Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Αθήνα
  • Sergio has helped me in many occasions organize conferences and seminars in Greece. He is a great consultant who truly cares for his clients. It has always been a pleasure to work with him and I totally appreciate his professionalism. I have never had a client in my seminars who was not happy with Sergio. I strongly recommend Sergio and whoever is concerned should feel free to contact me for more data at [email protected]
    Patrick Valtin
    Owner, M2-TEC USA
  • Ο Σέργιος Μαζαράκης ως business coach πέρα του ότι είναι γνώστης και έχει εμπειρία σε αυτό που κάνει, δραστηριοποιείται σε έναν τομέα που τον αγαπάει με όλη την σημασία της λέξης, η δουλειά του έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο και φυσικά παραδίδει πάντα υπηρεσίες με αποτέλεσμα για την επιχείρηση. Εκείνος προσωπικά και η επιχείρηση του γενικότερα είναι δύο οντότητες που με σιγουριά προτείνω και συνιστώ.
    Γιώργος Αλεξίου
    Διαχειριστής, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – Γ. Αλεξίου Μ. ΕΠΕ
  • Με την συμβουλευτική καθοδήγηση του Σέργιου κατάλαβα ποιες είναι οι σωστές τεχνικές αποτελεσματικής προώθησης μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης στο internet για να αυξήσει το πελατολόγιο και τις πωλήσεις της. Το πρόγραμμα συμβούλευσης του ήταν πολύ ενδιαφέρον, συγκεκριμένο και προσαρμοσμένο στις δικές μου ανάγκες. Μου έδειξε έξυπνους τρόπους και στρατηγικές marketing σε δύσκολες περιόδους κρίσης για να βελτιώσω όχι μόνο ποιοτικά αλλά και ποσοτικά την προβολή της επιχείρησής μου.
    Ευαγγελία Βενετσίανου
    Ιδιοκτήτρια ξενοδοχείων Αμφιτρίτη, Belvedere και Palazzo
  • Sergio was hired to provide his expertise, knowledge and support as a business coach. And he possessed all three, with a great emphasis on the supportive part. He can create a strong passion and motive to his students' for their businesses, the exact one he carries for his own, while provides them with the right managerial and marketing tools, in order for them to begin to experience the management of their business with only one side, the positive one. I loved my business before meeting Sergio, now I know how to make my customers feel the same way about it. 
    Elina Zambounis
    Owner at www.sunnyside.gr
Θέλετε να μάθετε και άλλες συμβουλές σχετικά με τις πωλήσεις της επιχείρησής σας;
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα.
Αποστολή
  •  

Τι πρέπει να σκεφτείτε πριν μειώσετε την τιμή σας;

Ο πιο εύκολος τρόπος να πουλήσετε είναι μειώνοντας την τιμή σας. Ο κόσμος δεν έχει λεφτά, υπάρχει κρίση, capital control και διάφορα άλλα ακράδαντα επιχειρήματα που δικαιολογούν την έκπτωση στη τιμή.
 
Την επόμενη φορά που θα σκεφτείτε να μειώσετε την τιμή του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρετε για να αγοράσει ο πελάτης, θα πρέπει να σκεφτείτε το εξής. Όπως λέει κι ο Benjamin Franklin, «η πικρία της κακής ποιότητας παραμένει για αρκετό καιρό όταν η γλύκα της χαμηλής τιμής έχει ξεχαστεί». Όπου ποιότητα ο καθένας μπορεί να προσθέσει οποιοδήποτε αρνητικό αποτέλεσμα θέλει το οποίο μπορεί να είναι απόρροια μιας χαμηλής τιμής.
 
Ας δούμε πρώτα γιατί κάποιος δίνει εκπτώσεις. Μήπως επειδή:
  • Δεν υπάρχει άλλη περίπτωση να αγοράσει ο πελάτης από εκείνον;
  • Χρειάζεται την πώληση και δεν γίνεται να την χάσει γιατί πρέπει να πληρώσει επείγουσες υποχρεώσεις
  • Είναι στρατηγικής σημασίας η συγκεκριμένη γιατί θέλει να ξεκινήσει μια συνεργασία μαζί του ώστε να αγοράζει από εκείνον και στο μέλλον;
  • Μήπως δεν γνωρίζει τον τρόπο για να πουλήσει σε υψηλότερη τιμή;
  • Επιλέγει να «θυσιάσει» κάτι άλλο για να έχει χαμηλή τιμή;
  • Θέλει να κρατήσει σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο τις πωλήσεις του για να πετύχει κάποιους στόχους;
Υπάρχουν πολλοί λόγοι που κάποιος αποφασίζει να κάνει εκπτώσεις. Όμως θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο στον καθένα ότι η κάθε απόφαση που παίρνουμε έχει και συγκεκριμένες συνέπειες που καλό είναι να μπορούμε να τις προβλέψουμε και να μην εθελοτυφλούμε. Όπως αντίστοιχα και για τον πελάτη, η κάθε απόφαση που λαμβάνει όταν αγοράζει, έχει μελλοντικές συνέπειες που έχουν επιπτώσεις σε εκείνον, στην επιχείρησή του και στη ζωή του γενικότερα.
 
