Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Αθήνα
  • Sergio has helped me in many occasions organize conferences and seminars in Greece. He is a great consultant who truly cares for his clients. It has always been a pleasure to work with him and I totally appreciate his professionalism. I have never had a client in my seminars who was not happy with Sergio. I strongly recommend Sergio and whoever is concerned should feel free to contact me for more data at [email protected]
    Patrick Valtin
    Owner, M2-TEC USA
  • Ο Σέργιος Μαζαράκης ως business coach πέρα του ότι είναι γνώστης και έχει εμπειρία σε αυτό που κάνει, δραστηριοποιείται σε έναν τομέα που τον αγαπάει με όλη την σημασία της λέξης, η δουλειά του έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο και φυσικά παραδίδει πάντα υπηρεσίες με αποτέλεσμα για την επιχείρηση. Εκείνος προσωπικά και η επιχείρηση του γενικότερα είναι δύο οντότητες που με σιγουριά προτείνω και συνιστώ.
    Γιώργος Αλεξίου
    Διαχειριστής, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – Γ. Αλεξίου Μ. ΕΠΕ
  • Με την συμβουλευτική καθοδήγηση του Σέργιου κατάλαβα ποιες είναι οι σωστές τεχνικές αποτελεσματικής προώθησης μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης στο internet για να αυξήσει το πελατολόγιο και τις πωλήσεις της. Το πρόγραμμα συμβούλευσης του ήταν πολύ ενδιαφέρον, συγκεκριμένο και προσαρμοσμένο στις δικές μου ανάγκες. Μου έδειξε έξυπνους τρόπους και στρατηγικές marketing σε δύσκολες περιόδους κρίσης για να βελτιώσω όχι μόνο ποιοτικά αλλά και ποσοτικά την προβολή της επιχείρησής μου.
    Ευαγγελία Βενετσίανου
    Ιδιοκτήτρια ξενοδοχείων Αμφιτρίτη, Belvedere και Palazzo
  • Sergio was hired to provide his expertise, knowledge and support as a business coach. And he possessed all three, with a great emphasis on the supportive part. He can create a strong passion and motive to his students' for their businesses, the exact one he carries for his own, while provides them with the right managerial and marketing tools, in order for them to begin to experience the management of their business with only one side, the positive one. I loved my business before meeting Sergio, now I know how to make my customers feel the same way about it. 
    Elina Zambounis
    Owner at www.sunnyside.gr
Τι άλλο πρέπει να γνωρίζετε για να βελτιώστε την εταιρική σας παρουσία στο facebook;
Συμπληρώστε σήμερα την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Αποστολή
  •  

Τα 21+1 πιο συνηθισμένα λάθη στο facebook

Από: Σέργιος Μαζαράκης

Οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν δημιουργήσει μια σελίδα στο facebook. Κάποιες το έκαναν γιατί είναι μόδα, κάποιες άλλες επειδή αντιλήφθηκαν το σημαντικό ρόλο που παίζει στο να έρθουν πιο κοντά (ή να φέρουν πιο κοντά) το αγοραστικό τους κοινό στο brand τους, να δημιουργήσουν καλύτερες σχέσεις με αυτό και γιατί όχι, να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
 
