Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Αθήνα
  • Sergio has helped me in many occasions organize conferences and seminars in Greece. He is a great consultant who truly cares for his clients. It has always been a pleasure to work with him and I totally appreciate his professionalism. I have never had a client in my seminars who was not happy with Sergio. I strongly recommend Sergio and whoever is concerned should feel free to contact me for more data at [email protected]
    Patrick Valtin
    Owner, M2-TEC USA
  • Ο Σέργιος Μαζαράκης ως business coach πέρα του ότι είναι γνώστης και έχει εμπειρία σε αυτό που κάνει, δραστηριοποιείται σε έναν τομέα που τον αγαπάει με όλη την σημασία της λέξης, η δουλειά του έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο και φυσικά παραδίδει πάντα υπηρεσίες με αποτέλεσμα για την επιχείρηση. Εκείνος προσωπικά και η επιχείρηση του γενικότερα είναι δύο οντότητες που με σιγουριά προτείνω και συνιστώ.
    Γιώργος Αλεξίου
    Διαχειριστής, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – Γ. Αλεξίου Μ. ΕΠΕ
  • Με την συμβουλευτική καθοδήγηση του Σέργιου κατάλαβα ποιες είναι οι σωστές τεχνικές αποτελεσματικής προώθησης μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης στο internet για να αυξήσει το πελατολόγιο και τις πωλήσεις της. Το πρόγραμμα συμβούλευσης του ήταν πολύ ενδιαφέρον, συγκεκριμένο και προσαρμοσμένο στις δικές μου ανάγκες. Μου έδειξε έξυπνους τρόπους και στρατηγικές marketing σε δύσκολες περιόδους κρίσης για να βελτιώσω όχι μόνο ποιοτικά αλλά και ποσοτικά την προβολή της επιχείρησής μου.
    Ευαγγελία Βενετσίανου
    Ιδιοκτήτρια ξενοδοχείων Αμφιτρίτη, Belvedere και Palazzo
  • Sergio was hired to provide his expertise, knowledge and support as a business coach. And he possessed all three, with a great emphasis on the supportive part. He can create a strong passion and motive to his students' for their businesses, the exact one he carries for his own, while provides them with the right managerial and marketing tools, in order for them to begin to experience the management of their business with only one side, the positive one. I loved my business before meeting Sergio, now I know how to make my customers feel the same way about it. 
    Elina Zambounis
    Owner at www.sunnyside.gr
Πώς θα βελτιώσετε τη στρατηγική περιεχομένου στο διαδίκτυο;
Συμπληρώστε σήμερα την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Αποστολή
  •  

Τι σχέση έχει το περιεχόμενο που δημοσιεύετε με τις πωλήσεις της επιχείρησής σας;

Από: Σέργιος Μαζαράκης

Κάτι λέτε όταν επικοινωνείτε για να πουλήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
Αυτό που λέτε δημιουργεί εμπιστοσύνη, στοιχείο απαραίτητο για να ξεκινήσει η σχέση σας με τον υποψήφιο πελάτη ώστε να αγοράσει από σας.
 
Δεν γίνεται να υπάρξει πώληση δίχως εμπιστοσύνη. Υπάρχει περίπτωση να αγοράσετε από κάποιον που δεν εμπιστεύεστε; Ακόμη κι αν συμβεί μια φορά, σίγουρα δεν θα επαναληφθεί.
 
Στο διαδίκτυο τώρα, για να αυξήσετε την εμπιστοσύνη των επισκεπτών –ώστε να σας επιλέξουν για να συνεργαστούν- θα πρέπει να πείτε κάτι που αντίστοιχα θα τους αυξήσει την εμπιστοσύνη. Για να ξανάρθουν στη σελίδα σας, να παραμείνουν περισσότερο χρόνο, να αφήσουν τα στοιχεία τους και να αγοράσουν.
 
