόγους που μπορούν να προκύψουν ώστε να να σας παρέχουν χρήσιμες και αξιοποιήσιμες πληροφορίες για την αγορά.

Advertising
Δυνατότητα προώθησης (boost) των δραστηριοτήτων σας σχετικά περιορισμένη, αν τη συγκρίνουμε με αυτή του Facebook, μα εξίσου απαραίτητη αν θέλετε να την στοχεύσετε σε συγκεκριμένους κλάδους της αγοράς (industries) και σε κοινό κάτω από κριτήρια τα οποία θα θέσετε εσείς (φύλο, εταιρεία, χώρα, δεξιότητες, ηλικία, κ.ο.κ.).
Εσείς, λοιπόν, πώς θα δράσετε; Θέλετε να μετατρέψετε τις επαφές σας σε ΠΕΛΑΤΕΣ; Τότε…

Κάντε το LinkedIn να “ΠΟΥΛΗΣΕΙ” για εσάς!

Αν θέλετε να δείτε πώς, δηλώστε συμμετοχή σήμερα στο Advanced LinkedIn Workshop το Σάββατο 22/02/2014!

15 Συμβουλές για την κρίση

15 πολύτιμες συμβουλές από τον διεθνούς φήμης σύμβουλο και εκπαιδευτή κο. Patrick Valtin, που πρέπει να γνωρίζετε εσείς και το προσωπικό σας για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά την κρίση.
Λήψη αρχείου
Παρακαλούμε συμπληρώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.





Η Business Coaching Lab δεν κοινοποιεί email διευθύνσεις και προσωπικά δεδομένα σε τρίτους. Διαβάστε τους όρους σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα εδώ.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Business Coaching Lab
Λεωφόρος Αμφιθέας 109, Παλαιό Φάληρο, 17563, Αθήνα
Τηλ: (+30) 211 0119586
Κιν: (+30) 6945 381141
Email: [email protected]
Web: www.businesscoachinglab.gr