Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Αθήνα
  • Sergio has helped me in many occasions organize conferences and seminars in Greece. He is a great consultant who truly cares for his clients. It has always been a pleasure to work with him and I totally appreciate his professionalism. I have never had a client in my seminars who was not happy with Sergio. I strongly recommend Sergio and whoever is concerned should feel free to contact me for more data at [email protected]
    Patrick Valtin
    Owner, M2-TEC USA
  • Ο Σέργιος Μαζαράκης ως business coach πέρα του ότι είναι γνώστης και έχει εμπειρία σε αυτό που κάνει, δραστηριοποιείται σε έναν τομέα που τον αγαπάει με όλη την σημασία της λέξης, η δουλειά του έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο και φυσικά παραδίδει πάντα υπηρεσίες με αποτέλεσμα για την επιχείρηση. Εκείνος προσωπικά και η επιχείρηση του γενικότερα είναι δύο οντότητες που με σιγουριά προτείνω και συνιστώ.
    Γιώργος Αλεξίου
    Διαχειριστής, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – Γ. Αλεξίου Μ. ΕΠΕ
  • Με την συμβουλευτική καθοδήγηση του Σέργιου κατάλαβα ποιες είναι οι σωστές τεχνικές αποτελεσματικής προώθησης μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης στο internet για να αυξήσει το πελατολόγιο και τις πωλήσεις της. Το πρόγραμμα συμβούλευσης του ήταν πολύ ενδιαφέρον, συγκεκριμένο και προσαρμοσμένο στις δικές μου ανάγκες. Μου έδειξε έξυπνους τρόπους και στρατηγικές marketing σε δύσκολες περιόδους κρίσης για να βελτιώσω όχι μόνο ποιοτικά αλλά και ποσοτικά την προβολή της επιχείρησής μου.
    Ευαγγελία Βενετσίανου
    Ιδιοκτήτρια ξενοδοχείων Αμφιτρίτη, Belvedere και Palazzo
  • Sergio was hired to provide his expertise, knowledge and support as a business coach. And he possessed all three, with a great emphasis on the supportive part. He can create a strong passion and motive to his students' for their businesses, the exact one he carries for his own, while provides them with the right managerial and marketing tools, in order for them to begin to experience the management of their business with only one side, the positive one. I loved my business before meeting Sergio, now I know how to make my customers feel the same way about it. 
    Elina Zambounis
    Owner at www.sunnyside.gr
Θέλετε να μάθετε και άλλους τρόπους για να αναπτύξετε μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες σας;
Συμπληρώστε σήμερα την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Αποστολή
  •  

Πού πρέπει να εστιάσετε για να μην έχετε πρόβλημα στην κρίση;

Από: Σέργιος Μαζαράκης

Ο καθένας μπορεί να κάνει μια επιχείρηση. Το θέμα είναι αν μπορεί να πουλήσει το προϊόν ή την υπηρεσία του. Στο σημείο αυτό παίζει καθοριστικό ρόλο να μπορεί να απαντήσει σωστά σε μια βασική ερώτηση. Ίσως, την πιο βασική ερώτηση που η απάντησή της περιέχει και τη λύση του προβλήματος που αντιμετωπίζει όλο το διάστημα της κρίσης.
 
Ποιος είναι ο σκοπός της επιχείρησης;
Οι περισσότεροι επιχειρηματίες θα απαντήσουν λέγοντας ότι είναι το κέρδος. Η αύξηση της κερδοφορίας της. Η απάντηση αυτή δεν είναι λανθασμένη. Είναι ελλειπής και δεν είναι αυτή που θα τον οδηγήσει στην επιβίωση. Μην ξεχνάμε, και έχουμε πολλά παραδείγματα, ότι στο κυνήγι του κέρδους μπορούν να ληφθούν αποφάσεις που για να το πετύχει ένας επιχειρηματίας μειώνει ή υποβιβάζει άλλες σημαντικές λειτουργίες της επιχείρησης με αποτέλεσμα την συρρίκνωση της επιχείρησης.
 
Ο Peter Drucker, από τους πιο γνωστούς συμβούλους management αναφέρει χαρακτηριστικά ότι ο σκοπός μιας εταιρείας είναι να δημιουργήσει πελάτες.
 
Μια επιχείρηση θα πρέπει να στοχεύει στην απόκτηση πελατών καθώς αν δεν υπάρχουν πελάτες, δεν υπάρχει κέρδος, δεν υπάρχει ανάπτυξη και ούτω κάθ΄εξής. Τι σημαίνει αυτό;
 
Σκεφθείτε ποιες είναι οι διαδικασίες στην επιχείρησή σας που συμβάλλουν στην επίτευξη αυτού του σκοπού. Ο Peter Drucker αναφέρει ότι δύο είναι οι πιο σημαντικές λειτουργίες σε μια επιχείρηση, το marketing και η ανάπτυξη καινοτομίας. Αυτές οι δύο φέρνουν έσοδα στην επιχείρηση, οι υπόλοιπες είναι απλά κόστη.
 
