Σύμβουλοι Επιχειρήσεων
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Αθήνα
  • Sergio has helped me in many occasions organize conferences and seminars in Greece. He is a great consultant who truly cares for his clients. It has always been a pleasure to work with him and I totally appreciate his professionalism. I have never had a client in my seminars who was not happy with Sergio. I strongly recommend Sergio and whoever is concerned should feel free to contact me for more data at [email protected]
    Patrick Valtin
    Owner, M2-TEC USA
  • Ο Σέργιος Μαζαράκης ως business coach πέρα του ότι είναι γνώστης και έχει εμπειρία σε αυτό που κάνει, δραστηριοποιείται σε έναν τομέα που τον αγαπάει με όλη την σημασία της λέξης, η δουλειά του έχει ως επίκεντρο τον άνθρωπο και φυσικά παραδίδει πάντα υπηρεσίες με αποτέλεσμα για την επιχείρηση. Εκείνος προσωπικά και η επιχείρηση του γενικότερα είναι δύο οντότητες που με σιγουριά προτείνω και συνιστώ.
    Γιώργος Αλεξίου
    Διαχειριστής, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ – Γ. Αλεξίου Μ. ΕΠΕ
  • Με την συμβουλευτική καθοδήγηση του Σέργιου κατάλαβα ποιες είναι οι σωστές τεχνικές αποτελεσματικής προώθησης μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης στο internet για να αυξήσει το πελατολόγιο και τις πωλήσεις της. Το πρόγραμμα συμβούλευσης του ήταν πολύ ενδιαφέρον, συγκεκριμένο και προσαρμοσμένο στις δικές μου ανάγκες. Μου έδειξε έξυπνους τρόπους και στρατηγικές marketing σε δύσκολες περιόδους κρίσης για να βελτιώσω όχι μόνο ποιοτικά αλλά και ποσοτικά την προβολή της επιχείρησής μου.
    Ευαγγελία Βενετσίανου
    Ιδιοκτήτρια ξενοδοχείων Αμφιτρίτη, Belvedere και Palazzo
  • Sergio was hired to provide his expertise, knowledge and support as a business coach. And he possessed all three, with a great emphasis on the supportive part. He can create a strong passion and motive to his students' for their businesses, the exact one he carries for his own, while provides them with the right managerial and marketing tools, in order for them to begin to experience the management of their business with only one side, the positive one. I loved my business before meeting Sergio, now I know how to make my customers feel the same way about it. 
    Elina Zambounis
    Owner at www.sunnyside.gr
Ποια σημεία πρέπει να αξιολογήσετε πριν προσλάβετε έναν υπάλληλο στην επιχείρησή σας;
Συμπληρώστε σήμερα την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Αποστολή
  •  

Πόσο σίγουροι νιώθετε για τις ικανότητές σας στην πρόσληψη προσωπικού;

Από: Σέργιος Μαζαράκης

Μπορεί η σημερινή εποχή να είναι δύσκολη για νέες προσλήψεις στην επιχείρησή σας, όμως η γνώση σωστών τεχνικών και αποτελεσματικών μεθόδων αξιολόγησης και πρόσληψης υποψήφιων αποτελεί ένα απαραίτητο προσόν για τον ιδιοκτήτη μιας επιχείρησης. Μια επιτυχημένη πρόσληψη μπορεί να οδηγήσει την επιχείρησή σας σε υψηλότερα επίπεδα λειτουργίας, ενώ αντιθέτως μια αποτυχημένη, θα σας κοστίσει ακριβά όχι μόνο σε χρήμα αλλά και σε χαμένες ώρες εργασίας.
 
Υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες διαδικασίες για να αξιολογήσετε έναν υποψήφιο και να καταλήξετε στο συμπέρασμα ότι σίγουρα αξίζει να γίνει μέλος της δικής σας ομάδας ή ότι θα ήταν καλύτερα για εσάς να εργαστεί σε κάποιον ανταγωνιστή σας. Σας παραθέτουμε παρακάτω 6 χρήσιμες συμβουλές για την πρόσληψη και αξιολόγηση προσωπικού οι οποίες σας βοηθούν να αποφύγετε μελλοντικές δυσάρεστες καταστάσεις.
  • Μην διστάσετε καταρχήν κατά την διαδικασία της πρόσληψης να ζητήσετε συστατικές επιστολές και να επικοινωνήσετε με τους προηγούμενους εργοδότες έτσι ώστε να πάρετε συγκεκριμένες πληροφορίες για τον υποψήφιο. Ενημερώστε τον για αυτή την ενέργεια και παρατηρήστε τις αντιδράσεις του. Θα γλιτώσετε χρόνο και χρήμα αν φιλτράρετε καλύτερα με αυτόν τον τρόπο την απόφασή του να εργαστεί σε σας.
  • Ρωτήστε τον για συγκεκριμένα αποτελέσματα που πέτυχε σε προηγούμενες δουλειές. Απαντήσεις όπως, “ήμουν υπεύθυνος για να οργανώνω το τμήμα πωλήσεων,” ή “ήμουν υπεύθυνος για το μάρκετινγκ της εταιρείας”, απλά δεν είναι αρκετές. Επιμείνετε να μάθετε ποια ήταν τα αποτελέσματα της εργασίας του εκεί. Συγκεκριμένα και όχι αόριστα. Ζητήστε νούμερα. Όχι απλά αν αυξήθηκε η παραγωγή του στο προηγούμενο πόστο του λόγω της εργασίας του εκεί και σε τι ποσοστό. Θα βγάλετε χρήσιμα συμπεράσματα από αυτήν την διαδικασία. Μην δίνετε τόσο πολύ βάρος στις προηγούμενες θέσεις που είχε, όσο στα αποτελέσματα που πέτυχε σε αυτές.
  • Σε συνδυασμό με το παραπάνω, ζητήστε να μάθετε τί ακριβώς έκανε στις προηγούμενες θέσεις που είχε αναλάβει. Ποιά ήταν η διαδικασία των ενεργειών του που τον οδηγούσε στα αποτελέσματα του; Πώς μετρούσε ακριβώς την παραγωγή του; Θέλετε να ξέρετε οπωσδήποτε τί ακριβώς έκανε ώστε να πετύχει τα αποτελέσματα που ισχυρίζεται ότι είχε πριν τον προσλάβετε.
  • Ψάξτε στο Google το όνομα του υποψηφίου. Ερευνήστε μέσω των social media, όπως το facebook, το LinkedIn κτλ. Είναι πολύ χρήσιμο να έχετε μια εικόνα από αυτά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το συγκεκριμένο άτομο. Δεν χρειάζεται να πιστεύετε οτιδήποτε βλέπετε σε αυτά. Βοηθάει σημαντικά όμως να σχηματίσετε μια άποψη η οποία πολλές φορές θα συμβάλλει καθοριστικά στην απόφασή σας για την επικείμενη πρόσληψή του. Επιπροσθέτως, σας δίνεται η δυνατότητα να διαπιστώσετε αν και πόσο ενεργά συμμετείχε ως μέλος σε ορισμένους συλλόγους, ομάδες κτλ. κι αν ακόμα και τότε κρίνετε ότι χρειάζεστε να μάθετε περισσότερα, απευθυνθείτε σε αυτές.
  • Ρωτήστε τον με τί ασχολείται στον ελεύθερό του χρόνο. Αν διαβάζει βιβλία. Τί διαβάζει και για ποιά θέματα ψάχνει όταν σερφάρει στο internet. Αν η απάντησή του είναι ότι θέλει να ενημερώνεται και ψάχνει να βρει για να μάθει περισσότερα δεδομένα και τρόπους για να είναι καλύτερος στην δουλειά του, τότε η συγκεκριμένη απάντηση είναι πολύ ενθαρρυντική στην περίπτωση που θα καταλήξετε να τον προσλάβετε. Αντιθέτως μια απάντηση όπως, “διαβάζω μόνο αθλητικά ή κάτι παρεμφερές” δεν σας βοηθάει πολύ. Θέλετε να εργάζονται στην επιχείρησή σας άτομα που συνεχώς επιδιώκουν να βελτιώνονται και θέλουν να μάθουν περισσότερα. Στην προκειμένη περίπτωση δεν υπονοούμε ότι είναι κακό να ασχολείται κανείς με τα αθλητικά στον ελεύθερό του χρόνο αλλά εκτός από αυτά, θέλουμε να ασχολείται και με θέματα που θα τον βελτιώσουν και θα ενισχύσουν τις ικανότητές του.
  • Δώστε του να διαβάσει τον σκοπό της εταιρείας σας και ρωτήστε τον πώς αντιλαμβάνεται τον εαυτό του σε σχέση με τον σκοπό αυτό. Ο στόχος εδώ είναι να παρατηρήσετε προσεκτικά τις αντιδράσεις του υποψηφίου. Μπορεί να αντιληφθεί τον μελλοντικό του ρόλο του στα πλαίσια της επιχείρησής σας αν εργαστεί σε σας; Ευθυγραμμίζεται ο σκοπός της εταιρείας σας με τον σκοπό που έχει θέσει ο ίδιος για την ζωή του; Οφείλουμε να τονίσουμε εδώ ότι ο σκοπός της εταιρείας σας δεν είναι η δραστηριότητά της. Επομένως θέλετε να δείτε αν μπορεί να μιλήσει με ευκολία επ' αυτού και αν μπορεί να σας απαντήσει δίχως να πρέπει να σκεφτεί αρκετά. Όσο πιο γρήγορα είναι σε θέση να σας απαντήσει, τόσο το καλύτερο.

