Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Αθήνα
  • Sergio has helped me in many occasions organize conferences and seminars in Greece. He is a great consultant who truly cares for his clients. It has always been a pleasure to work with him and I totally appreciate his professionalism. I have never had a client in my seminars who was not happy with Sergio. I strongly recommend Sergio and whoever is concerned should feel free to contact me for more data at [email protected]
    Patrick Valtin
    Owner, M2-TEC USA
  • Ο Σέργιος Μαζαράκης ως business coach πέρα του ότι είναι γνώστης και έχει εμπειρία σε αυτό που κάνει, δραστηριοποιείται σε έναν τομέα που τον αγαπάει με όλη την σημασία της λέξης, η δουλειά του έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο και φυσικά παραδίδει πάντα υπηρεσίες με αποτέλεσμα για την επιχείρηση. Εκείνος προσωπικά και η επιχείρηση του γενικότερα είναι δύο οντότητες που με σιγουριά προτείνω και συνιστώ.
    Γιώργος Αλεξίου
    Διαχειριστής, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – Γ. Αλεξίου Μ. ΕΠΕ
  • Με την συμβουλευτική καθοδήγηση του Σέργιου κατάλαβα ποιες είναι οι σωστές τεχνικές αποτελεσματικής προώθησης μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης στο internet για να αυξήσει το πελατολόγιο και τις πωλήσεις της. Το πρόγραμμα συμβούλευσης του ήταν πολύ ενδιαφέρον, συγκεκριμένο και προσαρμοσμένο στις δικές μου ανάγκες. Μου έδειξε έξυπνους τρόπους και στρατηγικές marketing σε δύσκολες περιόδους κρίσης για να βελτιώσω όχι μόνο ποιοτικά αλλά και ποσοτικά την προβολή της επιχείρησής μου.
    Ευαγγελία Βενετσίανου
    Ιδιοκτήτρια ξενοδοχείων Αμφιτρίτη, Belvedere και Palazzo
  • Sergio was hired to provide his expertise, knowledge and support as a business coach. And he possessed all three, with a great emphasis on the supportive part. He can create a strong passion and motive to his students' for their businesses, the exact one he carries for his own, while provides them with the right managerial and marketing tools, in order for them to begin to experience the management of their business with only one side, the positive one. I loved my business before meeting Sergio, now I know how to make my customers feel the same way about it. 
    Elina Zambounis
    Owner at www.sunnyside.gr
Πώς θα καταστρώσετε μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου;
Συμπληρώστε σήμερα την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα.
Αποστολή
  •  

Οι λέξεις δείχνουν αυτό που θα διαλέξεις

Το άρθρο αυτό γράφτηκε από τη Δρ. Μαρία Γκούσια. Η Μαρία Γκούσια είναι Διδάκτωρ του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου και διδάσκει για το περιβάλλον και την επιχειρηματικότητα σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Σπούδασε Νομικά και Παιδαγωγικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών,  Δημοσιογραφία και Δημιουργική Γραφή. Εργάστηκε στο Τμήμα Ειδήσεων του Mega channel. Την περίοδο 2012- 2014 από τη συγγραφική της πέννα γεύτηκε τη χαρά των ακόλουθων  λογοτεχνικών βραβείων: Α΄ βραβείο του περιοδικού Διαβάζω και του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Β΄ Βραβείο Νουβέλας της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών. Βραβείο στο diavasame.gr. Α΄ βραβείο Διηγήματος  του Φιλολογικού Συλλόγου «Παρνασσός», Α’ Βραβείο στο Διεθνή Διαγωνισμό Διηγήματος του Ελληνο-Αυστραλιανού Πολιτιστικού Συλλόγου Μελβούρνης (Πανεπιστήμιο Μελβούρνης). Τρέχουσα δραστηριότητα είναι η συγγραφή και επιμέλεια επιχειρηματικών κειμένων(content writing) για το διαδίκτυο. Διατηρεί επίσης το προσωπικό της blog.       

