Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Αθήνα
  • Sergio has helped me in many occasions organize conferences and seminars in Greece. He is a great consultant who truly cares for his clients. It has always been a pleasure to work with him and I totally appreciate his professionalism. I have never had a client in my seminars who was not happy with Sergio. I strongly recommend Sergio and whoever is concerned should feel free to contact me for more data at [email protected]
    Patrick Valtin
    Owner, M2-TEC USA
  • Ο Σέργιος Μαζαράκης ως business coach πέρα του ότι είναι γνώστης και έχει εμπειρία σε αυτό που κάνει, δραστηριοποιείται σε έναν τομέα που τον αγαπάει με όλη την σημασία της λέξης, η δουλειά του έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο και φυσικά παραδίδει πάντα υπηρεσίες με αποτέλεσμα για την επιχείρηση. Εκείνος προσωπικά και η επιχείρηση του γενικότερα είναι δύο οντότητες που με σιγουριά προτείνω και συνιστώ.
    Γιώργος Αλεξίου
    Διαχειριστής, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – Γ. Αλεξίου Μ. ΕΠΕ
  • Με την συμβουλευτική καθοδήγηση του Σέργιου κατάλαβα ποιες είναι οι σωστές τεχνικές αποτελεσματικής προώθησης μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης στο internet για να αυξήσει το πελατολόγιο και τις πωλήσεις της. Το πρόγραμμα συμβούλευσης του ήταν πολύ ενδιαφέρον, συγκεκριμένο και προσαρμοσμένο στις δικές μου ανάγκες. Μου έδειξε έξυπνους τρόπους και στρατηγικές marketing σε δύσκολες περιόδους κρίσης για να βελτιώσω όχι μόνο ποιοτικά αλλά και ποσοτικά την προβολή της επιχείρησής μου.
    Ευαγγελία Βενετσίανου
    Ιδιοκτήτρια ξενοδοχείων Αμφιτρίτη, Belvedere και Palazzo
  • Sergio was hired to provide his expertise, knowledge and support as a business coach. And he possessed all three, with a great emphasis on the supportive part. He can create a strong passion and motive to his students' for their businesses, the exact one he carries for his own, while provides them with the right managerial and marketing tools, in order for them to begin to experience the management of their business with only one side, the positive one. I loved my business before meeting Sergio, now I know how to make my customers feel the same way about it. 
    Elina Zambounis
    Owner at www.sunnyside.gr
Πώς θα γράψετε ελκυστικά κείμενα, που θα μετατρέψουν τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας σε πελάτες;
Συμπληρώστε σήμερα την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα.
Αποστολή
  •  

Η εξίσωση του προ: προ-ανάγνωση, προ-κατάληψη

Το άρθρο αυτό γράφτηκε από τη Δρ. Μαρία Γκούσια. Η Μαρία Γκούσια είναι Διδάκτωρ του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου και διδάσκει για το περιβάλλον και την επιχειρηματικότητα σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Σπούδασε Νομικά και Παιδαγωγικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών,  Δημοσιογραφία και Δημιουργική Γραφή. Εργάστηκε στο Τμήμα Ειδήσεων του Mega channel. Την περίοδο 2012- 2014 από τη συγγραφική της πέννα γεύτηκε τη χαρά των ακόλουθων  λογοτεχνικών βραβείων: Α΄ βραβείο του περιοδικού Διαβάζω και του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Β΄ Βραβείο Νουβέλας της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών. Βραβείο στο diavasame.gr. Α΄ βραβείο Διηγήματος  του Φιλολογικού Συλλόγου «Παρνασσός», Α’ Βραβείο στο Διεθνή Διαγωνισμό Διηγήματος του Ελληνο-Αυστραλιανού Πολιτιστικού Συλλόγου Μελβούρνης (Πανεπιστήμιο Μελβούρνης). Τρέχουσα δραστηριότητα είναι η συγγραφή και επιμέλεια επιχειρηματικών κειμένων(content writing) για το διαδίκτυο. Διατηρεί επίσης το προσωπικό της blog.       

Αναμφίβολα γνωρίζετε καλά την επιχείρησή σας. Αγωνίζεστε με ζήλο να διακριθείτε στο επαγγελματικό πεδίο. Διαθέτετε ήδη σελίδα στο διαδίκτυο και ανυπομονείτε να δείτε την αύξηση του πελατολογίου. Ωστόσο, μια εξίσωση υπονομεύει τις λέξεις σας κι εσείς δεν είστε εκεί για να δώσετε τις απαραίτητες εξηγήσεις όταν το κλίμα είναι αρνητικό. 

Ο χάρτης του επικοινωνιακού πλαισίου έχει, συνήθως, τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
  1. Επιχειρηματικά κείμενα στο διαδίκτυο: Πηχυαίοι τίτλοι. Στοιχισμένες ιδέες. Βροχή ερωτημάτων προκειμένου να δημιουργήσουν προβληματισμό σχεδόν σε κάθε παράγραφο. Πλήθος υποσχέσεων.
  2. Αναγνώστες διαδικτυακών σελίδων: Διαγώνια ανάγνωση των κειμένων λόγω έλλειψης χρόνου ή ενδιαφέροντος. Κλεφτές ματιές στις εικόνες που δηλώνουν ταυτόχρονα περισσότερα από ένα μηνύματα. Αίσθηση του ανικανοποίητου σε σχέση με την αξιοπιστία όσων προσφέρονται.
Αν αυτό είναι πράγματι κάτι που αντιμετωπίζεται, ο δαίμονας του μέσου ή αλλιώς κακός “τοπογράφος του έσω θέματος” στα social media παραμονεύει ν’ αλλοιώσει ακόμη και τις πιο μύχιες σκέψεις. Αυτό το βαθύτερο και ουσιαστικότερο των λόγων σας παραμένει αδιευκρίνιστο με την πρώτη ανάγνωση.

