Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Αθήνα
  • Sergio has helped me in many occasions organize conferences and seminars in Greece. He is a great consultant who truly cares for his clients. It has always been a pleasure to work with him and I totally appreciate his professionalism. I have never had a client in my seminars who was not happy with Sergio. I strongly recommend Sergio and whoever is concerned should feel free to contact me for more data at [email protected]
    Patrick Valtin
    Owner, M2-TEC USA
  • Ο Σέργιος Μαζαράκης ως business coach πέρα του ότι είναι γνώστης και έχει εμπειρία σε αυτό που κάνει, δραστηριοποιείται σε έναν τομέα που τον αγαπάει με όλη την σημασία της λέξης, η δουλειά του έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο και φυσικά παραδίδει πάντα υπηρεσίες με αποτέλεσμα για την επιχείρηση. Εκείνος προσωπικά και η επιχείρηση του γενικότερα είναι δύο οντότητες που με σιγουριά προτείνω και συνιστώ.
    Γιώργος Αλεξίου
    Διαχειριστής, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – Γ. Αλεξίου Μ. ΕΠΕ
  • Με την συμβουλευτική καθοδήγηση του Σέργιου κατάλαβα ποιες είναι οι σωστές τεχνικές αποτελεσματικής προώθησης μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης στο internet για να αυξήσει το πελατολόγιο και τις πωλήσεις της. Το πρόγραμμα συμβούλευσης του ήταν πολύ ενδιαφέρον, συγκεκριμένο και προσαρμοσμένο στις δικές μου ανάγκες. Μου έδειξε έξυπνους τρόπους και στρατηγικές marketing σε δύσκολες περιόδους κρίσης για να βελτιώσω όχι μόνο ποιοτικά αλλά και ποσοτικά την προβολή της επιχείρησής μου.
    Ευαγγελία Βενετσίανου
    Ιδιοκτήτρια ξενοδοχείων Αμφιτρίτη, Belvedere και Palazzo
  • Sergio was hired to provide his expertise, knowledge and support as a business coach. And he possessed all three, with a great emphasis on the supportive part. He can create a strong passion and motive to his students' for their businesses, the exact one he carries for his own, while provides them with the right managerial and marketing tools, in order for them to begin to experience the management of their business with only one side, the positive one. I loved my business before meeting Sergio, now I know how to make my customers feel the same way about it. 
    Elina Zambounis
    Owner at www.sunnyside.gr
Θέλετε να μάθετε κι άλλους τρόπους για να αυξήσετε τη συμμετοχή των εργαζομένων στην επιχείρησή σας;
Συμπληρώστε σήμερα την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα.
Αποστολή
  •  

6 τρόποι για να αυξήσετε την συμμετοχή των εργαζομένων στην επιχείρησή σας

Είστε ικανοποιημένοι με την συμμετοχή και τον βαθμό δέσμευσης των εργαζομένων σας στην επιχείρηση;
 
Αναμφισβήτητα, όσο περισσότερο το προσωπικό και τα στελέχη σας συμμετέχουν και αλληλοεπιδρούν στις δραστηριότητες της επιχείρησής σας τόσο εσείς, ο ιδιοκτήτης της, δημιουργείτε και αποκτάτε μια πιο δυνατή, ενωμένη, παραγωγική και αφοσιωμένη ομάδα.
 
Και βεβαίως μια ισχυρή και δεμένη ομάδα έχει περισσότερες πιθανότητες να πετύχει τους στόχους που της έχετε θέσει και συμβάλλει θετικά όχι μόνο στο εργασιακό περιβάλλον αλλά και στην κουλτούρα της επιχείρησής σας. Τα άτομα εργάζονται περισσότερο, πιο αφοσιωμένα, και παρακινεί το ένα το άλλο για υψηλότερη παραγωγή.
 
Κι αν έχουν επιτυχίες και παίρνουν ικανοποίηση από την εργασία τους τότε μένουν στην επιχείρησή σας περισσότερο.
 
Το πρώτο βήμα λοιπόν για να βελτιώσετε την συμμετοχή των εργαζομένων σας είναι να θέσετε ξεκάθαρους στόχους για τον καθένα τους. Οι στόχοι αφορούν όχι μόνο στην προσωπική παραγωγή του καθενός αλλά και στα τμήματα όπου εργάζονται.
 

Βοηθήστε τους να κατανοήσουν πλήρως τι θέλετε να πετύχετε ως ιδιοκτήτης και ως εταιρεία και τι αναμένετε από τον καθένα τους ξεχωριστά. Αφού το ξεκαθαρίσετε, τότε θα πρέπει να ορίσετε για τον καθένα τους ένα εύκολα μετρήσιμο δείκτη παραγωγικότητας ο οποίος να αντιπροσωπεύει σωστά το αποτέλεσμα της εργασία τους.
 