Αν αγοράζει βλέποντας μονάχα την τιμή, θα κερδίσει την έκπτωση όμως πιθανώς να έχει επιπτώσεις σε άλλους τομείς της επιχείρησής του. Εκτός βεβαίως της πιθανότητας να είστε όντως ο πιο φθηνός, ο πιο γρήγορος, ο πιο εξυπηρετικός, ο πιο καινοτόμος, ο καλύτερος σε όλα που υπάρχει στην αγορά. Σε αυτή την περίπτωση σας αξίζουν συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά που κάνετε και αυτό το άρθρο ίσως δεν σας αφορά.
 
Όμως, αν ένας πελάτης αγοράζει συνυπολογίζοντας κι άλλες παραμέτρους όπως μακροπρόθεσμη συνεργασία, κοιτάζοντας το μέλλον, την ποιότητα της υπηρεσίας που θα λάβει, την επιπρόσθετη αξία που θα δώσει η συνεργασία του μαζί σας, τη φήμη και την εξυπηρέτηση που θα κερδίσει επιλέγοντας εσάς κι όχι κάποιον ανταγωνιστή, τον παράγοντα εμπιστοσύνης που θα αναπτυχθεί μεταξύ σας κι ό,τι καλό απορρέει από αυτόν, την γνώση και την εμπειρία σας στην αγορά, τις διαφορετικές λύσεις που μπορείτε να προτείνετε κ.λπ. τότε ίσως αρχίζει να κοιτάει κι άλλα πράγματα πέρα από την χαμηλή τιμή.
 
Τα παραπάνω ίσως να δικαιολογούσαν μια υψηλότερη τιμή για το προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάτε. Δεν συμφωνείτε;
 
Για να αρχίσει να κοιτάει κι αυτά θα πρέπει να είστε σε θέση να του δώσετε να τα καταλάβει και να τα γνωρίσει. Υποχρέωση σας είναι να τον ενημερώσετε με λεπτομέρεια. Δεν είναι δική του να τα γνωρίζει. Είναι υποχρέωση και καθήκον δική σας και του πωλητή σας να προσπαθήσει να εκπαιδεύσει τον πελάτη σχετικά με την δουλειά, την τιμή, το προϊόν ή την υπηρεσία σας, τον τρόπο που λειτουργείτε, τον τρόπο που πληρώνεστε και γιατί επιλέγετε τον συγκεκριμένο και να του δείξετε να καταλάβει απλά, ξεκάθαρα και με πλήρη διαφάνεια ότι είναι εξίσου σημαντικό για το συμφέρον το δικό του όπως και της επιχείρησής του, να λαμβάνει υπεύθυνες αποφάσεις όταν αγοράζει και επιλέγει προμηθευτή και συνεργάτη.
 
Είναι πολύ σημαντικό στην πώληση να κατανοήσουν και οι δύο πλευρές πόσο στοιχίζει μια λάθος απόφαση. Μόνο τότε, μπορεί και η μια πλευρά αλλά και η άλλη να αρχίσουν να βλέπουν τις πωλήσεις πιο υπεύθυνα και να διαφοροποιούν την πραγματική αξία που έχει κάτι από την τιμή του. Φροντίστε να δείξετε στον επόμενο πελάτη σας τα παραπάνω και να είστε βέβαιοι ότι θα δίνετε λιγότερες εκπτώσεις.
 
Καλές πωλήσεις!

Θέλετε να μάθετε τι μπορείτε να κάνετε για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας; Συμπληρώστε σήμερα δίχως χρέωση το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας και θα σας δώσουμε έξυπνους τρόπους για να το πετύχετε!

15 Συμβουλές για την κρίση

15 πολύτιμες συμβουλές από τον διεθνούς φήμης σύμβουλο και εκπαιδευτή κο. Patrick Valtin, που πρέπει να γνωρίζετε εσείς και το προσωπικό σας για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά την κρίση.
Λήψη αρχείου
Παρακαλούμε συμπληρώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.





Η Business Coaching Lab δεν κοινοποιεί email διευθύνσεις και προσωπικά δεδομένα σε τρίτους. Διαβάστε τους όρους σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα εδώ.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Business Coaching Lab
Λεωφόρος Αμφιθέας 109, Παλαιό Φάληρο, 17563, Αθήνα
Τηλ: (+30) 211 0119586
Κιν: (+30) 6945 381141
Email: [email protected]
Web: www.businesscoachinglab.gr