Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Αθήνα
  • Sergio has helped me in many occasions organize conferences and seminars in Greece. He is a great consultant who truly cares for his clients. It has always been a pleasure to work with him and I totally appreciate his professionalism. I have never had a client in my seminars who was not happy with Sergio. I strongly recommend Sergio and whoever is concerned should feel free to contact me for more data at [email protected]
    Patrick Valtin
    Owner, M2-TEC USA
  • Ο Σέργιος Μαζαράκης ως business coach πέρα του ότι είναι γνώστης και έχει εμπειρία σε αυτό που κάνει, δραστηριοποιείται σε έναν τομέα που τον αγαπάει με όλη την σημασία της λέξης, η δουλειά του έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο και φυσικά παραδίδει πάντα υπηρεσίες με αποτέλεσμα για την επιχείρηση. Εκείνος προσωπικά και η επιχείρηση του γενικότερα είναι δύο οντότητες που με σιγουριά προτείνω και συνιστώ.
    Γιώργος Αλεξίου
    Διαχειριστής, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – Γ. Αλεξίου Μ. ΕΠΕ
  • Με την συμβουλευτική καθοδήγηση του Σέργιου κατάλαβα ποιες είναι οι σωστές τεχνικές αποτελεσματικής προώθησης μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης στο internet για να αυξήσει το πελατολόγιο και τις πωλήσεις της. Το πρόγραμμα συμβούλευσης του ήταν πολύ ενδιαφέρον, συγκεκριμένο και προσαρμοσμένο στις δικές μου ανάγκες. Μου έδειξε έξυπνους τρόπους και στρατηγικές marketing σε δύσκολες περιόδους κρίσης για να βελτιώσω όχι μόνο ποιοτικά αλλά και ποσοτικά την προβολή της επιχείρησής μου.
    Ευαγγελία Βενετσίανου
    Ιδιοκτήτρια ξενοδοχείων Αμφιτρίτη, Belvedere και Palazzo
  • Sergio was hired to provide his expertise, knowledge and support as a business coach. And he possessed all three, with a great emphasis on the supportive part. He can create a strong passion and motive to his students' for their businesses, the exact one he carries for his own, while provides them with the right managerial and marketing tools, in order for them to begin to experience the management of their business with only one side, the positive one. I loved my business before meeting Sergio, now I know how to make my customers feel the same way about it. 
    Elina Zambounis
    Owner at www.sunnyside.gr

Σεμινάριο Εξυπηρέτησης Πελατών: Σύγχρονες Τεχνικές

H Business Coaching Lab σε συνεργασία με την AMT Consultants διοργανώνουν ένα πρακτικό σεμινάριο για την Εξυπηρέτηση Πελατών. Είναι πολύ σημαντικό για κάθε επιχείρηση να βγάζει προς τα έξω την καλύτερη δυνατή εικόνα και ο μεγαλύτερος πρεσβευτής αυτής, είναι τα άτομα που εξυπηρετούν τους πελάτες σας. Θέλοντας να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να διαφοροποιηθούν και να αναδειχθούν μέσα από τα καλά σχόλια των πελατών τους, δημιουργήσαμε το σεμινάριο αυτό.

«Έλα όσο πιο κοντά μπορείς στους πελάτες σου. Τόσο κοντά, που θα μπορείς να τους λες τι χρειάζονται πριν καλά καλά το συνειδητοποιήσουν», Steve Jobs, Apple

Σε ποιους απευθύνεται: Managers, ιδιοκτήτες και ελεύθερους επαγγελματίες και όποιο άτομο δραστηριοποιείται σε άμεση επαφή με πελάτες.

Σκοπός του σεμιναρίου: Να έρθουν σε επαφή οι παρευρισκόμενοι με συγκεκριμένες πετυχημένες τακτικές εξυπηρέτησης πελατών, και να τις κατανοήσουν. Το αποτέλεσμα θα είναι η άμεση εφαρμογή στην επιχείρησή τους και η βελτίωση των αποτελεσμάτων και της ποιότητας εξυπηρέτησης των πελατών τους.

Εισηγητής: Χρήστος Ιστόριος
Ο Χρήστος Ιστόριος είναι διεθνούς φήμης σύμβουλος και εκπαιδευτής που ειδικεύεται στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των επιχειρήσεων ενισχύοντας το marketing και το branding τους. Έχει συμβουλεύσει και εκπαιδεύσει ιδιοκτήτες και προσωπικό μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων, όπως Marriott International, ELKEPA, Inter-Continental Hotels σε θέματα διοίκησης, ηγεσίας, στρατηγικών marketing, και οικονομικής ευημερίας και οργάνωσης.  Απόφοιτος του τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Διοίκησης Ξενοδοχείων και Εστιατορίων στην ASTER Superior Hospitality Management Insitution.

Θεματολογία: 
  • Ποιες είναι οι πραγματικές ανάγκες της επιχείρησης και των καταναλωτών ως πελάτες.
  • Σύγκριση, το θεμελιώδες εργαλείο του καταναλωτή.
  • Πραγματικό ενδιαφέρον για τους πελάτες, η βέλτιστη στρατηγική marketing.
  • Πώς πετυχαίνεις τις καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες σου.
  • Η διαδικασία της εξυπηρέτησης απ’ τους πιθανούς κ τους υποψήφιους πελάτες, έως τους πελάτες κ τους πιστούς.
  • Γιατί ενώ κάνετε αυτό που πρέπει και ο πελάτης αγοράζει ικανοποιημένος, δεν ξαναγυρίζει.
  • Τηλέφωνο. Σύμμαχος ή εχθρός;
  • Πώς κάνεις τα παράπονα των πελατών να φέρνουν έσοδα.
  • Τα Social Media, το CRM και οι Νέες Τεχνολογίες στην εξυπηρέτηση πελατών.
  • Love Brands και Εμπορική Τοποθέτηση είναι συνέταιροι στην Επιτυχία.
 Πληροφορίες:
  1.  Ημερομηνία: Σάββατο 13 Απριλίου 2019
  2. Τόπος: Titania Hotel, Πανεπιστημίου 52, Αθήνα
  3. Διάρκεια: 10:00′ – 15:00′
  4. Ώρα προσέλευσης: 09:30′
  5. Κόστος: 140,00 ευρώ (δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.)
  6. Early Booking μέχρι 5/04/19: 100,00 ευρώ (δε συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.)

Φόρμα Κράτησης

Αποστολή
  •  

15 Συμβουλές για την κρίση

15 πολύτιμες συμβουλές από τον διεθνούς φήμης σύμβουλο και εκπαιδευτή κο. Patrick Valtin, που πρέπει να γνωρίζετε εσείς και το προσωπικό σας για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά την κρίση.
Λήψη αρχείου
Παρακαλούμε συμπληρώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.





Η Business Coaching Lab δεν κοινοποιεί email διευθύνσεις και προσωπικά δεδομένα σε τρίτους. Διαβάστε τους όρους σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα εδώ.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Business Coaching Lab
Λεωφόρος Αμφιθέας 109, Παλαιό Φάληρο, 17563, Αθήνα
Τηλ: (+30) 211 0119586
Κιν: (+30) 6945 381141
Email: [email protected]
Web: www.businesscoachinglab.gr