Λέξεις και περιεχόμενο

Δε γνωρίζω κάποιον που να μην αρέσκεται στα μεστά λόγια και τις στρατηγικές ενέργειες που αποφέρουν καρπούς. Στη μάχη της διαδικτυακής επικράτησης, στα χρόνια της καινοτομίας και της επιλεκτικής συνεργασίας, τώρα που και οι πλέον βολεμένοι αρνούνται την ανούσια παραμονή στην αφάνεια, τώρα είναι η πλέον κατάλληλη στιγμή να χρησιμοποιηθεί το γλωσσικό εργαλείο ως φίλτρο διαφοροποίησης.

Υπερασπίζεστε με πάθος τη δουλειά σας και επιλέγετε με θέρμη τις ενέργειες του marketing. Καταλαβαίνω την αγωνία να επικοινωνήσετε με την αγορά και να καθιερωθείτε, να κατανοήσετε  τους μηχανισμούς της πειθούς των πελατών, να εξασφαλίσετε τα πολυπόθητα κέρδη. Ωστόσο, τα αποτελέσματα συχνά δεν είναι τα αναμενόμενα.

Το 60% των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί ήδη κάποιου τύπου προωθητικό περιεχόμενο για να γνωστοποιήσει τις ιδέες και τα προϊόντα. Πόσες όμως από αυτές τις επιχειρήσεις καταφέρνουν να πουν κάτι διαφορετικό; Να τραβήξουν την προσοχή; Ελάχιστες. Είναι βέβαιο ότι η προσεκτική γραφή σε συνδυασμό με την καθαρότητα του λόγου, τη σαφήνεια του μηνύματος και τη λογοτεχνική ευαισθησία του κειμενογράφου απογειώνει τις πιθανότητες να ξεχωρίσετε από το πλήθος των διαδικτυακών προτάσεων.

Η χρήση της ποιοτικής γλώσσας θεωρείται πλέον κορυφαία επιλογή προώθησης στις σύγχρονες αγορές. Τις προσεχείς χρονιές ο ανταγωνισμός θα στραφεί εντονότερα στην παραγωγή καινοτόμου περιεχομένου και δευτερευόντως στην παραγωγή προϊόντων. Ζωντανό παράδειγμα αποτελούν ήδη οι Ασιατικές αγορές (π.χ Κίνα, Σιγκαπούρη) οι οποίες επενδύουν ανοιχτά στις ιδέες. Οι αναφορές στον άνθρωπο, κερδίζουν έδαφος έναντι εκείνων που απλώς παραθέτουν τις ιδιότητες των προϊόντων.

Η δημιουργική γραφή στο χώρο των επιχειρήσεων (content writing) και ειδικότερα στην υπηρεσία του marketing, ορίζεται ως η παροχή ουσιαστικών πληροφοριών ή περιεχομένου στους υφιστάμενους και τους μελλοντικούς πελάτες των επιχειρήσεων προκειμένου να καλλιεργηθεί α) η εμπιστοσύνη β) το brand name γ) η ευαισθητοποίηση δ) η θετική εκτίμηση.

Πώς θα έρθουν οι πελάτες με το μέρος σας

Μεγάλα προβλήματα στην επικοινωνία μεταξύ των επιχειρήσεων και των πελατών δημιουργεί η ελλιπής ή αποπροσανατολισμένη χρήση της γλώσσας.

Συχνά, όσα αναφέρονται στον περιορισμένο χώρο των ιστοσελίδων δε φανερώνουν δεξιότητες ουσιαστικής επικοινωνίας, αλλά αποτελούν κοινότυπες εκφράσεις που είτε αφήνουν αδιάφορο τον πελάτη, είτε οδηγούν σε στείρο εντυπωσιασμό.

