Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Αθήνα
  • Sergio has helped me in many occasions organize conferences and seminars in Greece. He is a great consultant who truly cares for his clients. It has always been a pleasure to work with him and I totally appreciate his professionalism. I have never had a client in my seminars who was not happy with Sergio. I strongly recommend Sergio and whoever is concerned should feel free to contact me for more data at [email protected]
    Patrick Valtin
    Owner, M2-TEC USA
  • Ο Σέργιος Μαζαράκης ως business coach πέρα του ότι είναι γνώστης και έχει εμπειρία σε αυτό που κάνει, δραστηριοποιείται σε έναν τομέα που τον αγαπάει με όλη την σημασία της λέξης, η δουλειά του έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο και φυσικά παραδίδει πάντα υπηρεσίες με αποτέλεσμα για την επιχείρηση. Εκείνος προσωπικά και η επιχείρηση του γενικότερα είναι δύο οντότητες που με σιγουριά προτείνω και συνιστώ.
    Γιώργος Αλεξίου
    Διαχειριστής, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – Γ. Αλεξίου Μ. ΕΠΕ
  • Με την συμβουλευτική καθοδήγηση του Σέργιου κατάλαβα ποιες είναι οι σωστές τεχνικές αποτελεσματικής προώθησης μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης στο internet για να αυξήσει το πελατολόγιο και τις πωλήσεις της. Το πρόγραμμα συμβούλευσης του ήταν πολύ ενδιαφέρον, συγκεκριμένο και προσαρμοσμένο στις δικές μου ανάγκες. Μου έδειξε έξυπνους τρόπους και στρατηγικές marketing σε δύσκολες περιόδους κρίσης για να βελτιώσω όχι μόνο ποιοτικά αλλά και ποσοτικά την προβολή της επιχείρησής μου.
    Ευαγγελία Βενετσίανου
    Ιδιοκτήτρια ξενοδοχείων Αμφιτρίτη, Belvedere και Palazzo
  • Sergio was hired to provide his expertise, knowledge and support as a business coach. And he possessed all three, with a great emphasis on the supportive part. He can create a strong passion and motive to his students' for their businesses, the exact one he carries for his own, while provides them with the right managerial and marketing tools, in order for them to begin to experience the management of their business with only one side, the positive one. I loved my business before meeting Sergio, now I know how to make my customers feel the same way about it. 
    Elina Zambounis
    Owner at www.sunnyside.gr
Με ποιους άλλους τρόπους μπορείτε να δημιουργήσετε πιο πιστούς πελάτες;
Συμπληρώστε σήμερα την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Αποστολή
  •  

Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε πιο πιστούς πελάτες;