Εκτός από το αισθητικό κομμάτι της, το τι λέτε, δηλαδή το περιεχόμενο, είναι αυτό που παίζει σημαντικό ρόλο για να χτίσετε την εμπιστοσύνη με το κοινό σας.
Είναι αυτό που θα σας βοηθήσει να «ανέβετε» στα μάτια του κοινού σας, ο λόγος για τον οποίο θα σας συμπαθήσει και θα σας εμπιστευθεί. Θα διακρίνει την διαφορετικότητά σας. Τη γνώση σας και τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να το βοηθήσετε.
 
Το 78% των υπευθύνων marketing πιστεύουν ότι το εξατομικευμένο περιεχόμενο είναι το μέλλον του marketing. Πηγή: Hanley Wood (2013)
 
Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, πρέπει να δώσετε ιδιαίτερο βάρος για την online στρατηγική σας στη δημιουργία περιεχομένου. Ίσως για κάποιους να φαίνεται ένα δύσκολο εγχείρημα. Όσοι το αντιληφθούν νωρίς θα έχουν προβάδισμα σε σχέση με τους υπόλοιπους που θα διατηρούν μια ουσιαστικά ανενεργή ιστοσελίδα. Οι τελευταίοι ας συνεχίσουν να ξοδεύουν χρήματα στη δημιουργία όμορφων και μοναδικών ιστοσελίδων, σε ενέργειες βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας τους για τις μηχανές αναζήτησης, σε διαφημιστικές καμπάνιες κ.λπ.
 
Δεν είμαστε κατά των παραπάνω ενεργειών. Όμως, λάβετε υπόψη το εξής. Πόσες φορές μπορεί να μιλήσει κανείς για ένα προϊόν ή για την εταιρεία του; Το πολύ το κύριε ελέησον το βαριέται και ο παπάς. Το αγοραστικό σας κοινό θέλει να ακούσει κάτι διαφορετικό, κάτι νέο, φρέσκο, χρήσιμο, ενδιαφέρον... Κάτι που θα τον βάλει να σκεφτεί με άλλο τρόπο για να αντιληφθεί εν τέλει το λόγο για τον οποίο πρέπει να αγοράσει από σας και όχι από τον επόμενο που ίσως έχει χαμηλότερη τιμή.
 
Η δημιουργία περιεχομένου πρέπει να γίνεται σε σταθερή βάση. Με σύστημα και στρατηγική. Έχετε πάρα πολλά να πείτε στο διαδίκτυο. Θέματα να δημοσιεύσετε και έτσι να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Δικό σας περιεχόμενο. Το χρησιμοποιείτε όταν πουλάτε στην επιχείρησή σας ή στις συναντήσεις σας με τους υποψήφιους πελάτες σας. Όσο πιο στοχευμένο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες και στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες σας είναι, τόσο περισσότερο θα σας προσέξουν. Θα κατανοήσουν την αξία σας. Και μετά θα ακολουθήσει πιο εύκολα η πώληση. Κι αυτό γιατί θα έχουν μάθει για σας πριν καν τους μιλήσετε ή τους συναντήσετε. Η στροφή αυτή στο online marketing είναι κάτι που θα πρέπει να σας απασχολήσει σοβαρά αν θέλετε να δείτε αύξηση στις πωλήσεις σας.
 
Καλή σας επιτυχία!

Κάντε σήμερα το πρώτο βήμα για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Κάντε το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας και θα σας δώσουμε έξυπνες και πρακτικές λύσεις για να το πετύχετε άμεσα.

15 Συμβουλές για την κρίση

15 πολύτιμες συμβουλές από τον διεθνούς φήμης σύμβουλο και εκπαιδευτή κο. Patrick Valtin, που πρέπει να γνωρίζετε εσείς και το προσωπικό σας για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά την κρίση.
Λήψη αρχείου
Παρακαλούμε συμπληρώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.





Η Business Coaching Lab δεν κοινοποιεί email διευθύνσεις και προσωπικά δεδομένα σε τρίτους. Διαβάστε τους όρους σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα εδώ.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Business Coaching Lab
Λεωφόρος Αμφιθέας 109, Παλαιό Φάληρο, 17563, Αθήνα
Τηλ: (+30) 211 0119586
Κιν: (+30) 6945 381141
Email: [email protected]
Web: www.businesscoachinglab.gr