Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Αθήνα
  • Sergio has helped me in many occasions organize conferences and seminars in Greece. He is a great consultant who truly cares for his clients. It has always been a pleasure to work with him and I totally appreciate his professionalism. I have never had a client in my seminars who was not happy with Sergio. I strongly recommend Sergio and whoever is concerned should feel free to contact me for more data at [email protected]
    Patrick Valtin
    Owner, M2-TEC USA
  • Ο Σέργιος Μαζαράκης ως business coach πέρα του ότι είναι γνώστης και έχει εμπειρία σε αυτό που κάνει, δραστηριοποιείται σε έναν τομέα που τον αγαπάει με όλη την σημασία της λέξης, η δουλειά του έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο και φυσικά παραδίδει πάντα υπηρεσίες με αποτέλεσμα για την επιχείρηση. Εκείνος προσωπικά και η επιχείρηση του γενικότερα είναι δύο οντότητες που με σιγουριά προτείνω και συνιστώ.
    Γιώργος Αλεξίου
    Διαχειριστής, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – Γ. Αλεξίου Μ. ΕΠΕ
  • Με την συμβουλευτική καθοδήγηση του Σέργιου κατάλαβα ποιες είναι οι σωστές τεχνικές αποτελεσματικής προώθησης μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης στο internet για να αυξήσει το πελατολόγιο και τις πωλήσεις της. Το πρόγραμμα συμβούλευσης του ήταν πολύ ενδιαφέρον, συγκεκριμένο και προσαρμοσμένο στις δικές μου ανάγκες. Μου έδειξε έξυπνους τρόπους και στρατηγικές marketing σε δύσκολες περιόδους κρίσης για να βελτιώσω όχι μόνο ποιοτικά αλλά και ποσοτικά την προβολή της επιχείρησής μου.
    Ευαγγελία Βενετσίανου
    Ιδιοκτήτρια ξενοδοχείων Αμφιτρίτη, Belvedere και Palazzo
  • Sergio was hired to provide his expertise, knowledge and support as a business coach. And he possessed all three, with a great emphasis on the supportive part. He can create a strong passion and motive to his students' for their businesses, the exact one he carries for his own, while provides them with the right managerial and marketing tools, in order for them to begin to experience the management of their business with only one side, the positive one. I loved my business before meeting Sergio, now I know how to make my customers feel the same way about it. 
    Elina Zambounis
    Owner at www.sunnyside.gr
Τι άλλο μπορείτε να ανεβάσετε στο pinterest;
Συμπληρώστε σήμερα την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Αποστολή
  •  

Πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε το pinterest για την επιχείρησή σας;

Από: Σέργιος Μαζαράκης

Το pinterest είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης σχετικά καινούργιο το οποίο γίνεται όλο και πιο δημοφιλές τα τελευταία 2 χρόνια. Σε αυτό όπως και στα υπόλοιπα, έχετε τη δυνατότητα να διατηρείτε προσωπικό λογαριασμό αλλά και εταιρικό λογαριασμό ο οποίος βελτιώνει την παρουσία σας στο διαδίκτυο.
 
Μερικά στατιστικά στοιχεία που μπορεί να σας ενδιαφέρουν σχετικά με το pinterest. Βγήκε στον «αέρα» τον Μάρτιο του 2010. Μέχρι τον Απρίλιο του 2013 είχε 49 εκατομμύρια χρήστες. Μέσος χρόνος παραμονής στο pinterest ανά επίσκεψη 14,2 λεπτά.  Μια πολύ ενδιαφέρουσα στατιστική είναι ότι το 80% των χρηστών του pinterest είναι γυναίκες και το 50% όλων των χρηστών του έχουν παιδιά. Με λίγα λόγια, είναι το 3 πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δίκτυωσης στο internet.
 
