Τι σχέση έχει το περιεχόμενο που δημοσιεύετε με τις πωλήσεις της επιχείρησής σας;

Ιούν 2, 2016 | Marketing, Συμβουλές

Κάτι λέτε όταν επικοινωνείτε για να πουλήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
Αυτό που λέτε δημιουργεί εμπιστοσύνη, στοιχείο απαραίτητο για να ξεκινήσει η σχέση σας με τον υποψήφιο πελάτη ώστε να αγοράσει από σας.

Δεν γίνεται να υπάρξει πώληση δίχως εμπιστοσύνη. Υπάρχει περίπτωση να αγοράσετε από κάποιον που δεν εμπιστεύεστε; Ακόμη κι αν συμβεί μια φορά, σίγουρα δεν θα επαναληφθεί.

Στο διαδίκτυο τώρα, για να αυξήσετε την εμπιστοσύνη των επισκεπτών –ώστε να σας επιλέξουν για να συνεργαστούν- θα πρέπει να πείτε κάτι που αντίστοιχα θα τους αυξήσει την εμπιστοσύνη. Για να ξανάρθουν στη σελίδα σας, να παραμείνουν περισσότερο χρόνο, να αφήσουν τα στοιχεία τους και να αγοράσουν.

Εκτός από το αισθητικό κομμάτι της, το τι λέτε, δηλαδή το περιεχόμενο, είναι αυτό που παίζει σημαντικό ρόλο για να χτίσετε την εμπιστοσύνη με το κοινό σας.
Είναι αυτό που θα σας βοηθήσει να «ανέβετε» στα μάτια του κοινού σας, ο λόγος για τον οποίο θα σας συμπαθήσει και θα σας εμπιστευθεί. Θα διακρίνει την διαφορετικότητά σας. Τη γνώση σας και τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να το βοηθήσετε.

Το 78% των υπευθύνων marketing πιστεύουν ότι το εξατομικευμένο περιεχόμενο είναι το μέλλον του marketing. Πηγή: Hanley Wood (2013)

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, πρέπει να δώσετε ιδιαίτερο βάρος για την online στρατηγική σας στη δημιουργία περιεχομένου. Ίσως για κάποιους να φαίνεται ένα δύσκολο εγχείρημα. Όσοι το αντιληφθούν νωρίς θα έχουν προβάδισμα σε σχέση με τους υπόλοιπους που θα διατηρούν μια ουσιαστικά ανενεργή ιστοσελίδα. Οι τελευταίοι ας συνεχίσουν να ξοδεύουν χρήματα στη δημιουργία όμορφων και μοναδικών ιστοσελίδων, σε ενέργειες βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας τους για τις μηχανές αναζήτησης, σε διαφημιστικές καμπάνιες κ.λπ.

Δεν είμαστε κατά των παραπάνω ενεργειών. Όμως, λάβετε υπόψη το εξής. Πόσες φορές μπορεί να μιλήσει κανείς για ένα προϊόν ή για την εταιρεία του; Το πολύ το κύριε ελέησον το βαριέται και ο παπάς. Το αγοραστικό σας κοινό θέλει να ακούσει κάτι διαφορετικό, κάτι νέο, φρέσκο, χρήσιμο, ενδιαφέρον… Κάτι που θα τον βάλει να σκεφτεί με άλλο τρόπο για να αντιληφθεί εν τέλει το λόγο για τον οποίο πρέπει να αγοράσει από σας και όχι από τον επόμενο που ίσως έχει χαμηλότερη τιμή.

Η δημιουργία περιεχομένου πρέπει να γίνεται σε σταθερή βάση. Με σύστημα και στρατηγική. Έχετε πάρα πολλά να πείτε στο διαδίκτυο. Θέματα να δημοσιεύσετε και έτσι να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Δικό σας περιεχόμενο. Το χρησιμοποιείτε όταν πουλάτε στην επιχείρησή σας ή στις συναντήσεις σας με τους υποψήφιους πελάτες σας. Όσο πιο στοχευμένο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες και στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες σας είναι, τόσο περισσότερο θα σας προσέξουν. Θα κατανοήσουν την αξία σας. Και μετά θα ακολουθήσει πιο εύκολα η πώληση. Κι αυτό γιατί θα έχουν μάθει για σας πριν καν τους μιλήσετε ή τους συναντήσετε. Η στροφή αυτή στο online marketing είναι κάτι που θα πρέπει να σας απασχολήσει σοβαρά αν θέλετε να δείτε αύξηση στις πωλήσεις σας.

Καλή σας επιτυχία!

Κάντε σήμερα το πρώτο βήμα για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Κάντε το τεστ αξιολόγησης της επιχείρησής σας και θα σας δώσουμε έξυπνες και πρακτικές λύσεις για να το πετύχετε άμεσα.

Πώς μπορεί να βοηθήσει εσάς και την επιχείρησή σας το Business Coaching;
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Ενδοεταιρική εκπαίδευση Τεχνολογίας Μελέτης | Alianthos Garden

Η τεχνολογία μελέτης είναι το σπουδαιότερο εφόδιο που έχω προσφέρει στον εαυτό μου. Επιτέλους, στα 50 μου χρόνια ανακάλυψα ότι υπάρχει τρόπος να...

Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Alianthos Garden

Γράφοντας σε χαρτί τα θετικά μου και τα αρνητικά μου σημεία ανακάλυψα ότι μόνο γράφοντας κατανοείς πόσα και ποια είναι. Με το θέμα κοινωνικά και...

Ενδοεταιρική εκπαίδευση | Tsakalidis Labs

Η εκπαίδευση λειτούργησε σωστά ως προς την ενημέρωση πάνω στη συνεργασία και στα συναισθήματα καθώς και τη λειτουργική επικοινωνία μεταξύ εμού και...

Μάνος Β.

Το πρόγραμμα συμβούλευσης της Business Coaching Lab με βοήθησε να κατανοήσω καλύτερα τη λειτουργία της επιχείρησής μου, τον τρόπο και τα βήματα με...

Μάκης Μ.

Αγαπητέ Σέργιε, με τις ακόλουθες γραμμές θα ήθελα, παρόλο το νεαρό της γνωριμίας και συνεργασίας μας, να σε ευχαριστήσω με πραγματική ειλικρίνεια...