Είστε στ’ αλήθεια εσείς, πίσω από τις λέξεις που προωθούν την εικόνα σας στο διαδίκτυο;  Είναι ευδιάκριτη η κουλτούρα των ιδρυτών και οι μακρόπνοοι στόχοι στο όνομα των οποίων αναλώνετε καθημερινά την προσωπική σας ενέργεια;

Οι τάσεις του σύγχρονου εμπορίου δείχνουν άλλο δρόμο:
Κύριο μέλημα είναι η δημιουργία σχέσεων και η ουσιαστική επικοινωνία με τον παραλήπτη του μηνύματος.

Επιθυμείτε να κινητοποιήσετε τον πελάτη. Εκείνος όμως έχει τα δικά του φίλτρα και σίγουρα έχει περιορισμένο χρόνο στη διάθεσή του. Μπορεί εύκολα να χαρακτηρίσει τα κείμενα που διαβάζει στην ιστοσελίδα σας ως ανιαρά, επιφανειακά, αναξιόπιστα, ελλιπή, ανόητα, πολύπλοκα, ακατανόητα, τρομακτικά.

Όταν τα κείμενα μιλούν για λογαριασμό σας, θέλετε να:

  1. είναι κατανοητά και απλά, ώστε να απευθύνονται σε όλους
  2. αντιπροσωπεύουν τη σπιρτάδα της ιδέας και την ποιότητα του προϊόντος, ώστε να χαρακτηριστούν έξυπνα
  3. είναι ελκυστικά, ώστε να κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον
  4. σφύζουν από νοήματα, ώστε να απαντούν στα ερωτήματα
  5. είναι συντακτικά και ορθογραφικά σωστά, ώστε να μην προκαλούν
  6. είναι τεκμηριωμένα, ώστε να παραπέμπουν σε επαγγελματία
  7. δημιουργούν ατμόσφαιρα, ώστε να αναπτύσσουν θετικά συναισθήματα
Τα επιμελημένα κείμενα ζωντανεύουν τα νοήματα και διεγείρουν τις αισθήσεις στις παρακάτω περιπτώσεις:
  • Στην εμπορική αλληλογραφία (emails) και τα κοινωνικά δίκτυα (social media)
  • Την ενδοεπιχειρησιακή επικοινωνία και στις δημόσιες σχέσεις και
  • Εμπνέουν το ανθρώπινο δυναμικό στους επιμέρους τομείς
Ο Αριστοτέλης διέκρινε τρεις τρόπους πειθούς του κοινού:
  1. Με το ήθος. Η αίσθηση τιμιότητας και ακεραιότητας του γράφοντος εξασφαλίζει περίοπτη θέση στη συνείδηση του αναγνώστη.
  2. Με το πάθος. Τα πιστεύω κι ο ενθουσιασμός διεγείρουν  θετικά συναισθήματα σε ευθεία βολή με την καρδιά του αποδέκτη των μηνυμάτων.
  3. Με τη λογική. Η χρήση λογικών εξηγήσεων και η αναφορά γεγονότων αποτελούν αδιάψευστα στοιχεία της επιχειρηματολογίας την οποία αναζητούν και οι πλέον δύσπιστοι συνομιλητές.

Δημιουργείστε τη δική σας φιλοσοφία

Η γραφή είναι σκέψη που οδηγεί. Όσοι πρωτοπορούν όχι μόνο επιβραβεύονται από την αγορά, αλλά εμπνέουν και όσους ακολουθούν το παράδειγμά τους.

Το ύφος των κειμένων αντανακλά τις προτιμήσεις και την αισθητική σας. Αντικατοπτρίζει τις επιλογές σχεδιασμού της επιχείρησης και συνιστά κάτι περισσότερο από τις τετριμμένες απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα ποιος, τι, πότε, πού, γιατί, πώς. Ο τρόπος επικοινωνίας με τον πελάτη οφείλει να έχει τη μορφή προσωπικής συνάντησης. Είναι όπως το πρώτο ραντεβού και σ’ αυτό κανείς δεν πάει ατημέλητος.
Μην ξεχνάτε ότι οι πελάτες στο διαδίκτυο δεν ακολουθούν την κλασσική διαδρομή αναζήτησης πληροφοριών από το Home page.