Η πρόσληψη ενός υποψηφίου πολύ συχνά δημιουργεί πρόβλημα στον ιδιοκτήτη μιας επιχείρησης γιατί απλά δεν γνωρίζει τον τρόπο διεξαγωγής μιας συνέντευξης και αξιολόγησης ενός υποψηφίου. Είναι μια από τις πιο σημαντικές αρμοδιότητές του και πολύ συχνά παραβλέπεται με δυσάρεστα επακόλουθα. Καταλήγει αρκετά συχνά να προτιμά να λειτουργήσει με λιγότερα άτομα στην επιχείρησή του, αυξάνοντας και επιβαρύνοντας τον προσωπικό του χρόνο ενασχόλησης, μια απόφαση που σταδιακά τον φθείρει όλο και περισσότερο όσο περνάει ο καιρός.

Ακολουθώντας όμως κάποιες απλές ενέργειες στην διαδικασία αξιολόγησης και πρόσληψης ενός υποψηφίου, μπορεί να καταλήξει στον κατάλληλο για την δική του επιχείρηση. Αξίζει να το προσπαθήσει έστω κι αν αναγκαστεί να διαθέσει περισσότερο χρόνο για να δει περισσότερους υποψήφιους. Στο τέλος, θα βρει σίγουρα αυτόν που ψάχνει!

Οι σύμβουλοι της εταιρείας Business Coaching Lab μπορούν να σας βοηθήσουν να επιλέξετε τον κατάλληλο άνθρωπο για την θέση στην επιχείρησή σας που θέλετε. Επικοινωνήστε μαζί μας για να μάθετε τον τρόπο!

15 Συμβουλές για την κρίση

15 πολύτιμες συμβουλές από τον διεθνούς φήμης σύμβουλο και εκπαιδευτή κο. Patrick Valtin, που πρέπει να γνωρίζετε εσείς και το προσωπικό σας για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά την κρίση.
Λήψη αρχείου
Παρακαλούμε συμπληρώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.





Η Business Coaching Lab δεν κοινοποιεί email διευθύνσεις και προσωπικά δεδομένα σε τρίτους. Διαβάστε τους όρους σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα εδώ.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Business Coaching Lab
Λεωφόρος Αμφιθέας 109, Παλαιό Φάληρο, 17563, Αθήνα
Τηλ: (+30) 211 0119586
Κιν: (+30) 6945 381141
Email: [email protected]
Web: www.businesscoachinglab.gr