Πολλοί υποστηρίζουν ότι για να αυξήσουν τη ζήτηση στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους θα πρέπει να μειώσουν τις τιμές τους. Όμως πόσο αληθινό είναι αυτό όταν πολύ εύκολα μπορεί ο ανταγωνισμός να αντιγράψει την τιμή στην οποία πουλάτε;
 
Ποιον βοηθάτε μειώνοντας την τιμή σας; Τον πελάτη ή την επιχείρησή σας;
Όλη σας η προσοχή θα πρέπει να εστιάσει στην υιοθέτηση μιας πελατοκεντρικής προσέγγισης. Από όλα τα τμήματα της επιχείρησής σας. Οι πελάτες είναι αυτοί που σας στηρίζουν στις καλές και τις δύσκολες στιγμές. Πόσο μάλλον σήμερα. Για να έχετε όμως πελάτες πρέπει να κάνετε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να τους βρείτε. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλοί τρόποι. Κάποιοι κοστίζουν περισσότερο και κάποιοι είναι δωρεάν. Πρέπει να ενεργήσετε προς αυτή την κατεύθυνση γιατί το μεγαλύτερο λάθος που μπορείτε να κάνετε είναι να περιμένετε να βρείτε πελάτες μειώνοντας την τιμή.
 
Σκεφθείτε για μια ακόμη φορά αν η αγορά στην οποία έχετε επιλέξει να δραστηριοποιηθείτε έχει δυναμική. Αν υπάρχει ανάγκη εκεί την οποία μπορείτε με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες να ικανοποιήσετε. Με ποιο τρόπο θα το κάνετε και πώς θα είστε διαφορετικοί από τον ανταγωνισμό; Αφήστε στην άκρη για λίγο τον παράγοντα τιμή.
 
Οι πελάτες μπορεί να είναι πιο λίγοι από ό,τι ήταν στο παρελθόν. Πώς θα τους προσεγγίσετε και μέσω ποιων καναλιών επικοινωνίας θα προωθήσετε αυτό που προσφέρετε; Όταν γίνουν πελάτες σας πώς θα τους κρατήσετε διατηρώντας πολύ χαμηλά τα ποσοστά απώλειας; Εκεί ρίξτε όλο το βάρος.
 
Ο,τιδήποτε και οποιοσδήποτε δεν ενδυναμώνει το σκοπό της επιχείρησής σας στο να αποκτήσετε πελάτες και να τους διατηρήσετε δημιουργεί πρόβλημα στην μελλοντική σας επιβίωση. Η εύκολη λύση είναι η μείωση της τιμής για να αυξήσετε την ανταγωνιστικότητά σας. Πώς θα διατηρήσετε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της τιμής όταν την ίδια στιγμή, ο καθένας, και πιο ισχυροί παίκτες της αγοράς, μπορούν να την κατεβάσουν ακόμη πιο πολύ;
 
Δώστε βάση στον πελάτη. Προσφέρετέ του αξία. Όχι μόνο στην πρώτη αγορά αλλά και τις επόμενες. Σε μια αγορά που συρρικνώνεται μπορείτε να αυξήσετε το δικό σας μερίδιο αρκεί να στοχεύσετε σωστά στο μοναδικό στοιχείο που θα σας βοηθήσει να το καταφέρετε, κι αυτό δεν είναι το κέρδος, δεν είναι η μείωση της τιμής αλλά η απόκτηση περισσότερων πελατών.
 
Ο κάθε επιχειρηματίας θέλει κέρδος. Όμως αυτό θα έρθει όταν μπουν πελάτες στην επιχείρησή σας.
 
Καλή σας επιτυχία!

Πώς θα αποκτήσετε περισσότερους πελάτες; Συμπληρώστε το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας και θα σας πούμε έξυπνους τρόπους για να το πετύχετε!

15 Συμβουλές για την κρίση

15 πολύτιμες συμβουλές από τον διεθνούς φήμης σύμβουλο και εκπαιδευτή κο. Patrick Valtin, που πρέπει να γνωρίζετε εσείς και το προσωπικό σας για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά την κρίση.
Λήψη αρχείου
Παρακαλούμε συμπληρώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.





Η Business Coaching Lab δεν κοινοποιεί email διευθύνσεις και προσωπικά δεδομένα σε τρίτους. Διαβάστε τους όρους σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα εδώ.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Business Coaching Lab
Λεωφόρος Αμφιθέας 109, Παλαιό Φάληρο, 17563, Αθήνα
Τηλ: (+30) 211 0119586
Κιν: (+30) 6945 381141
Email: [email protected]
Web: www.businesscoachinglab.gr