Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Αθήνα
  • Sergio has helped me in many occasions organize conferences and seminars in Greece. He is a great consultant who truly cares for his clients. It has always been a pleasure to work with him and I totally appreciate his professionalism. I have never had a client in my seminars who was not happy with Sergio. I strongly recommend Sergio and whoever is concerned should feel free to contact me for more data at [email protected]
    Patrick Valtin
    Owner, M2-TEC USA
  • Ο Σέργιος Μαζαράκης ως business coach πέρα του ότι είναι γνώστης και έχει εμπειρία σε αυτό που κάνει, δραστηριοποιείται σε έναν τομέα που τον αγαπάει με όλη την σημασία της λέξης, η δουλειά του έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο και φυσικά παραδίδει πάντα υπηρεσίες με αποτέλεσμα για την επιχείρηση. Εκείνος προσωπικά και η επιχείρηση του γενικότερα είναι δύο οντότητες που με σιγουριά προτείνω και συνιστώ.
    Γιώργος Αλεξίου
    Διαχειριστής, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – Γ. Αλεξίου Μ. ΕΠΕ
  • Με την συμβουλευτική καθοδήγηση του Σέργιου κατάλαβα ποιες είναι οι σωστές τεχνικές αποτελεσματικής προώθησης μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης στο internet για να αυξήσει το πελατολόγιο και τις πωλήσεις της. Το πρόγραμμα συμβούλευσης του ήταν πολύ ενδιαφέρον, συγκεκριμένο και προσαρμοσμένο στις δικές μου ανάγκες. Μου έδειξε έξυπνους τρόπους και στρατηγικές marketing σε δύσκολες περιόδους κρίσης για να βελτιώσω όχι μόνο ποιοτικά αλλά και ποσοτικά την προβολή της επιχείρησής μου.
    Ευαγγελία Βενετσίανου
    Ιδιοκτήτρια ξενοδοχείων Αμφιτρίτη, Belvedere και Palazzo
  • Sergio was hired to provide his expertise, knowledge and support as a business coach. And he possessed all three, with a great emphasis on the supportive part. He can create a strong passion and motive to his students' for their businesses, the exact one he carries for his own, while provides them with the right managerial and marketing tools, in order for them to begin to experience the management of their business with only one side, the positive one. I loved my business before meeting Sergio, now I know how to make my customers feel the same way about it. 
    Elina Zambounis
    Owner at www.sunnyside.gr
Πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε το LinkedIn για τους σκοπούς της επιχείρησής σας;
Συμπληρώστε σήμερα την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Αποστολή
  •  

Έχει "μαρκίζα" το LinkedIn;

Το άρθρο αυτό γράφτηκε από την Έθελ Αγγελάτου. Η Έθελ Αγγελάτου, δραστηριοποιείται ως Σύμβουλος και Εισηγήτρια LinkedIn, αναδεικνύοντας το personal & corporate branding των χρηστών της πλατφόρμας. Παράλληλα, απασχολείται ως Σύμβουλος HR & Αναζήτησης Εργασίας, καθώς και ως Υπεύθυνη Σύνταξης συμβουλευτικών άρθρων (έντυπο/ηλεκτρονικό τύπο), καλύπτοντας θέματα αντιμετώπισης της ανεργίας, personal branding, Social Media και επιχειρηματικότητας (businesscoachinglab.gr, wearesocialmedia.gr, kariera.gr, hominumopus.gr, HR Professional, Οδηγός Καριέρας). Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας έχει εργαστεί τόσο σε εταιρείες μαζικής στελέχωσης προσωπικού, όσο και σε διευθύνσεις ανθρώπινου δυναμικού, στους τομείς στελέχωσης, προσλήψεων, επικοινωνίας και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Είναι κάτοχος MSc in Human Resources Management του Cardiff, University of Wales, BSc in Business Administration του DEREE - The American College of Greece και πιστοποιημένη Social Media Professional από την STAREGISTER_Intl.