Σας παραθέτουμε τα 20+1 πιο συνηθισμένα λάθη που μπορεί να κάνουν οι επιχειρήσεις στο facebook.
  1. Να τα χρησιμοποιεί η επιχείρηση μόνο για να κάνει προσφορές.
  2. Να ανεβάζει περιεχόμενο που να μην αφορά το αγοραστικό της κοινό.
  3. Η επικοινωνία της να είναι μονόδρομη. Να λειτουργεί δηλαδή σαν τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης.
  4. Να γράφει μόνο με κεφαλαία.
  5. Να μην απαντάει σε σχόλια είτε αυτά είναι θετικά είτε αρνητικά. Στα δε αρνητικά, να διαγράφει το χρήστη που τα εξέφρασε.
  6. Να μην δημοσιεύει περιεχόμενο που να οδηγεί το κοινό να αλληλεπιδρά με αυτό.
  7. Να ανεβάζει περιεχόμενο σε χρόνο που το αγοραστικό της κοινό δεν βρίσκεται στα social media.
  8. Να μην παρακολουθεί τα στατιστικά στοιχεία ώστε να παρατηρεί ποιο post προκαλεί το μεγαλύτερο ενδιαφέρον και αλληλεπίδραση.
  9. Να «αγοράζει» likes τα οποία δεν έχουν κάποια πραγματική αξία για την επιχείρηση.
  10. Να μη βελτιστοποιεί τις διαφημίσεις στο facebook ώστε να είναι στοχευμένες στο αγοραστικό της κοινό.
  11. Να αδιαφορεί για το αγοραστικό της κοινό που πιθανώς να βρίσκεται σε διαφορετικές χρονικές ζώνες (σε άλλες χώρες).
  12. Να μην αξιοποιεί την επικαιρότητα για να προωθήσει τα μηνύματά της και έτσι να δημιουργήσει περισσότερη αλληλεπίδραση.
  13. Να μην είναι «ανθρώπινη».
  14. Να χρησιμοποιεί μόνο συγκεκριμένου είδους posts δίχως δημιουργικότητα και έμπνευση για τη βέλτιστη αλληλεπίδραση με το κοινό.
  15. Να μην είναι social. Με λίγα λόγια, να μην σκέφτεται τις ανάγκες του κοινού της. Καμία διαδραστικότητα.
  16. Να κάνει spamming, ανεβάζοντας αρκετά συχνά, posts τα οποία δεν έχουν καμία αξία για το κοινό της ή αντίστοιχα έχουν στόχο μονάχα τις πωλήσεις.
  17. Να ανεβάζει posts που αφορούν μόνο την επιχείρηση. Τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της. Τα νέα της. Να μιλάει μόνο για εκείνη.
  18. Να μην έχει στρατηγική ώστε να μεγαλώσει το κοινό της, κατά συνέπεια, να αναλώνεται σε διαγωνισμούς που δεν προσθέτουν καμία αξία στη social παρουσία της.
  19. Να μην έχει συγκεκριμένη στρατηγική περιεχομένου. Τι θα ανεβάσει κάθε μέρα, κάθε εβδομάδα και μήνα.
  20. Να μην γνωρίζει πραγματικά ποιο είναι το αγοραστικό της κοινό, κατ΄επέκταση, να υποθέτει τι περιεχόμενο θέλει να διαβάσει στη σελίδα της.
  21. Nα ανεβάζει περιεχόμενο που πιθανώς να προσβάλλει μια μερίδα του κοινού της, όπως για παράδειγμα πολιτικό περιεχόμενο, θρησκευτικό περιεχόμενο κ.λπ.
 
Τέλος, μια πολύ συχνή λανθασμένη πρακτική είναι να αναθέτουν τη διαχείριση της σελίδας σε άτομα τα οποία δεν έχουν την απαραίτητη γνώση και εμπειρία, εγκαταλείποντας κυριολεκτικά αυτό το πόστο σε κάποιον που απλά θα ανεβάζει posts μόνο και μόνο για να λέμε ότι "τρέχει" τη σελίδα, κι αυτό για να κρατήσουν το κόστος χαμηλά. Μπορεί η δημιουργία μιας σελίδας στο facebook να είναι δωρεάν, αυτό δεν σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας δεν χρειάζεται να την προσέξει, να επενδύσει σε αυτή, να ασχοληθεί, να κατανοήσει τις πραγματικές δυνατότητες που του δίδονται από αυτό το μέσο και πως μπορεί να την αξιοποιήσει για να αυξήσει τελικά τις πωλήσεις του. Αυτό που δίνει κανείς τελικά, αυτό θα πάρει...και σε αυτό δεν μπορεί κανείς να κατηγορήσει το facebook.

Καλή επιτυχία!

15 Συμβουλές για την κρίση

15 πολύτιμες συμβουλές από τον διεθνούς φήμης σύμβουλο και εκπαιδευτή κο. Patrick Valtin, που πρέπει να γνωρίζετε εσείς και το προσωπικό σας για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά την κρίση.
Λήψη αρχείου
Παρακαλούμε συμπληρώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.





Η Business Coaching Lab δεν κοινοποιεί email διευθύνσεις και προσωπικά δεδομένα σε τρίτους. Διαβάστε τους όρους σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα εδώ.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Business Coaching Lab
Λεωφόρος Αμφιθέας 109, Παλαιό Φάληρο, 17563, Αθήνα
Τηλ: (+30) 211 0119586
Κιν: (+30) 6945 381141
Email: [email protected]
Web: www.businesscoachinglab.gr