Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Αθήνα
  • Sergio has helped me in many occasions organize conferences and seminars in Greece. He is a great consultant who truly cares for his clients. It has always been a pleasure to work with him and I totally appreciate his professionalism. I have never had a client in my seminars who was not happy with Sergio. I strongly recommend Sergio and whoever is concerned should feel free to contact me for more data at [email protected]
    Patrick Valtin
    Owner, M2-TEC USA
  • Ο Σέργιος Μαζαράκης ως business coach πέρα του ότι είναι γνώστης και έχει εμπειρία σε αυτό που κάνει, δραστηριοποιείται σε έναν τομέα που τον αγαπάει με όλη την σημασία της λέξης, η δουλειά του έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο και φυσικά παραδίδει πάντα υπηρεσίες με αποτέλεσμα για την επιχείρηση. Εκείνος προσωπικά και η επιχείρηση του γενικότερα είναι δύο οντότητες που με σιγουριά προτείνω και συνιστώ.
    Γιώργος Αλεξίου
    Διαχειριστής, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – Γ. Αλεξίου Μ. ΕΠΕ
  • Με την συμβουλευτική καθοδήγηση του Σέργιου κατάλαβα ποιες είναι οι σωστές τεχνικές αποτελεσματικής προώθησης μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης στο internet για να αυξήσει το πελατολόγιο και τις πωλήσεις της. Το πρόγραμμα συμβούλευσης του ήταν πολύ ενδιαφέρον, συγκεκριμένο και προσαρμοσμένο στις δικές μου ανάγκες. Μου έδειξε έξυπνους τρόπους και στρατηγικές marketing σε δύσκολες περιόδους κρίσης για να βελτιώσω όχι μόνο ποιοτικά αλλά και ποσοτικά την προβολή της επιχείρησής μου.
    Ευαγγελία Βενετσίανου
    Ιδιοκτήτρια ξενοδοχείων Αμφιτρίτη, Belvedere και Palazzo
  • Sergio was hired to provide his expertise, knowledge and support as a business coach. And he possessed all three, with a great emphasis on the supportive part. He can create a strong passion and motive to his students' for their businesses, the exact one he carries for his own, while provides them with the right managerial and marketing tools, in order for them to begin to experience the management of their business with only one side, the positive one. I loved my business before meeting Sergio, now I know how to make my customers feel the same way about it. 
    Elina Zambounis
    Owner at www.sunnyside.gr
Θέλετε να μάθετε κι άλλους τρόπους για να γίνετε αποτελεσματικότερος ηγέτης στην επιχείρησή σας;
Συμπληρώστε σήμερα την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα.
Αποστολή
  •  

O πιο σίγουρος τρόπος για να δημιουργήσετε μια επιχείρηση δίχως ηγέτη

Αν νιώθετε παγιδευμένος ως ιδιοκτήτης της επιχείρησής σας ή ως γενικός διευθυντής, ανεξάρτητα από τον αριθμό των ατόμων που διευθύνετε, τότε είναι σημαντικό να δώσετε προσοχή στα παρακάτω.
 
Κάθε φορά που αναλαμβάνετε ένα μέρος ή ολόκληρη τη δουλειά μιας άλλης θέσης στην επιχείρησή σας δημιουργείτε σε αυτό τον βαθμό μια «ακέφαλη» επιχείρηση.
Όσο κάνετε την δουλειά άλλων, τόσο δεν κάνετε τα παρακάτω τα οποία ανήκουν στα καθήκοντα της θέσης σας ως γενικός διευθυντής:
  1. Να κάνετε δηλαδή τον απαραίτητο σχεδιασμό των μελλοντικών κινήσεων,
  2. Να κάνετε προγραμματισμό των ενεργειών,
  3. Να δημιουργείτε το μέλλον,
  4. Να θέτετε στόχους στα διάφορα τμήματα και τομείς της επιχείρησης δεδομένου ότι εσείς βλέπετε το δάσος κι όχι το δέντρο,
  5. Να κάνετε συντονισμό των διαφόρων τμημάτων της επιχείρησης ώστε να λειτουργούν μεταξύ τους ομαλά,
  6. Να επιβλέπετε, να εμπνέετε και να καθοδηγείτε τα στελέχη σας.
 