Φυσικά και έχει… και το καλό της υπόθεσης είναι ότι έχετε λόγο και μπορείτε ενεργά να συμβάλλετε και στα δύο χαρακτηριστικά της! Κοινώς, τί θα εισάγετε στη “μαρκίζα”, και πώς αυτή θα προβάλλεται. Περί της φωτογραφίας και της επικεφαλίδας-τίτλου σας ο λόγος, όπου εμφανίζονται περίοπτα στην αρχή του profile σας, προτού καν ο επισκέπτης (βλ. μελλοντικός-δυνητικός συνεργάτης σας) προχωρήσει στην ανάγνωσή του. Πόσο σημαντικά όμως είναι αυτά και πώς συνδέονται με τη συνολική επαγγελματική και ψηφιακή σας εικόνα;

Η εικόνα σας ως μονάδες, πόσο μάλλον ως επαγγελματίες και επιχειρήσεις, αποτελεί το Α και το Ω για τις πωλήσεις σας, και την επιτυχή προσέγγιση των συνεργατών και του καταναλωτικού σας κοινού. Σκεφτείτε, όπως ακριβώς θα σκέφτονταν ένας δημοσιογράφος! Το παν γι’ αυτόν θα ήταν να “τραβήξει” με το δημοσίευμά του, όσα περισσότερα βλέμματα και clicks είναι εφικτό (στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο αντίστοιχα). Με τι τρόπο; Μα ασφαλώς με το να επιλέξει την κατάλληλη φωτογραφία και την κατάλληλη επικεφαλίδα για την “ιστορία” του. Ακριβώς, ό,τι αναζητάτε και επιθυμείτε κι εσείς!

Δεν είναι τυχαίο που έρευνες για την αναγνωσιμότητα των LinkedIn profiles υποδεικνύουν τη φωτογραφία ενός χρήστη ως τη νούμερο 1 σημαντική πληροφορία/κριτήριο και αμέσως μετά την επικεφαλίδα-τίτλο τους. Ακόμα και για την αγορά ενός βιβλίου, το εξώφυλλο αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια επιλογής. Συνεπώς, είναι απίστευτο πόσο λίγο χρόνο αφιερώνουν οι χρήστες του LinkedIn και γενικότερα ασχολούνται για να φροντίσουν το “εξώφυλλό” τους, δεδομένης της σημασίας του!

Όσον αφορά στην επικεφαλίδα-τίτλο σας, έχετε 120 χαρακτήρες στη διάθεσή σας για να κερδίσετε τις εντυπώσεις. Θα μείνετε σε έναν “στεγνό” τίτλο, ή θα αξιοποιήσετε τους επιπλέον χαρακτήρες:
  • δίνοντας μια επιπλέον, αλλά λιτή κατά τ’ άλλα, πινελιά του ποιοι είστε
  • συμπεριλαμβάνοντας την επαγγελματική σας ιδιότητα, δίνοντας ένα ξεχωριστό και ενδιαφέρον τόνο στην περιγραφή της
  • αναφέροντας την εταιρεία σας, ιδιαίτερα αν αυτή είναι γνωστή και εκτός συνόρων, το οποίο πιθανόν να προσελκύσει το ενδιαφέρον των επισκεπτών σας
  • προσθέτοντας ενδεχομένως και μια μικρή περιγραφή του “τι πουλάτε” (προτείνεται να περιγραφθεί σε ελάχιστους χαρακτήρες και μόνο από πολύ εξοικειωμένους χρήστες!)
Ακολουθώντας τις παραπάνω προτάσεις, θα συνειδητοποιήσετε αργά ή γρήγορα ότι έτσι δεν εμπλουτίζετε απλά την εικόνα σας, αλλά θέτετε τις πιο σημαντικές βάσεις για την επισκεψιμότητα του προσωπικού site της επαγγελματικής σας υπόστασης (γιατί περί αυτού πρόκειται).

Πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε το LinkedIn για την επιχειρηματική σας δράση; Μάθετε περισσότερα για αυτό στο εξειδικευμένο workshop Ένα επίπεδο πάνω.|LinkedIn!

15 Συμβουλές για την κρίση

15 πολύτιμες συμβουλές από τον διεθνούς φήμης σύμβουλο και εκπαιδευτή κο. Patrick Valtin, που πρέπει να γνωρίζετε εσείς και το προσωπικό σας για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά την κρίση.
Λήψη αρχείου
Παρακαλούμε συμπληρώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.





Η Business Coaching Lab δεν κοινοποιεί email διευθύνσεις και προσωπικά δεδομένα σε τρίτους. Διαβάστε τους όρους σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα εδώ.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Business Coaching Lab
Λεωφόρος Αμφιθέας 109, Παλαιό Φάληρο, 17563, Αθήνα
Τηλ: (+30) 211 0119586
Κιν: (+30) 6945 381141
Email: [email protected]
Web: www.businesscoachinglab.gr