Πώς θα προσεγγίσετε τη γαλλική αγορά μέσω διαδικτύου;

Ιούλ 20, 2015 | Marketing, Συμβουλές

Το άρθρο αυτό γράφτηκε από την Λένια Ευαγγελινού, CEO & Founder της εταιρείας webmarketing-greece.com. Έχει εξειδικευτεί στις τεχνικές SEO για την γαλλική αγορά με εμπειρία πάνω από 5 χρόνια. Παρέχει υπηρεσίες ανάπτυξης και προώθησης ιστοσελίδων με στόχο τη βελτιστοποίηση της κατάταξης στις γαλλικές μηχανές αναζήτησης.

Στόχος αυτού του άρθρου είναι η παρουσίαση πληροφοριών για το ενδιαφέρον που παρουσιάζει η αγορά της Γαλλίας και για το πώς οι ελληνικές επιχειρήσεις θα μπορούσαν να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στο Γαλλικό Web παρ’ όλες τις ιδιαιτερότητες που υπάρχουν.

Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να θεωρήσετε ότι η διαδικασία επέκτασης σε μία ξένη αγορά είναι απλή και εύκολη. Μπορεί να υπάρχουν προοπτικές και θετικές ενδείξεις όμως σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να κάνετε μία ολοκληρωμένη μελέτη-επιχειρηματικό πλάνο και να λάβετε υπ’όψιν παράγοντες όπως η γλώσσα επικοινωνίας στη συγκεκριμένη χώρα, η νοοτροπία, ο τρόπος σκέψης, η συμπεριφορά των χρηστών, ο ανταγωνισμός κ.λπ.

Γιατί να επεκτείνετε τη δραστηριότητά σας στη Γαλλική αγορά;

  • Η Γαλλική αγορά κατατάχθηκε ως η 5η μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου (πηγή: Διεθνές Νομισματικό Ταμείο για το 2012).
  • Ο τουρισμός αντιπροσώπευε πάνω από το 7% του ΑΕΠ το 2010 (πηγή dgcis: Direction Générale de la Compétitivité de l’Industrie et des Services).
  • Η Γαλλία κατατάχθηκε ως πρώτος κορυφαίος τουριστικός προορισμός στον κόσμο το 2011 με πάνω από 81 εκατομμύρια διεθνείς αφίξεις τουριστών (πηγή dgcis).
  • Το ποσοστό της αναχώρησης των Γάλλων σε ταξίδια ήταν 75,9% το 2011 (πηγή dgcis).
  • Η Γαλλία αποτελεί μία μεγάλη δύναμη στον τομέα της γεωργίας: Κατείχε την 1η θέση στην αγροτική παραγωγή των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης το 2010 (πηγή: Chambres d’agriculture).
  • Η Γαλλία προσφέρει μία επιχειρηματική οικονομία που ευνοεί την επέκταση των επιχειρήσεων.
  • Είναι χώρα με ισχυρή ιστορία, παράδοση, εξαιρετική κουζίνα και ιδιαίτερο lifestyle. Πάνω απ’όλα κυριαρχεί μία δεκτική και ανοιχτόμυαλη νοοτροπία.

Τα παραπάνω στατιστικά στοιχεία δίνουν μία γεύση για τις πιθανές επιχειρηματικές ευκαιρίες που προσφέρει η Γαλλία στις Ελληνικές επιχειρήσεις.

Πώς θα κάνετε το πρώτο βήμα στo Γαλλικό web; Χρειάζεστε μία γαλλική έκδοση της ιστοσελίδας σας και την εφαρμογή κατάλληλων τεχνικών SEO για την προώθηση και βελτιστοποίησή της στις γαλλικές μηχανές αναζήτησης (onsite SEO, offsite SEO).

Γενικά χαρακτηριστικά και βασικές πληροφορίες για το SEO στα Γαλλικά.

  • Η google.fr αποτελεί τη δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης που χρησιμοποιείται σήμερα από τους Γάλλους χρήστες.
  • Οι Γάλλοι χρήστες πραγματοποιούν αναζητήσεις στο Google κάνοντας χρήση λέξεων και φράσεων κλειδιά στα Γαλλικά. Αξίζει να αναφερθεί ότι οι Γάλλοι ως λαός δεν είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με την Αγγλική γλώσσα και γενικά μαθαίνουν ξένες γλώσσες πολύ λιγότερο σε σύγκριση με τους Έλληνες.
  • Η Γαλλική γλώσσα έχει ιδιαιτερότητες (π.χ. τόνοι, argo κ.λπ.) και θα πρέπει να μελετηθεί και να αναλυθεί ο τρόπος με τον οποίο, οι χρήστες που αποτελούν τον στόχο σας, ψάχνουν ώστε να βρεθούν οι λέξεις-φράσεις που αυτοί χρησιμοποιούν.
  • Οι χρήστες του Internet είναι πολύ εξοικειωμένοι με τις online αγορές, τη χρήση των κοινωνικών δικτύων, τη χρήση Smartphone και tablet για τη συνεχή σύνδεση στο Internet (mobility). Κατά συνέπεια, η διαδικτυακή σας παρουσία θα πρέπει να ικανοποιεί τις απαιτήσεις των χρηστών-μελλοντικών πελατών σας.
  • Η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να προσαρμοστεί στην παροχή υπηρεσίας ή προϊόντος ανάλογα με τη ζήτηση των μελλοντικών πελατών σας.
  • Η online στρατηγική σας θα πρέπει να προσαρμοστεί στην παροχή υπηρεσίας ή προϊόντος ανάλογα με τη ζήτηση των μελλοντικών πελατών σας.

