Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Αθήνα
  • Sergio has helped me in many occasions organize conferences and seminars in Greece. He is a great consultant who truly cares for his clients. It has always been a pleasure to work with him and I totally appreciate his professionalism. I have never had a client in my seminars who was not happy with Sergio. I strongly recommend Sergio and whoever is concerned should feel free to contact me for more data at [email protected]
    Patrick Valtin
    Owner, M2-TEC USA
  • Ο Σέργιος Μαζαράκης ως business coach πέρα του ότι είναι γνώστης και έχει εμπειρία σε αυτό που κάνει, δραστηριοποιείται σε έναν τομέα που τον αγαπάει με όλη την σημασία της λέξης, η δουλειά του έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο και φυσικά παραδίδει πάντα υπηρεσίες με αποτέλεσμα για την επιχείρηση. Εκείνος προσωπικά και η επιχείρηση του γενικότερα είναι δύο οντότητες που με σιγουριά προτείνω και συνιστώ.
    Γιώργος Αλεξίου
    Διαχειριστής, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – Γ. Αλεξίου Μ. ΕΠΕ
  • Με την συμβουλευτική καθοδήγηση του Σέργιου κατάλαβα ποιες είναι οι σωστές τεχνικές αποτελεσματικής προώθησης μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης στο internet για να αυξήσει το πελατολόγιο και τις πωλήσεις της. Το πρόγραμμα συμβούλευσης του ήταν πολύ ενδιαφέρον, συγκεκριμένο και προσαρμοσμένο στις δικές μου ανάγκες. Μου έδειξε έξυπνους τρόπους και στρατηγικές marketing σε δύσκολες περιόδους κρίσης για να βελτιώσω όχι μόνο ποιοτικά αλλά και ποσοτικά την προβολή της επιχείρησής μου.
    Ευαγγελία Βενετσίανου
    Ιδιοκτήτρια ξενοδοχείων Αμφιτρίτη, Belvedere και Palazzo
  • Sergio was hired to provide his expertise, knowledge and support as a business coach. And he possessed all three, with a great emphasis on the supportive part. He can create a strong passion and motive to his students' for their businesses, the exact one he carries for his own, while provides them with the right managerial and marketing tools, in order for them to begin to experience the management of their business with only one side, the positive one. I loved my business before meeting Sergio, now I know how to make my customers feel the same way about it. 
    Elina Zambounis
    Owner at www.sunnyside.gr
Θέλετε να μάθετε κι άλλους τρόπους για να μην σας βαρεθούν οι πελάτες σας;
Συμπληρώστε σήμερα την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Αποστολή
  •  

9+1 εύκολοι τρόποι για να μην σας βαρεθούν οι πελάτες σας

Από: Σέργιος Μαζαράκης

«Ό,τι δεν με συναρπάζει με σκοτώνει» Λόρδος Βύρωνας

Στ’ αλήθεια, κανένας επιχειρηματίας δεν θέλει να συμβεί αυτό στους πελάτες του. Είναι καθήκον του, να φροντίζει κάθε φορά να τους συναρπάζει και να διατηρεί αμείωτο το ενδιαφέρον τους ως προς την επιχείρησή του, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που πουλάει.