Για να δούμε πώς μπορείτε να το αξιοποιήσετε για τους σκοπούς της επιχείρησής σας:
 
1. Καταρχήν έχοντας μια σωστή παρουσία στο pinterest μπορείτε να κατευθύνετε επισκέπτες στην ιστοσελίδα ή στο blog σας (αύξηση του traffic).
2. Ανεβάζοντας περιεχόμενο στο pinterest όπως φωτογραφίες, infographics ή video ενδυναμώνετε τη διαδικασία χτισίματος συνδέσμων εφόσον προσθέσετε τον αντίστοιχο συνδέσμο προς την ιστοσελίδα ή το blog σας.
3. Δημιουργείτε υποψήφιους πελάτες. Προωθώντας τους από το ενδιαφέρον περιεχόμενο που ανεβάζετε στο pintetest σε συγκεκριμένες σελίδες στο site ή το blog σας για να κάνουν κάτι, π.χ. να κατεβάσουν ένα ebook, να κάνουν ένα τεστ ή ό,τι άλλο έχετε εντάξει στην online marketing στρατηγική σας, μπορείτε να συλλέγετε emails και έτσι να ξεκινήσει μια διαδικασία δημιουργίας πελατών.
 
Κάποιες ιδέες σχετικά με το περιεχόμενο που μπορείτε να δημοσιεύσετε στο pinterest:
  1. Φωτογραφίες/video της επιχείρησής σας
  2. Φωτογραφίες προϊόντων σας.
  3. Φωτογραφίες του προσωπικού σας.
  4. Χρήσιμες συμβουλές πάντα σε μορφή φωτογραφίας ή video σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που πουλάτε.
  5. Εικόνες από άρθρα που έχετε ανεβάσει στο blog σας.
  6. Infographics της επιχείρησής σας ή από τρίτους που μπορεί να ενδιαφέρουν το κοινό σας.
  7. Φωτογραφίες πελατών σας ή των εταιρειών τους.
  8. Διαγωνισμούς.
  9. Φωτογραφίες εταιρικών εκδηλώσεων.
  10.  Φωτογραφίες που δείχνουν την προσωπικότητα σας, του προσωπικού σας και της κουλτούρας που επικρατεί στην επιχείρησή σας.
Μην ξεχνάτε ότι το pinterest όπως και τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι για να αλληλεπιδράτε με το κοινό σας, είναι ένας διαδικτυακός χώρος για να δημιουργήσετε μια κοινότητα με τους χρήστες του κι ο σκοπός σας δεν θα πρέπει να είναι κάποιος άλλος παρά να προσελκύσετε το αγοραστικό σας κοινό προς την ιστοσελίδα ή το blog σας για να μάθει περισσότερα για σας. Και όχι να ξεκινήσετε να ανεβάζετε περιεχόμενο για να τους «πιέζετε» να αγοράσουν...Ο πρώτος τρόπος θα συμβάλλει στο να βελτιώσετε το brand της επιχείρησής σας, την παρουσία της στο διαδίκτυο και κατ’ επέκταση σε πωλήσεις. Εφαρμόζοντας το δεύτερο, θα καταφέρετε αργά ή γρήγορα να απομακρύνετε τους χρήστες που σας ακολουθούν στο μέσο αυτό. Και αυτό δεν είναι κάτι που θα πρέπει να επιδιώκει καμία επιχείρηση.
 
Καλό καρφίτσωμα (ή αλλιώς happy pinning)!

15 Συμβουλές για την κρίση

15 πολύτιμες συμβουλές από τον διεθνούς φήμης σύμβουλο και εκπαιδευτή κο. Patrick Valtin, που πρέπει να γνωρίζετε εσείς και το προσωπικό σας για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά την κρίση.
Λήψη αρχείου
Παρακαλούμε συμπληρώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.





Η Business Coaching Lab δεν κοινοποιεί email διευθύνσεις και προσωπικά δεδομένα σε τρίτους. Διαβάστε τους όρους σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα εδώ.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Business Coaching Lab
Λεωφόρος Αμφιθέας 109, Παλαιό Φάληρο, 17563, Αθήνα
Τηλ: (+30) 211 0119586
Κιν: (+30) 6945 381141
Email: [email protected]
Web: www.businesscoachinglab.gr