Τα social media στη Γαλλία επηρεάζουν τη διαδικασία των online αγορών. Οι χρήστες του Internet έχουν ιδιαίτερη παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα και τα χρησιμοποιούν σε τακτική βάση:

  • 48% των Γάλλων χρηστών έχουν παρουσία σε ένα τουλάχιστον κοινωνικό δίκτυο.
  • 75% των Γάλλων χρηστών συνδέονται στα κοινωνικά δίκτυα τουλάχιστον μία φορά τη μέρα.
  • μέσος όρος σύνδεσης στο Facebook είναι 68 λεπτά εβδομαδιαίως.
  • 27% των Γάλλων χρηστών δηλώνουν έτοιμοι να προχωρήσουν σε αγορές online μέσα από κανάλια αγοράς συνδεδεμένα με τα κοινωνικά δίκτυα.
  • Νέες τεχνικές marketing όπως το email marketing έχουν καθιερωθεί με αποτελεσματικό τρόπο και λειτουργώντας μαζί με τεχνικές social media marketing αποδίδουν συγκεκριμένο ROI για τις επιχειρήσεις.
  • Η ανταγωνιστικότητα μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τη δραστηριότητα, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Επομένως, η ανάλυση ανταγωνισμού διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην περαιτέρω κατάταξη σας στο γαλλικό google.fr

Γενικές συμβουλές για French SEO.

  1. Έρευνα λέξεων κλειδιών στα γαλλικά και ανάλυση ανταγωνισμού.
  2. Onsite SEO στη γαλλική έκδοση της ιστοσελίδας με χρήση των επιλεγμένων λέξεων κλειδιών.
  3. Προσθήκη της γαλλικής έκδοσης της ιστοσελίδας στο Google Webmaster (Geo target location).
  4. Καταχώρηση της γαλλικής έκδοσης της ιστοσελίδας σε γαλλικούς καταλόγους καλής ποιότητας.
  5. Χτίσιμο κατευθυνόμενων συνδέσμων με συμμετοχή σε γαλλικά φόρουμ και σχολιασμό σε γαλλικά blogs.
  6. Συγγραφή άρθρων και καταχώρηση σε γαλλικούς καταλόγους άρθρων.
  7. Συγγραφή άρθρων και καταχώρηση σε γαλλικές σελίδες web2.0
  8. Καταχώρηση και συμμετοχή σε γαλλικά social bookmarking.
  9. Δημιουργία παρουσίας στα δημοφιλέστερα γαλλικά κοινωνικά δίκτυα.
  10. Δημιουργία buzz και διαχείριση online παρουσίας.
  11. Δημιουργία εταιρικού blog και συγγραφή άρθρων στα γαλλικά για περαιτέρω ανάλυση προβληματισμών και θεμάτων που αφορούν τον τομέα δραστηριότητάς σας.

Χρειάζεστε κι άλλες συμβουλές για μια αποτελεσματική online παρουσία στη γαλλική αγορά;

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Ενδοεταιρική εκπαίδευση Τεχνολογίας Μελέτης | Alianthos Garden

Η τεχνολογία μελέτης είναι το σπουδαιότερο εφόδιο που έχω προσφέρει στον εαυτό μου. Επιτέλους, στα 50 μου χρόνια ανακάλυψα ότι υπάρχει τρόπος να...

Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Alianthos Garden

Γράφοντας σε χαρτί τα θετικά μου και τα αρνητικά μου σημεία ανακάλυψα ότι μόνο γράφοντας κατανοείς πόσα και ποια είναι. Με το θέμα κοινωνικά και...

Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Tsakalidis Labs

Η εκπαίδευση λειτούργησε σωστά ως προς την ενημέρωση πάνω στη συνεργασία και στα συναισθήματα καθώς και τη λειτουργική επικοινωνία μεταξύ εμού και...

Μάνος Β.

Το πρόγραμμα συμβούλευσης της Business Coaching Lab με βοήθησε να κατανοήσω καλύτερα τη λειτουργία της επιχείρησής μου, τον τρόπο και τα βήματα με...

Μάκης Μ.

Αγαπητέ Σέργιε, με τις ακόλουθες γραμμές θα ήθελα, παρόλο το νεαρό της γνωριμίας και συνεργασίας μας, να σε ευχαριστήσω με πραγματική ειλικρίνεια...