Πώς μπορεί λοιπόν να το πετύχει;
  1. Δημιουργήστε ενδιαφέρον περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας καθώς και στα social media.
  2. Κατά τη φάση της αξιολόγησης ενός πελάτη ή ακόμη και κατά τη διαδικασία πώλησης να θέτετε πάντα ερωτήσεις διαφορετικές, μοναδικές, με λίγα λόγια ερωτήσεις που θα αυξήσουν την περιέργεια για το τι θα επακολουθήσει και να ανυπομονεί ο πελάτης να ακούσει τι πρόκειται να προτείνετε.
  3. Βελτιώστε την παρουσία σας στα social media. Πόσο συναρπαστική μπορεί να είναι μια facebook page της οποίας το χρονολόγιο είναι γεμάτο αναρτήσεις με προϊόντα σε προσφορά; Βρείτε κι άλλους λόγους για να κάνετε τον επισκέπτη της να την ξαναεπισκεφθεί.
  4. Παρουσιάστε μια άλλη προσωπικότητα στους πελάτες σας. Μη φοβάστε να γίνετε πιο «ανθρώπινοι» ως εταιρεία. Για να το διασκεδάσουμε και λίγο, ποιος βρίσκει συναρπαστικό να ακούει έναν ακόμη σύμβουλο επιχειρήσεων να μιλάει για προστιθέμενη αξία, για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και για σχέση ποιότητας και τιμής. Εμείς πάντως, όχι.
  5. Βάλτε περισσότερη προσοχή για να μάθετε τι ενδιαφέρει τους πελάτες σας και παρουσιάστε το με ένα ξεχωριστό τρόπο. Ποιος δεν βαριέται να παρακολουθεί παρουσιάσεις σε powerpoint, γεμάτες κείμενο δίχως καμία εικόνα;
  6. Παρουσιάστε διαφορετικά την εταιρεία σας. Αντί να μιλάτε για το τι κάνετε, αρχίστε την παρουσίασή της με το γιατί το κάνετε...Το ίδιο ισχύει και για το πώς παρουσιάζετε το προσωπικό σας, τους συνεργάτες σας και βεβαίως, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
  7. Αλλάξτε την ιστοσελίδα σας. Ρίξτε μια ματιά σε αυτή και αναρωτηθείτε από τι συναρπάζεται ο επισκέπτης της. Αν την βλέπατε για πρώτη φορά τι θα ήταν αυτό που θα σας έμενε στο νου; Αν δεν υπάρχει κάτι, τότε είναι καιρός για να προχωρήσετε σε ανακατασκευή της.
  8. Εντυπωσιάστε τους πελάτες σας αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες. Εικόνες, video κ.λπ. Αργά ή γρήγορα, όλα θα καταλήξουν εκεί οπότε είναι καλό να ξεκινήσετε από νωρίς.
  9. Ζητήστε από το προσωπικό σας να σας δώσουν νέες ιδέες. Κι εκείνοι κυκλοφορούν, ενημερώνονται και μπορούν να έχουν στο νου τους κάτι που ίσως να μην το έχετε σκεφτεί ακόμη, το οποίο θα έκανε τους πελάτες να σας συμπαθήσουν ακόμη περισσότερο.
  10. Καινοτομήστε. Αλλάξτε, βελτιώστε τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες σας. Ή αλλάξτε τον τρόπο με τον οποίο κάνετε μια διαδικασία στην επιχείρησή σας, την οποία έχουν συνηθίσει οι πελάτες σας.
Η δημιουργικότητα δεν έχει όρια. Πόσο μάλλον αν το επάγγελμά σας μπορεί να θεωρείται ότι είναι «βαρετό» από τους άλλους. Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να βρείτε τρόπους για να τους τραβήξετε την προσοχή και να σας διαφοροποιήσουν από τους άλλους ανταγωνιστές σας. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα εταιρειών που το κατάφεραν. Το ενδιαφέρον σημείο εδώ είναι πώς γίνεται αυτές που ξεχωρίζουν να τα πηγαίνουν πολύ καλά είτε υπάρχει κρίση είτε όχι. Σκεφτείτε το και δράστε προς αυτήν την κατεύθυνση.
 
Καλή σας επιτυχία!

Κάντε το πρώτο βήμα για να αλλάξετε την πορεία της επιχείρησής σας. Συμπληρώστε σήμερα το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας και θα σας πούμε συγκεκριμένους τρόπους για να το καταφέρετε!

15 Συμβουλές για την κρίση

15 πολύτιμες συμβουλές από τον διεθνούς φήμης σύμβουλο και εκπαιδευτή κο. Patrick Valtin, που πρέπει να γνωρίζετε εσείς και το προσωπικό σας για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά την κρίση.
Λήψη αρχείου
Παρακαλούμε συμπληρώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.





Η Business Coaching Lab δεν κοινοποιεί email διευθύνσεις και προσωπικά δεδομένα σε τρίτους. Διαβάστε τους όρους σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα εδώ.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Business Coaching Lab
Λεωφόρος Αμφιθέας 109, Παλαιό Φάληρο, 17563, Αθήνα
Τηλ: (+30) 211 0119586
Κιν: (+30) 6945 381141
Email: [email protected]
Web: www.businesscoachinglab.gr