Για το λόγο αυτό, κάθε ενότητα πρέπει να είναι αυτοτελής και πλήρης νοημάτων, ώστε να μπορεί να δώσει το στίγμα της εταιρείας και του προϊόντος με ιδιαίτερο και αποτελεσματικό τρόπο. Τα κείμενα ουσίας κερδίζουν τις εντυπώσεις και παρατείνουν την παραμονή του πελάτη στη σελίδα της εταιρείας. Το σύγχρονο επιχειρηματικό κείμενο είναι:
  • Καλογραμμένο και Ενδιαφέρον
  • Χρήσιμο και Προσωποποιημένο
  • Ενημερωμένο και αξιόπιστο
  • Σαφές και αντικειμενικό

Ποιο κείμενο κάνει τη διαφορά

Τα ποιοτικά κείμενα ακολουθούν διαφορετική δομή, ώστε να αιχμαλωτίσουν σε 10'' την προσοχή του πελάτη και τον οδηγούν στην ιστοσελίδα δίνοντας:
  • απαντήσεις πριν τις εξηγήσεις
  • περιλήψεις πριν τις λεπτομέρειες
  • συμπεράσματα πριν τις συζητήσεις                                           
Είναι σπουδαίο για τον πελάτη να νιώσει ότι τον καταλαβαίνετε. Ότι γνωρίζετε τις ανάγκες του και μπορείτε να δώσετε όσα χρειάζεται. Νιώθει ενθουσιασμένος όταν διακρίνει ότι με όσα του λέτε θα έχει πραγματικά οφέλη γι’ αυτό και θα σας εμπιστευτεί. Όλα είναι νόημα. Αν αναφέρετε στη σελίδα σας μόνο το σκοπό της εταιρείας, τότε φλερτάρετε με την τελεία. Αν αναζητήσετε την απόδοση βαθύτερων νοημάτων στα κείμενα, τότε εξασφαλίζετε τη συνέχεια και την ταυτοποίηση των εκάστοτε επιλογών με τα πιστεύω σας. Τότε ο πελάτης μπορεί εύκολα να καταλάβει γιατί εσείς είστε διαφορετικός.

Οι πελάτες πάντα αναρωτιούνται τι ακριβώς περιλαμβάνει το «πακέτο» που τους προτείνετε. Επικεντρώνονται στην ουσία του κειμένου, στα οφέλη και στο κάλεσμα για δράση.
 
Πριν πέσετε στην παγίδα να επαναλάβετε όσα κάνουν οι άλλοι, σκεφτείτε να αναβαθμίσετε όχι μόνο τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας, αλλά και όσα γράφετε γύρω από αυτά.

Πώς μπορείτε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας; Συμπληρώστε σήμερα το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας και θα σας δώσουμε έξυπνους τρόπους για να το πετύχετε! 

15 Συμβουλές για την κρίση

15 πολύτιμες συμβουλές από τον διεθνούς φήμης σύμβουλο και εκπαιδευτή κο. Patrick Valtin, που πρέπει να γνωρίζετε εσείς και το προσωπικό σας για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά την κρίση.
Λήψη αρχείου
Παρακαλούμε συμπληρώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.





Η Business Coaching Lab δεν κοινοποιεί email διευθύνσεις και προσωπικά δεδομένα σε τρίτους. Διαβάστε τους όρους σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα εδώ.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Business Coaching Lab
Λεωφόρος Αμφιθέας 109, Παλαιό Φάληρο, 17563, Αθήνα
Τηλ: (+30) 211 0119586
Κιν: (+30) 6945 381141
Email: [email protected]
Web: www.businesscoachinglab.gr