Γιατί:
  • Κάθε φραστική διατύπωση έχει από μόνη της ένα θετικό κι ένα αρνητικό πρόσημο. Στην καλύτερη περίπτωση, λέξη και νόημα είναι αγκαλιασμένες. Στη χειρότερη περίπτωση, διφορούμενες αναπαραστάσεις και παρερμηνείες κατακλύζουν το μυαλό.
  • Ο εγκέφαλος έχει προδιάθεση στους συνειρμούς και τους αυτοματισμούς. Πολύ περισσότερο ανατρέχει σε εύκολες συνδέσεις στοιχείων όταν αυτά πλαισιώνονται από συναισθήματα.
  • Η προκατάληψη του “τυφλού σημείου”, όπως είναι γνωστή η προκατάληψη που όλοι έχουν ως ένα βαθμό και δεν το γνωρίζουν ή δεν το παραδέχονται, επενεργεί στην γρήγορη ανάγνωση που κάνουν οι δυνητικοί πελάτες στο διαδίκτυο. Όσα ήδη γνωρίζουν ή φαντάζονται ή έχουν εσφαλμένα δεχθεί, προκαταλαμβάνουν, πολλές φορές, την αντίληψη τους για τα νέα προϊόντα ή τις υπηρεσίες. Είναι ικανά να αλλοιώσουν ακόμη και τις αντιλήψεις τους για τις εταιρείες που ίσως ποτέ δεν είχαν μαζί τους κάποιου τύπου συναλλαγή.
  • Ο καθένας δημιουργεί άλλες αλήθειες πέρα από αυτές που στην ουσία υποστηρίζονται από το κείμενο και τις εικόνες μιας επιχειρηματικής  ιστοσελίδας.
Αν είναι τέχνη να μιλά κάποιος με σαφήνεια και σπιρτάδα, τότε η δυσκολία της καταγραφής όσων μ’ ενθουσιασμό παρέχετε στους πελάτες, διογκώνεται στο χαοτικό πεδίο του διαδικτύου. Η λανθασμένη χρήση της γλώσσας (π.χ. διφορούμενα νοήματα, αμφιλεγόμενες εικόνες) όχι μόνο δεν εξυπηρετεί την προβολή της επιχείρησης και την αύξηση των κερδών, αλλά μπορεί να δημιουργήσει αρνητικές εντυπώσεις που δύσκολα μπορούν ν’ αντικατασταθούν. Είναι σημαντικό να ξεχωρίσετε ως μονάδα από τη μάζα που αποτελεί απλώς μια συνάθροιση πωλητών χωρίς προσωπικό επικοινωνιακό λόγο. Οι προ-αναγνώσεις και οι προκαταλήψεις θριαμβεύουν σε θολό τοπίο.

Κανείς δεν έχει το χρόνο ν’ αντιδράσει. Η ταχύτητα πάντοτε είχε σχέση με τις προκαταλήψεις. Οι εσωτερικές βεβαιότητες δημιουργούν άνεση και βολικές κατασκευές της πραγματικότητας με αποτέλεσμα ο αναγνώστης να στρέφεται σε άλλη αναζήτηση.

Προ-ανάγνωση + Προ-κατάληψη= Απομάκρυνση Δυνητικών Πελατών

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Sir Peter Ustinov οι προκαταλήψεις είναι σαν τις μαρμαρόπλακες που κάτω τους θάβουν τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές τους, την αμφιβολία και την αλήθεια”.

Έτσι όμως κάποιοι αδικούνται. Γιατί να είστε εσείς αυτός;

Η προσεκτική επιμέλεια των κειμένων και η έμφαση στην ουσία σε συνάρτηση με τη σωστή επιλογή εικόνων, γραμματοσειράς, χρωμάτων και γενικότερα του στυλ που θα υιοθετήσετε για την ιστοσελίδα σας γίνεται ακόμη πιο επιτακτική. Ο πελάτης που εκτιμά την ποιότητα θα προτιμήσει να ενημερωθεί από ένα καλύτερο αισθητικά περιβάλλον και με λεκτική απόκλιση από τα τετριμμένα. Εκεί θα δείξει εμπιστοσύνη και θα παραμείνει.

Εκεί θα αναπνεύσει το μυαλό και θα ικανοποιήσει τις ανάγκες και επιθυμίες του.

15 Συμβουλές για την κρίση

15 πολύτιμες συμβουλές από τον διεθνούς φήμης σύμβουλο και εκπαιδευτή κο. Patrick Valtin, που πρέπει να γνωρίζετε εσείς και το προσωπικό σας για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά την κρίση.
Λήψη αρχείου
Παρακαλούμε συμπληρώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.





Η Business Coaching Lab δεν κοινοποιεί email διευθύνσεις και προσωπικά δεδομένα σε τρίτους. Διαβάστε τους όρους σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα εδώ.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Business Coaching Lab
Λεωφόρος Αμφιθέας 109, Παλαιό Φάληρο, 17563, Αθήνα
Τηλ: (+30) 211 0119586
Κιν: (+30) 6945 381141
Email: [email protected]
Web: www.businesscoachinglab.gr