Σε κάθε περίπτωση όπου κάνετε τη δουλειά κάποιου άλλου αντί να συντονίζετε τις διαφορετικές θέσεις στην επιχείρησή σας, αυτό έχει ως συνέπεια να αποσυνδέεστε από τη μεγάλη εικόνα και να εστιάζετε σε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα που υπάρχει τη δεδομένη στιγμή σε μια συγκεκριμένη θέση.
 
Μπορεί να σκεφτείτε ότι αυτό που γράφουμε στο άρθρο αυτό είναι αυτονόητο. Όμως, ρίξτε μια ματιά τριγύρω σας και παρατηρήστε ποιοι επιχειρηματίες ή άτομα σε διευθυντικές θέσεις, στον ιδιωτικό ή και στον δημόσιο τομέα το κάνουν.
 
Κάθε εργαζόμενος σε μια επιχείρηση εκτελώντας τα καθήκοντα της θέσης του πετυχαίνει ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα. Για παράδειγμα ένας πωλητής, κάνοντας τηλέφωνα, συναντήσεις κ.λπ. κλείνει πελάτες και πετυχαίνει πωλήσεις.
 
Για να πούμε ότι ο πωλητής αυτός είναι επιτυχημένος στη θέση αυτή, θα πρέπει να πετυχαίνει πωλήσεις. Τότε και μόνο τότε θεωρούμε ότι εκπληρώνει τον σκοπό της θέσης αυτής.

Ας πάμε λίγο πιο ψηλά στο οργανόγραμμα αυτής της επιχείρησης και ας εξετάσουμε το πόστο του διευθυντή πωλήσεων. Ο συγκεκριμένος, κάνοντας τα καθήκοντά του θα πρέπει να έχει το εξής αποτέλεσμα: το τμήμα του, δηλαδή οι πωλητές τους οποίους διευθύνει, θα πρέπει να πετυχαίνουν πωλήσεις κι έτσι, συνολικά, οι πωλήσεις τους να είναι ανοδικές και να πετυχαίνουν τους στόχους τους με το κέρδος που έχει θέσει η επιχείρηση ως στόχο.
Αντιλαμβανόμαστε στο σημείο αυτό ότι η θέση του διευθυντή πωλήσεων είναι να βάζει τους υφισταμένους του, δηλαδή τους πωλητές του, να κάνουν τη δουλειά που πρέπει ώστε να έχουν το αποτέλεσμα/τα που θέλει και έχει συμφωνήσει με τον προϊστάμενό του ή τον Γενικό Διευθυντή. Συνήθως δεν είναι στα καθήκοντά του να κάνει εκείνος πωλήσεις αλλά να διοικεί την ομάδα και το τμήμα του.

Τώρα, πάμε πιο ψηλά στο οργανόγραμμα. Στη θέση του Γενικού Διευθυντή. Εκείνος θα πρέπει να συντονίζει τους υφιστάμενους διευθυντές του να κάνουν την δουλειά τους, δηλαδή να διοικούν τους υφισταμένους τους βάζοντάς τους να εκτελούν σωστά τα καθήκοντα του πόστου τους.
 
Αν ο Γενικός Διευθυντής, έκανε την δουλειά του πωλητή ή έκανε την δουλειά του διευθυντή πωλήσεων, παραγωγής, marketing  κ.λπ. τότε ποιος στην επιχείρηση θα έκανε τη δουλειά του Γενικού Διευθυντή;
 
Αν χειρίζεται ο ίδιος κάθε πρόβλημα που προέρχεται από τις θέσεις κάτω από αυτόν στο οργανόγραμμα, τότε είναι εύκολα αντιληπτό ότι η επιχείρηση δε θα είχε έναν Γενικό Διευθυντή.
 
Όταν διοικούμε ανθρώπους θα πρέπει να αναπτύξουμε την ικανότητα να τους βάζουμε να κάνουν την δουλειά που πρέπει να κάνουν κι όχι να κάνουμε εμείς την δουλειά τους.
 