Ενθαρρύνετε την ατομική πρωτοβουλία. Δημιουργήστε ένα κλίμα όπου το προσωπικό να μπορεί να σας επικοινωνήσει τις ιδέες τους, τρόπους και προτάσεις για να βελτιωθεί το πόστο του ή το τμήμα όπου εργάζεται. Σκεφτείτε το εξής. Το συγκεκριμένο άτομο είναι καθημερινά εκεί, στην περιοχή όπου εργάζεται και βλέπει από πρώτο χέρι τι συμβαίνει μπροστά του. Είναι πιο κοντά στην σκηνή και επομένως υπάρχουν πολλές πιθανότητες να βλέπει και να αντιλαμβάνεται κάτι το οποίο να σας διαφεύγει.
Ακούστε το και λάβετε υπόψη σας αυτό που θα σας πει. Μια πολύτιμη συμβουλή όμως που μπορούμε να σας δώσουμε στο σημείο αυτό είναι η εξής. Ζητήστε του να σας δώσει δεδομένα κι όχι γνώμες και υποθέσεις. Ζητήστε του όπου είναι δυνατό να σας δώσει νούμερα και γεγονότα. Αυτό θα βοηθήσει και εκείνο αλλά και εσάς να έχετε περισσότερες πληροφορίες για να λάβετε μια απόφαση.
 
Να μιλάτε με το προσωπικό σας σε τακτά χρονικά διαστήματα. Μην κλείνεστε πίσω από την πόρτα του γραφείου σας. Δημιουργείστε ασφάλεια από την άποψη ότι κανείς δεν θα πρέπει να φοβάται να εκφράσει την γνώμη του ή μια ιδέα για κάτι, πάντα στο πλαίσιο αμοιβαίου σεβασμού και με καλοπροαίρετη διάθεση.
 
Αναγνωρίστε και επιβραβεύστε τα επιτυχημένα άτομα στην ομάδα σας. Όλα τα άτομα στην ομάδα σας εργάζονται. Κάποιοι περισσότερο και κάποιοι πετυχαίνουν τους στόχους που τους έχετε θέσει. Αυτοί αξίζουν την υποστήριξή σας, την επιβράβευσή σας, την αναγνώρισή σας. Δεν χρειάζεται να είναι η επιβράβευση οικονομική. Ρωτήστε τους τι θα ήθελαν να έχουν αν πετύχουν τον στόχο τους. Θα τους αρέσει που τους κάνετε συμμέτοχους σε αυτό. Μην ανέχεστε χαμηλή απόδοση από τον κόσμο σας. Στην δική σας επιχείρηση έχετε το δικαίωμα να θέσετε εσείς τα στάνταρντ που θέλετε σχετικά με την απόδοση της κάθε θέσης.
 
Επενδύστε στο προσωπικό σας. Γνωρίζετε βεβαίως ότι είναι απαραίτητο να στέλνετε τα άτομα σε σεμινάρια, εκπαιδεύσεις κ.λπ. Το ξέρετε ότι η εκπαίδευση θα πρέπει να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα για να έχει αποτελέσματα. Δεν μπορείτε να αναμένετε από ένα σεμινάριο πωλήσεων που στείλατε το προσωπικό σας να αλλάξουν όλα προς το καλύτερο από την επόμενη κιόλας ημέρα. Ο καθένας αφομοιώνει και εφαρμόζει τις πληροφορίες που έμαθε από μια εκπαίδευση με τον δικό του ρυθμό.  Ζητήστε τους εκείνοι να βρουν ποια σεμινάρια θα ήθελαν να παρακολουθήσουν για να γίνουν καλύτεροι στο πόστο τους. Δώστε τους αυτήν την δυνατότητα.
 
Τέλος, ξεχωρίστε τα άτομα που έχουν ηγετικές ικανότητες και βοηθήστε τους να τις αναπτύξουν. Θέλετε ηγέτες ώστε κάποια στιγμή να αναλάβουν περισσότερες υπευθυνότητες και καθήκοντα. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσετε κι εσείς να κάνετε άλλα πράγματα και να ασχοληθείτε με δραστηριότητες της επιχείρησής σας που τώρα δεν προλαβαίνετε. Μην ανησυχείτε ότι θα εκπαιδεύσετε τα άτομα και θα σας φύγουν. Μπορεί να συμβεί αυτό. Όσο καλύτερα δημιουργείτε την κουλτούρα της επιχείρησής σας, όσο τα άτομα νιώθουν τον ρόλο τους σημαντικό σε αυτή και νιώθουν ότι δεν εργάζονται απλά αλλά βλέπουν την επιχείρηση «δική τους» άλλο τόσο οι πιθανότητες να φύγουν μειώνονται. Και δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό. Όσοι δεν το νιώθουν αναπόφευκτα θα φύγουν.
 
Καλή επιτυχία!

Θέλετε να μάθετε πώς μπορείτε να βελτιώσετε το τρόπο λειτουργίας της επιχείρησής σας; Συμπληρώστε σήμερα δίχως χρέωση το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας και θα σας  δώσουμε έξυπνους τρόπους για να το πετύχετε!

15 Συμβουλές για την κρίση

15 πολύτιμες συμβουλές από τον διεθνούς φήμης σύμβουλο και εκπαιδευτή κο. Patrick Valtin, που πρέπει να γνωρίζετε εσείς και το προσωπικό σας για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά την κρίση.
Λήψη αρχείου
Παρακαλούμε συμπληρώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.





Η Business Coaching Lab δεν κοινοποιεί email διευθύνσεις και προσωπικά δεδομένα σε τρίτους. Διαβάστε τους όρους σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα εδώ.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Business Coaching Lab
Λεωφόρος Αμφιθέας 109, Παλαιό Φάληρο, 17563, Αθήνα
Τηλ: (+30) 211 0119586
Κιν: (+30) 6945 381141
Email: [email protected]
Web: www.businesscoachinglab.gr