Από: Σέργιος Μαζαράκης

Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που θέλουν να ενισχύσουν την αφοσίωση των πελατών τους στην επιχείρησή τους. Πραγματικά δεν είναι κάτι δύσκολο και μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε επιχειρηματίας με το προσωπικό που διαθέτει δίχως να αυξήσει τα έξοδά του. Η εξυπηρέτηση πελατών του θα πρέπει να είναι εξαιρετικής ποιότητας. Αυτό αποτελεί ένα πολύ σημαντικό συνδετικό παράγοντα μεταξύ των πελατών και της επιχείρησης.
  • Ρωτήστε τους πελάτες σας τι ακριβώς θέλουν. Είναι διαφορετικό να ρωτάτε τους πελάτες σας τι θέλουν σε σχέση με το τι αναμένουν από εσάς και την επιχείρησή σας. Είναι πολύ βασικό να ξέρετε τι είναι αυτό που θέλουν ακριβώς. Διαφορετικοί πελάτες θέλουν διαφορετικά πράγματα από εσάς και την επιχείρησή σας. Ρωτήστε τους πως θέλουν να εξυπηρετούνται από σας. Αυτό μπορεί να σας δώσει εξαιρετικές ιδέες για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών. 
  • Να ακούτε αυτό που λένε οι πελάτες σας. Ενημερωθείτε για το τι λένε οι πελάτες σας για σας και την επιχείρησή σας. Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι να το πετύχετε. Από τα social media, από το διαδίκτυο, από εντυπώσεις πελατών σας κτλ. Είναι πολύ σημαντικό να δώσετε την δέουσα προσοχή για να ακούσετε τι λένε οι πελάτες για την εμπειρία τους από την εταιρεία σας. Από το πόσο τους βοήθησε το προϊόν ή η υπηρεσία σας και τι πιστεύουν ότι θα έπρεπε να βελτιώσετε σχετικά με την εξυπηρέτησή σας. Υποσχεθήκατε ότι θα κάνετε κάτι. Ελέγξατε στην συνέχεια ότι το κάνατε; Είναι αυτό που ανέμεναν οι πελάτες σας; Φροντίστε να ελέγχετε ότι αυτό που υπόσχεστε στον πελάτη, είναι αυτό που παραδίδετε πραγματικά. 
  • Επικοινωνήστε στους πελάτες σας τι να αναμένουν από την επιχείρησή σας. Κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικά και μοναδικά χαρακτηριστικά τα οποία προσδίδουν σε αυτήν ένα συγκριτικό πλεονέκτημα. Αυτά είναι τα δυνατά της σημεία. Θα πρέπει να τα γνωρίζετε. Αφού μάθετε ποια σημεία κάνουν την επιχείρησή σας πολύ δυνατή και ανταγωνιστική, συγκρίνετέ τα με αυτά που θέλουν οι πελάτες σας. Αυτό που επιδιώκετε είναι να συνδέσετε αυτά που θέλουν περισσότερο από εσάς, με αυτά που εσείς είστε ικανοί να κάνετε με τον καλύτερο τρόπο. Φροντίστε λοιπόν, όλοι οι εργαζόμενοι στην επιχείρησή σας να γνωρίζουν αυτά τα σημεία και να τα τηρούν. Να θυμάστε ότι οποιαδήποτε επικοινωνία και συνάντηση έχετε με ένα πελάτη λειτουργεί καθοριστικά για το αν θα επιλέξει να συνεργαστεί ξανά μαζί σας. Επομένως φροντίστε κάθε φορά να παρέχετε εξαιρετική υπηρεσία. 
  • Ενεργείτε βάσει αυτών που σας λένε οι πελάτες σας. Όταν κάποιοι πελάτες σας υποδεικνύουν ένα τρόπο για να ενεργείτε και να τους εξυπηρετείτε, δώστε την δέουσα προσοχή σε αυτόν και δείτε πως μπορείτε να τον εφαρμόσετε στα δικά σας επιχειρησιακά πλαίσια. Φυσικά και δεν μπορείτε να κάνετε αυτό που θέλει ο οποιοσδήποτε  αλλά θα πρέπει να ακούτε, να παρατηρείτε και να ενσωματώνετε στις διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών, αυτές που πραγματικά μπορούν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση που τους παρέχετε. Οι εντυπώσεις και τα σχόλια των πελατών σας δεν είναι απλά για να αρχειοθετούνται, αλλά θα πρέπει να τα ερμηνεύετε και να εντοπίζετε σε αυτά ευκαιρίες βελτίωσης της εξυπηρέτησης. Συν τοις άλλοις, οι πελάτες σας βλέπουν ότι δίνετε βάση σε αυτά που λένε και φροντίζετε ενεργά ώστε να μένουν ευχαριστημένοι. Έτσι θα επικοινωνούν περισσότερο μαζί σας, δίνοντάς σας “έτοιμη” τροφή για να δημιουργείτε καινούριους τρόπους εξυπηρέτησής τους.
Δεν μπορείτε να ευχαριστήσετε τον κάθε πελάτη κάθε φορά. Το θέμα είναι να βελτιώνεστε όλο και περισσότερο για να μιλάνε οι πελάτες για τις εξαιρετικές σας υπηρεσίες. Εφαρμόζοντας τα παραπάνω, θα δείτε ότι όλο και περισσότερο οι πελάτες σας θα γίνονται πιο πιστοί στην επιχείρησή σας και θα τους επηρεάζει λιγότερο το θέμα της τιμής του προϊόντος ή της υπηρεσίας που τους παρέχετε. 

15 Συμβουλές για την κρίση

15 πολύτιμες συμβουλές από τον διεθνούς φήμης σύμβουλο και εκπαιδευτή κο. Patrick Valtin, που πρέπει να γνωρίζετε εσείς και το προσωπικό σας για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά την κρίση.
Λήψη αρχείου
Παρακαλούμε συμπληρώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.





Η Business Coaching Lab δεν κοινοποιεί email διευθύνσεις και προσωπικά δεδομένα σε τρίτους. Διαβάστε τους όρους σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα εδώ.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Business Coaching Lab
Λεωφόρος Αμφιθέας 109, Παλαιό Φάληρο, 17563, Αθήνα
Τηλ: (+30) 211 0119586
Κιν: (+30) 6945 381141
Email: [email protected]
Web: www.businesscoachinglab.gr