Αν θεωρεί ένας Γενικός Διευθυντής ότι:
  1. θα πρέπει να σβήνει φωτιές που κάποιος άλλος δεν έσβησε,
  2. να λύνει προβλήματα που κάποιος άλλος δεν έλυσε με επιτυχία,
  3. αν πρέπει να καταπιαστεί με εργασίες που κάποιοι άλλοι άφησαν ανεκτέλεστες ή ημιτελείς,
  4. αν πρέπει να κάνει διερεύνηση μιας κατάστασης που κάποιος άλλος θα έπρεπε να κάνει και στη συνέχεια να του δώσει αναφορά για αυτή ώστε να έχει τις απαραίτητες πληροφορίες για να δράσει και να πάρει αποφάσεις,
στον βαθμό αυτό, η επιχείρηση δεν έχει ηγέτη.

Βεβαίως και θα πρέπει ο υπεύθυνος ενός τομέα, ενός τμήματος, μιας διεύθυνσης ή ακόμη και όλης της επιχείρησης να είναι σε θέση να εκτελεί τη δουλειά καλύτερα από ότι οι υφιστάμενοί του. (Τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε να είναι ώστε να ασκεί τον καλύτερο δυνατό έλεγχο). Όμως αυτό δε σημαίνει ότι θα κάνει και τη δουλειά αυτός. Αυτό είναι το σημείο που μπερδεύονται πολλοί επιχειρηματίες και εμποδίζουν την επιχείρηση να αναπτυχθεί.
 
Κάθε φορά που ασχολείστε με κάτι με το οποίο θα έπρεπε να ασχοληθεί κάποιος άλλος, δημιουργείτε σε αυτό τον βαθμό ένα πιο «ανεύθυνο» προσωπικό. Κι αυτό γιατί όποτε προκύψει πρόβλημα, ξέρουν ποιος θα το λύσει. Εσείς.
 
Αν δε θέλετε λοιπόν να βρίσκεστε παγιδευμένοι σε δουλειές που δεν είναι στο πόστο σας κάντε το εξής: για θέσεις σε μια επιχείρηση που αποδεδειγμένα έχουν πάρα πολύ μεγάλο φόρτο εργασίας η λύση δεν είναι να μπείτε εσείς στη «σκηνή» και να βοηθήσετε την κατάσταση κάνοντας τη δουλειά. Βρείτε κάποιο άλλο άτομο να αναλάβει ένα μέρος από αυτή και να ξεμπλοκάρει τη κατάσταση.

Μοιράστε σε ένα άλλο άτομο κάποιες από τις αρμοδιότητες της θέσης ώστε να μην ξαναπροκύψει αυτή η κατάσταση. Το άτομο που θα βοηθήσει μπορεί να είναι είτε από το υφιστάμενο προσωπικό είτε μπορείτε να προσλάβετε κάποιον. Κάθε άλλη λύση, δε χειρίζεται το πρόβλημα στη σωστή του βάση.

Καλή επιτυχία!

Θέλετε να μάθετε πως μπορείτε να βελτιώσετε τον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησής σας; Συμπληρώστε σήμερα δίχως χρέωση το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας και θα σας δώσουμε έξυπνους τρόπους για να το επιτύχετε!
 

15 Συμβουλές για την κρίση

15 πολύτιμες συμβουλές από τον διεθνούς φήμης σύμβουλο και εκπαιδευτή κο. Patrick Valtin, που πρέπει να γνωρίζετε εσείς και το προσωπικό σας για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά την κρίση.
Λήψη αρχείου
Παρακαλούμε συμπληρώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.





Η Business Coaching Lab δεν κοινοποιεί email διευθύνσεις και προσωπικά δεδομένα σε τρίτους. Διαβάστε τους όρους σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα εδώ.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Business Coaching Lab
Λεωφόρος Αμφιθέας 109, Παλαιό Φάληρο, 17563, Αθήνα
Τηλ: (+30) 211 0119586
Κιν: (+30) 6945 381141
Email: [email protected]
Web: www.businesscoachinglab.gr